Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Et familiemedlem legger seg åpenlyst etter samboer. Bøyer seg ned med rumpa mot han (med vilje. Hun ser seg først om å leter etter han i rommet for deretter å snu seg den veien) og gjør det på en «sexy» måte. I løpet av en time hvor vi er sammen har hun bøyd seg opptil 50 ganger. Skrevet mot han med kjole på og finner måter å være nær.  Forsøker å stelle i stand situasjoner hvor hun ender opp alene med han osv. Hvordan håndtere dette? Vedkommende er i nær familie og det er trist om vi ikke skal kunne være sammen under høytider og i ferier på bakgrunn av en slik usømmelig oppførsel. Slik det er nå kan jeg ikke ta med meg familien inkl samboer for å besøke henne noe som gjør ting vanskelig. Det er da snakk om at jeg må dra alene og eventuelt ta med barna samtidig som samboer må holde seg hjemme.  

Anonymkode: 9a8e0...f38

• Hjerte 9
Skrevet

Har du snakket med din samboer om dette, og han oppfatter det på samme måte? Det er ikke fare for at du innbiller deg dette? Hvis du stoler på samboer så kan det vel bare le litt av det på kammerset? Evt kan du gi henne klar beskjed? Antar dette er din søster?

Anonymkode: 0e146...ba4

• Liker 29
Skrevet

Jeg ville sagt noe mens hun holder på som gjør henne flau og samtidig avslører henne. Feks: "du skal ikke bøye deg litt mer så vi ser alt da?" "Liker du å gi X innsyn eller?" 

Noen andre kan sikkert hjelpe deg mer med noen gode replikker her 😅

Anonymkode: 83944...ef3

• Liker 38
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg ville sagt noe mens hun holder på som gjør henne flau og samtidig avslører henne. Feks: "du skal ikke bøye deg litt mer så vi ser alt da?" "Liker du å gi X innsyn eller?" 

Noen andre kan sikkert hjelpe deg mer med noen gode replikker her 😅

Anonymkode: 83944...ef3

Haha ja, gjør dette 😅

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

«hahaha jeg tror noen er litt betatt av deg samboeren min»

Drit henne ut, hvis du tørr.

Anonymkode: 56914...d1d

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

«hahaha jeg tror noen er litt betatt av deg samboeren min»

Drit henne ut, hvis du tørr.

Anonymkode: 56914...d1d

Hun der trenger ikke hjelp til å drite seg ut. Dette er superpinlig. Bare å ignorere  

Anonymkode: ca146...d1d

• Liker 10
Skrevet

Men har det noe å si? La henne bøya og tøye? Er du redd samboeren din skal falle for dette?

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hei. 

Et familiemedlem legger seg åpenlyst etter samboer. Bøyer seg ned med rumpa mot han (med vilje. Hun ser seg først om å leter etter han i rommet for deretter å snu seg den veien) og gjør det på en «sexy» måte. I løpet av en time hvor vi er sammen har hun bøyd seg opptil 50 ganger. Skrevet mot han med kjole på og finner måter å være nær.  Forsøker å stelle i stand situasjoner hvor hun ender opp alene med han osv. Hvordan håndtere dette? Vedkommende er i nær familie og det er trist om vi ikke skal kunne være sammen under høytider og i ferier på bakgrunn av en slik usømmelig oppførsel. Slik det er nå kan jeg ikke ta med meg familien inkl samboer for å besøke henne noe som gjør ting vanskelig. Det er da snakk om at jeg må dra alene og eventuelt ta med barna samtidig som samboer må holde seg hjemme.  

Samboeren din må ta tak i dette og gi klar beskjed om at han ikke er interessert, dette lille mennesket hun er vil bare ta det som sjalusi hvis du sier noe, tror jeg.

Anonymkode: 7ebbf...05b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hei. 

M66: "I løpet av en time hvor vi er sammen har hun bøyd seg opptil 50 ganger." Duverden.
Hva er problemet med å si det til henne og spørre hva hun ønsker å oppnå?
Hvorfor snakker du ikke med samboeren din om hva han synes? La ham fortelle henne at dette ikke er greit. 

Konfrontasjonsangst er i alle fall ikke løsningen.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Men at hun har upassende oppførsel betyr vel ikke at han automatisk skal forsyne seg?

• Liker 10
Skrevet

Hvem bryr seg. Hun som driter seg ut. Er du redd for at mannen din skal gjøre noe?  

Anonymkode: fd132...866

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har du snakket med din samboer om dette, og han oppfatter det på samme måte? Det er ikke fare for at du innbiller deg dette? Hvis du stoler på samboer så kan det vel bare le litt av det på kammerset? Evt kan du gi henne klar beskjed? Antar dette er din søster?

Ja samboer oppfatter henne på samme måte og synes det er ubehagelig. Etter at vi snakket om det har han forsøkt å se bort, gå bort fra henne osv uten at det har hjulpet. 

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Selv hadde jeg ikke brydd meg og heller ledd av situasjonen. 

Anonymkode: dae9b...38e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja samboer oppfatter henne på samme måte og synes det er ubehagelig. Etter at vi snakket om det har han forsøkt å se bort, gå bort fra henne osv uten at det har hjulpet. 

Herregud, la henne holde på. Virker jo helt harmløst. 

Anonymkode: dae9b...38e

• Liker 3
Skrevet
BobbySocks skrev (13 minutter siden):

Men har det noe å si? La henne bøya og tøye? Er du redd samboeren din skal falle for dette?

Dette er et familiemedlem som jeg er svært glad i. At hun holder på slik er et stort svik. Det hun egentlig sier er at hun ikke unner meg noe godt og at hun forsøker å ødelegge livet mitt, det handler ikke om at hun bare «bøyer litt». Å forsøke å tenne samboeren min er som å tråkke på forholdet vårt. Samboer betyr alt for meg og vi har en flott familie sammen. Dette kunne potensielt ha ødelagt livet til oss alle. 

• Liker 6
  • Hjerte 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Samboeren din må være stor gutt og sette grenser selv.

Anonymkode: e8983...28f

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Du kan ikke forslå å ta henne med på yoga?  Hvis hun har behov for å bøye seg helt ned 50 ganger i løpet av en time så kan du jo anta at hun sliter med rygg eller noe? 😉

Anonymkode: 183d4...2b8

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Haha ja, gjør dette 😅

Nei altså han skal aldri være i nærheten av henne igjen, så vi får ikke sjansen til noe sånt. Med mindre jeg snakker med henne i forkant og hun innrømmer hva hun holder på med og lover å holde 20m avstand neste gang vi treffes og ha på seg klær. Gjør hun det igjen drar vi på flekken.

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er et familiemedlem som jeg er svært glad i. At hun holder på slik er et stort svik. Det hun egentlig sier er at hun ikke unner meg noe godt og at hun forsøker å ødelegge livet mitt, det handler ikke om at hun bare «bøyer litt». Å forsøke å tenne samboeren min er som å tråkke på forholdet vårt. Samboer betyr alt for meg og vi har en flott familie sammen. Dette kunne potensielt ha ødelagt livet til oss alle. 

He stor forståelse for dette og tror det er hva folk i tråden din ikke skjønner, det handler ikke om at din samboer ikke evner å sette grenser eller sjalusi men hennes respekt for dere begge når hun holder på slik. Men: hun leser også din samboer sitt kroppsspråk, hvis han sender henne noen kritiske blikk, blir tydelig unnvikende og avvisende vil hun mest sannsynlig stoppe. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nå må du roe deg litt ned og kanskje få et grep på realiteten.

• Liker 15
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...