AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Jeg har arvet litt penger og personen jeg arvet fra sa at en del av disse pengene skulle gå til noe jeg VIRKELIG ønsket meg. Jeg har alltid ønsket meg en luksusveske og dette kan være en av de eneste gangene i livet jeg får denne muligheten. Den ultimate drømmen er en Birkin eller Kelly, men jeg kommer vel aldri på liste hos Hermes og å betale trippel pris på bruktmarkedet blir for drøyt. Så nå spør jeg: Hva er DIN ultimate drømmeveske? Jeg ønsker meg en veske jeg kan bruke til litt av alt. Nøytrale farger og gjerne tidløs. Ikke ta deg bryet med å svare om du ikke liker vesker eller mener at alt over 300 kroner er waste of money. Anonymkode: f5870...391
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Hadde nok kjøpt meg en Kelly. I utgangspunktet har jeg også råd til det, men jeg ønsker å bruke veska, ikke la den ligge til pynt i esken sin. Og jeg kan virkelig ikke gå rundt med en veske til 3-400 000 kr Det har jeg ikke stil nok ellers til. Men elsker veska for det! Anonymkode: 80890...cc3 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli Drømmen er en grå Birkin med detaljer i rosegull Anonymkode: 5b2b3...140
AnonymBruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Hvilken bruk, tenker du? Hva er stilen din? Hvor sikkert vil du kjøpet skal være, med tanke på salg om noen år? Personlig er jeg enig i det som er skrevet om Hermes - ja, det er drømmen. Og pengene er der. Men jeg har ikke "råd" til å miste eller skade den. Dyreste jeg bruker til hverdags er 50 000. Blir jo trist om noe skjer, men er ikke katastrofe. Mine mest brukte hverdagsvesker er Chloe Micro Belt bag og Givency Antigona. De tåler en del, ligger fint over skulderen. Er nøytrale klassikere. Rommer alt man trenger (men er litt for små for PC). Celine Luggage er også en favoritt - holdbar, solid, rommer en PC. Men bruker kun den om jeg tar bilen, da den ikke har skulderstropp. Elsker min Chloe faye - men den tåler ingenting, så om man kun skal ha en veske anbefaler jeg en som tåler litt. Eller om du mulig vil legge det i en mindre selskapsveske? Her synes jeg YSL har mye fint. Anonymkode: 8c035...85a
AnonymBruker Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde nok kjøpt meg en Kelly. I utgangspunktet har jeg også råd til det, men jeg ønsker å bruke veska, ikke la den ligge til pynt i esken sin. Og jeg kan virkelig ikke gå rundt med en veske til 3-400 000 kr Det har jeg ikke stil nok ellers til. Men elsker veska for det! Anonymkode: 80890...cc3 Ja en Birkin eller Kelly er den ultimate drømmen! En nøytral en som kan brukes til det aller meste ❤️ Men å bruke mange hundre tusen på bruktmarkedet er ikke aktuelt. Hadde det vært mulig å sette seg på liste uten å bruke en halv formue hos Hermes først hadde jeg virkelig vurdert det, men så flaks har man vel neppe? AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilken bruk, tenker du? Hva er stilen din? Hvor sikkert vil du kjøpet skal være, med tanke på salg om noen år? Personlig er jeg enig i det som er skrevet om Hermes - ja, det er drømmen. Og pengene er der. Men jeg har ikke "råd" til å miste eller skade den. Dyreste jeg bruker til hverdags er 50 000. Blir jo trist om noe skjer, men er ikke katastrofe. Mine mest brukte hverdagsvesker er Chloe Micro Belt bag og Givency Antigona. De tåler en del, ligger fint over skulderen. Er nøytrale klassikere. Rommer alt man trenger (men er litt for små for PC). Celine Luggage er også en favoritt - holdbar, solid, rommer en PC. Men bruker kun den om jeg tar bilen, da den ikke har skulderstropp. Elsker min Chloe faye - men den tåler ingenting, så om man kun skal ha en veske anbefaler jeg en som tåler litt. Eller om du mulig vil legge det i en mindre selskapsveske? Her synes jeg YSL har mye fint. Anonymkode: 8c035...85a Jeg tenker egentlig at skal jeg først bruke så mye penger på en veske så skal jeg også bruke den. Jeg har en LV Neverfull som jeg omtrent har brukt i filler. Det er veldig praktisk om den har plass til en Mac eller iallefall en iPad. Jeg har skikkelig lyst på en Chanel Double Flap, men denne blir kort og greit for liten for det den skal brukes til. Jeg bruker så sjeldent så små vesker så det blir mye penger for bruk noen få ganger i året. Det er jo også greit at andrehåndsverdien holder seg rimelig greit. YSL og Prada er vel sånn sett bomkjøp dersom man eventuelt skal selge igjen? Enig i at de har mye fint! Anonymkode: f5870...391
AnonymBruker Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tenker egentlig at skal jeg først bruke så mye penger på en veske så skal jeg også bruke den. Jeg har en LV Neverfull som jeg omtrent har brukt i filler. Det er veldig praktisk om den har plass til en Mac eller iallefall en iPad. Jeg har skikkelig lyst på en Chanel Double Flap, men denne blir kort og greit for liten for det den skal brukes til. Jeg bruker så sjeldent så små vesker så det blir mye penger for bruk noen få ganger i året. Det er jo også greit at andrehåndsverdien holder seg rimelig greit. YSL og Prada er vel sånn sett bomkjøp dersom man eventuelt skal selge igjen? Enig i at de har mye fint! Anonymkode: f5870...391 Jeg har LV Neverfull som reiseveske. Holdt på å anbefale den som en veldig god bruks-veskse som tåler alt. Men orket ikke hatet akkurat i dag 😂 Søk opp Givenchy Antigona medium. Den treffer alle kriteriene dine. Har skulderreim og er behagelig å bære. Har glidlås og er derfor ganske trygg. Rommer alt. Men er for meg litt i største laget til en hverdagsveske. Om du klarer deg med iPad ville jeg gått for en størrelse mindre - Small, det er en av mine mest brukte. Eller Celine som jeg nevnte, som er samme størrelse. Ellers er LV veldig god kvalitet. De har mye fint og nøytralt som gjerne blir oversett blant alle monogram-veskene. Anonymkode: 8c035...85a
BobbySocks Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli Jeg er altfor blakk, men hadde jeg hatt pengene ville det blitt Kelly.
AnonymBruker Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg har LV Neverfull som reiseveske. Holdt på å anbefale den som en veldig god bruks-veskse som tåler alt. Men orket ikke hatet akkurat i dag 😂 Søk opp Givenchy Antigona medium. Den treffer alle kriteriene dine. Har skulderreim og er behagelig å bære. Har glidlås og er derfor ganske trygg. Rommer alt. Men er for meg litt i største laget til en hverdagsveske. Om du klarer deg med iPad ville jeg gått for en størrelse mindre - Small, det er en av mine mest brukte. Eller Celine som jeg nevnte, som er samme størrelse. Ellers er LV veldig god kvalitet. De har mye fint og nøytralt som gjerne blir oversett blant alle monogram-veskene. Anonymkode: 8c035...85a Ja min har vært helt fantastisk i mange år! Virkelig kvalitet i alle ledd. Jeg kan godt kjøpe en ny veske fra Louis Vuitton, men er ikke så kjent med modellene utenom Neverfull og føler ikke jeg trenger enda en lik når jeg først skal kjøpe 😅 Takk for gode tips, skal sjekke ut disse BobbySocks skrev (16 minutter siden): Jeg er altfor blakk, men hadde jeg hatt pengene ville det blitt Kelly. Jeg er egentlig helt enig med deg, men føler det blir litt vel å bruke et par hundre tusen på det 🙈 Så mye penger fikk jeg ikke 😅 Anonymkode: f5870...391
AnonymBruker Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli Jeg er også glad i min givenchy Antigona. Har den i snakk siden jeg er lav og medium ser ikke bra ut på meg. Jeg ønsker meg en Chanel Classic, men den blir sikkert mest liggende i skapet. Når skal man bruke den? Vurderer sterkt en svart ysl loulou small. Den er ikke så dyr at jeg ikke tør bruke den masse. En hermes hadde jeg stresset med å bruke. Bare det å sette den fra seg på restaurant hadde stresset meg 😅 Anonymkode: c5be7...fe8
AnonymBruker Skrevet 31. juli #11 Skrevet 31. juli Jeg har litt billigere smak enn dere😂 Men...ettersom disse Hermes-veskene er utenfor rekkevidde foreslår jeg å heller kjøpe BÅDE Chanel double flap OG en veske som rommer mer. For eksempel en Mulberry bayswater eller en eller annen Celine-veske. Anonymkode: 806e4...a60
AnonymBruker Skrevet 31. juli #12 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har litt billigere smak enn dere😂 Men...ettersom disse Hermes-veskene er utenfor rekkevidde foreslår jeg å heller kjøpe BÅDE Chanel double flap OG en veske som rommer mer. For eksempel en Mulberry bayswater eller en eller annen Celine-veske. Anonymkode: 806e4...a60 Haha det var faktisk en skikkelig god ide 😅 Celine-veskene har jeg ingen erfaring med, hvordan er kvaliteten på dem? Anonymkode: f5870...391
