AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Ikke noe nr eller deling på de. Anonymkode: e5a5d...e03
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Store ser ut som magnesium tilskudd, den andre kunne gått for albyl. Forøvrig skal man ikke ta tabletter man ikke vet hva er, og ikke vet hvor de kommer fra. Hvor fant du dem? Anonymkode: c4181...eb8 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Den dråpeformede ligner magnesiumtilskudd. Anonymkode: 6207b...a97 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli Den dråpeformede har jeg aldri sett før… Anonymkode: 1fa1c...0df
AnonymBruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli 8 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Store ser ut som magnesium tilskudd, den andre kunne gått for albyl. Forøvrig skal man ikke ta tabletter man ikke vet hva er, og ikke vet hvor de kommer fra. Hvor fant du dem? Anonymkode: c4181...eb8 Tenåringen sine ting som så gjemt... Anonymkode: e5a5d...e03
AnonymBruker Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli La ved bilder av de jeg foreslo. Anonymkode: c4181...eb8
AnonymBruker Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli Det der kan vere hva som helst, og spesielt i en pose som det der. Så de legger du ikke pent tilbake for å si det slik. Anonymkode: 4e93b...3b6 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli Medisiner som ikke r i bruk skal vel uansett tas med til apoteket for å kastes. Ville tatt de med der,evt tatt en skikkelig alvorsprat med tenåringen din. En grunn for at de er gjemt? Anonymkode: 6486e...046
AnonymBruker Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): La ved bilder av de jeg foreslo. Anonymkode: c4181...eb8 Okay ja de ser jo like ut! Anonymkode: e5a5d...e03
AnonymBruker Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Medisiner som ikke r i bruk skal vel uansett tas med til apoteket for å kastes. Ville tatt de med der,evt tatt en skikkelig alvorsprat med tenåringen din. En grunn for at de er gjemt? Anonymkode: 6486e...046 Er jo det jeg tenkte å. Skal ta de med på apoteket. Anonymkode: e5a5d...e03
AnonymBruker Skrevet 31. juli #11 Skrevet 31. juli På felleskatalogen kan du legge inn informasjon om hvordan de ser ut, hvor store de er osv og få opp hva det er (hvis det er "normale" piller da, men jeg tror de er det). https://www.felleskatalogen.no/medisin/identifikasjonssok Anonymkode: d377e...04b
AnonymBruker Skrevet 31. juli #12 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okay ja de ser jo like ut! Anonymkode: e5a5d...e03 Mange tabletter ser da helt like ut. Så lenge disse ligger løst , og gjemt (!) så ville jeg ikke automatisk tenkt på det som vitaminer! ta en skikkelig prat med din tenåring , og vurder ut fra det Anonymkode: 6486e...046 4 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #13 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Okay ja de ser jo like ut! Anonymkode: e5a5d...e03 men hvorfor skulle tenåringen ta slike og hvertfall gjemme de? Anonymkode: 581b1...799
AnonymBruker Skrevet 31. juli #14 Skrevet 31. juli Den dråpeformede ligner på magnesium ja, og den andre kan være kaleorid 750 mg (kalium). Isåfall helt ufarlige mineraltilskudd Anonymkode: 0904d...5e7
AnonymBruker Skrevet 31. juli #15 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): men hvorfor skulle tenåringen ta slike og hvertfall gjemme de? Anonymkode: 581b1...799 Nei altså jeg skal både snakke med tenåringene og ta de med på apoteket. Jeg har jo følt det er no muffens her. Jeg har hatt litt mistanker til ting så kan være dette er for å bløffe meg og sjekke litt reaksjon. Anonymkode: e5a5d...e03 1
Ulven Skrevet 31. juli #16 Skrevet 31. juli Trener ungdommen mye/hardt? isåfall kan det være helt ufarlige tilskudd. At de er i en slik pose kan, men behøver ikke, være et tegn på dop, men det er noen av oss som tar med medisiner i slike små plastposer.
AnonymBruker Skrevet 31. juli #17 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange tabletter ser da helt like ut. Så lenge disse ligger løst , og gjemt (!) så ville jeg ikke automatisk tenkt på det som vitaminer! ta en skikkelig prat med din tenåring , og vurder ut fra det Anonymkode: 6486e...046 Skjønner deg veldig godt. Men akkurat den posen med de tablettene.. Jeg tar magnesium daglig feks, og om jeg reiser bort tar jeg ikke med hele boksen. Ser i mine naive øyne ut som en "er ikke hjemme å får tatt medisinene mine" pose. Men hadde allikevel snakket med tenåringen. For det kan jo være noe annet. Tenåringen bør kunne svare på hva tabelettene er for noe, uten å måtte tenke noe særlig over det. Anonymkode: c4181...eb8
AnonymBruker Skrevet 31. juli #18 Skrevet 31. juli Ulven skrev (4 minutter siden): Trener ungdommen mye/hardt? isåfall kan det være helt ufarlige tilskudd. At de er i en slik pose kan, men behøver ikke, være et tegn på dop, men det er noen av oss som tar med medisiner i slike små plastposer. Trener ikke og har sluttet med faste medisiner pga liker ikke å ta tabletter. Sist det skjedde var det pga hadde begynt å røyke og var bekymret for hvordan det var å kombinere med medisinene. Dette tenker jeg kan være vitaminer men det er jo rart at ligger gjemt da. Troe det er for å teste litt ut hva jeg finner og reaksjon. Men ikke sikker... Anonymkode: e5a5d...e03
Honey Dew Skrevet 31. juli #20 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Store ser ut som magnesium tilskudd, den andre kunne gått for albyl. Forøvrig skal man ikke ta tabletter man ikke vet hva er, og ikke vet hvor de kommer fra. Hvor fant du dem? Anonymkode: c4181...eb8 Albyl E er runde og brune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå