AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Jeg er ufør og har barnet 50/50. Siden barnefar tjener mye mer enn meg skal han begynne å betale litt i barnebidrag. Noen som vet om dette vil påvirke barnetillegget jeg får på uføretrygden? Anonymkode: 97421...134
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Nei, barnetillegget blir ikke påvirket av barnebidraget. Men barnebidraget blir påvirket av barnetillegget, når barnet kommer over i ny aldersklasse. Da kan det være at det ikke blir en automatisk justering av bidraget. Anonymkode: 840a5...c4e
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, barnetillegget blir ikke påvirket av barnebidraget. Men barnebidraget blir påvirket av barnetillegget, når barnet kommer over i ny aldersklasse. Da kan det være at det ikke blir en automatisk justering av bidraget. Anonymkode: 840a5...c4e Takk for svar. Jeg trodde det kanskje siden gjorde det siden barnetilegg og bidrag går under «underholdningsbidrag»for barnet Anonymkode: 97421...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå