AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Jeg har lyst å investere i flere utbytteaksjer, men trenger inspirasjon. Hva har du/anbefaler du? Selv har jeg Telenor, Orkla, MPC, Elmera. Anonymkode: 0fb89...8e5
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli KOG men dem er dyre nå. kjøpte før putin invaderte ukraina Telenor MOBA Yara. pluss en del andre. Har også noen EFT som betaler utbytte. Anbefaler ikke noen men er et utvalg av hva jeg har av utbytteaksjer jeg sitter Long på. Anonymkode: bc629...e18
newman01 Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli høegh Autoliners. Hittil har de betalt ut 46% av aksjeverdiene i utbytte. KOG betaler vel rundt 1% av verdien i utbytte. Ikke allverdens å juble for?
AnonymBruker Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli BW LPG, shipping-flytende gass. Særdeles gode utbytter Anonymkode: 7ca70...875
newman01 Skrevet 2. august #9 Skrevet 2. august AnonymBruker skrev (På 31.7.2025 den 11.54): KOG men dem er dyre nå. kjøpte før putin invaderte ukraina Anonymkode: bc629...e18 Kongsberggruppen er ikke en utbytteaksje. For å kunne kalles utbytteaksje må jo selskapet betale ut utbytte. 1,09% er jo miserabelt. Vekstaksje har det definitivt vært, men de betaler ikke ut et jevnt høyt utbytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå