AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Jeg har bestilt en god del greier på nettet samt kjøpt noe i butikk som skal pakkes inn som bryllupsgave. Det som er bestilt på nettet er jo pakket inn i plast. Skal jeg ta disse ut av plasten før jeg pakker dem inn i gaven eller bare la de være i plasten? Anonymkode: 815f2...65d
Moppeguri Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har bestilt en god del greier på nettet samt kjøpt noe i butikk som skal pakkes inn som bryllupsgave. Det som er bestilt på nettet er jo pakket inn i plast. Skal jeg ta disse ut av plasten før jeg pakker dem inn i gaven eller bare la de være i plasten? Anonymkode: 815f2...65d Var ikke meningen å sitere egentlig, men jeg tenker det kommer helt ann på hva det er. Er dette mange ting som passer sammen som en "pakke" så ville jeg dandert dem deretter Hvis du mener emballasjen dette er pakket inn i når det ble sendt deg , så skal du selvfølgelig pakke det opp, uavhengig av hvordan du skal dandere dette videre. Kanskje enklere å komme med innpaknings tips om du sier litt om hva dette er? Endret 31. juli av Moppeguri Feil sitat
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Moppeguri skrev (2 timer siden): Var ikke meningen å sitere egentlig, men jeg tenker det kommer helt ann på hva det er. Er dette mange ting som passer sammen som en "pakke" så ville jeg dandert dem deretter Hvis du mener emballasjen dette er pakket inn i når det ble sendt deg , så skal du selvfølgelig pakke det opp, uavhengig av hvordan du skal dandere dette videre. Kanskje enklere å komme med innpaknings tips om du sier litt om hva dette er? Det er emballasje til duk, til to putetrekk (de ligger i to separate plastikkemballasjer) og to puter (også to separate plastikkemballasjer). Anonymkode: 815f2...65d
Kålrota Skrevet 1. august #4 Skrevet 1. august Hvis du pakker det ut av plast, kan vel ikke brudeparet bytte hvis det ikke faller i smak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå