Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hehehe. Elefanten var ikke rosa, så da begynte de å lure, ja. Nice.

Gjest Bodillen
Skrevet

Bad trip, kaller jeg sånt... :ler:

Skrevet

:ler:

Og så var det en elegant elefant og da!

Gjest King James
Skrevet

burde ikke denne vere på dyr siden det har med et dyr og gjøre ?

men ganske morsom var den jo

Gjest gjesta
Skrevet

:ler: Kommentaren var jo fantastisk, men jeg kan ikke la vær å kommentere det med elefanten; jeg får vondt hver gang jeg ser elefanter i slike situasjoner som dette.

Totalt unaturlig for dyret. *misliker sirkus*

Gjest gjest1
Skrevet
:ler: Kommentaren var jo fantastisk, men jeg kan ikke la vær å kommentere det med elefanten; jeg får vondt hver gang jeg ser elefanter i slike situasjoner som dette.

:Nikke: Misliker sirkus jeg også. Var på et med løver i utlandet i sommer, jeg reiste meg opp og gikk jeg, ble helt satt ut av å se de stolte dyrene løpe rundt som kattunger

Gjest Virvel
Skrevet

Samme her. Nå tror jeg ikke Norge er det verste landet å være sirkuselefant i, men det har egentlig ikke noe å si for meg om dyret har det bra eller ei, jeg ser ikke underholdningsverdien i å trene opp dyr til å gjøre rare ting, jeg synes dyr er morsomt når de er seg selv. :icon_smile:

Men hoppeslott... *dør* :grine2:

Gjest Ester
Skrevet

Regner med at det ikke var Jimmy som var ute og viste seg fram, for han hadde de vel kjent igjen på snabelføringa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...