AnonymBruker Skrevet 31. juli #13 Skrevet 31. juli Denne vesken har du tenkt til å bruke i hverdagen, regner jeg med? Har du i så fall tatt med i beregningen hvor upraktisk en Birkin er å lukke og åpne? Det er en grunn til at de fleste velger å bære veska åpen, for å si det sånn… I tillegg er har den ikke skulderrem, noe som gjør den enda mer upraktisk i det daglige. Kelly har jeg ingen praktisk erfaring med, og den har jo skulderrem, men den ser jo ikke noe enklere ut å åpne og lukke ? Anonymkode: 2552e...700 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #14 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Denne vesken har du tenkt til å bruke i hverdagen, regner jeg med? Har du i så fall tatt med i beregningen hvor upraktisk en Birkin er å lukke og åpne? Det er en grunn til at de fleste velger å bære veska åpen, for å si det sånn… I tillegg er har den ikke skulderrem, noe som gjør den enda mer upraktisk i det daglige. Kelly har jeg ingen praktisk erfaring med, og den har jo skulderrem, men den ser jo ikke noe enklere ut å åpne og lukke ? Anonymkode: 2552e...700 Ja det er et veldig godt poeng du har der. Men både Kelly og Birkin utgår nok uansett dessverre pga tilgjengeligheten... Jeg har ikke råd til å bruke et par hundre tusen på Hermes før jeg i det hele tatt kanskje dersom vissomatte får lov til å sette meg på liste. Og ja, skal jeg først bruke et par månedslønner på en veske så skal den definitivt brukes Anonymkode: f5870...391
AnonymBruker Skrevet 31. juli #15 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Haha det var faktisk en skikkelig god ide 😅 Celine-veskene har jeg ingen erfaring med, hvordan er kvaliteten på dem? Anonymkode: f5870...391 Jeg eier ingen Celine-vesker, så vet ikke. Men jeg liker Mulberry, de har god kvalitet. Jeg synes Alexa-veskene er veldig fine også, forresten, ville tatt den vanlige størrelsen, den rommer mye. De er ikke prangende, en fin hverdagsveske. Anonymkode: 806e4...a60
AnonymBruker Skrevet 31. juli #16 Skrevet 31. juli Bruk pengene på noe annet. Anonymkode: 5c731...43a 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #17 Skrevet 31. juli Jeg hadde ikke orket å kjøpe noe for gjenkjennelig. Jeg vet godt nok at folk antar vesker er fake hvis er for dyre og populære. Anonymkode: 63b9e...da6 1
Londonjenta Skrevet 31. juli #18 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg eier ingen Celine-vesker, så vet ikke. Men jeg liker Mulberry, de har god kvalitet. Jeg synes Alexa-veskene er veldig fine også, forresten, ville tatt den vanlige størrelsen, den rommer mye. De er ikke prangende, en fin hverdagsveske. Anonymkode: 806e4...a60 Enig, jeg ville også gått for Mulberry. Den eldste jeg har er 25 år og ser fortsatt like fin ut.
Chiubi Skrevet 31. juli #19 Skrevet 31. juli Jeg har en Birkin, men liker den ikke da den bare har ett stort rom. Jeg foretrekker vesker med flere rom så ting kan ha sin faste plass. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #20 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg eier ingen Celine-vesker, så vet ikke. Men jeg liker Mulberry, de har god kvalitet. Jeg synes Alexa-veskene er veldig fine også, forresten, ville tatt den vanlige størrelsen, den rommer mye. De er ikke prangende, en fin hverdagsveske. Anonymkode: 806e4...a60 Ja Mulberry har mange fine vesker! Takk for tips AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde ikke orket å kjøpe noe for gjenkjennelig. Jeg vet godt nok at folk antar vesker er fake hvis er for dyre og populære. Anonymkode: 63b9e...da6 Ja og det finnes jo så mange gode kopier der ute også at man knapt kan se forskjell med mindre man virkelig er kjenner. En venninne kjøpte en fake Chanel for gøy som vi sammenlignet med en ekte. Vi måtte kikke nøye for å se forskjellene. Til og med registreringsnummeret var søkbart og førte til en ekte veske... Londonjenta skrev (Akkurat nå): Enig, jeg ville også gått for Mulberry. Den eldste jeg har er 25 år og ser fortsatt like fin ut. Takk for tips Anonymkode: f5870...391
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå