AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Dere.. -har ikke hatt,ja dere skjønner med kona mi... på faktisk 10 måneder. Jeg er gubbe på 51. Verdens nydeligste Elskling er 50. Er mye kosing,klem,kiling,nuss,smask. Snakker KOS. Men jeg er beskjeden,aldri turt å spørre noen om sex noen gang. Er bestandig Fruen som har spurt.. Har blitt helt tyst den siste tiden. Nydeligste jenta mi banker i seg cellegift hver onsdag,samt 60 Mg Sarotex daglig. Kosegullet mitt har ikke hår på kroppen lenger,men har fått seg langt fint hår som er tapet fast. Alt er så trist. Kanskje det gjør vondt tro? Klarer meg i grunn med kos og holde rundt henne,er mange netter jeg er våken og holder rundt henne,bare for å nyte det beste,snilleste -og ja alt i livet mitt. Har bare lysst til å gjøre "det" en siste gang. Anonymkode: 7a3a1...ccd 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Kona di er syk, la henne få bli frisk. Kroppen kjennes veldig annerledes/fremmed i en slik situasjon. Jeg har selv hatt kreft, og fått cellegift, kroppen blir veldig tæret av det -så vet hva jeg snakker om; Hud og slimhinner blir tørre/såre. Smerter i muskler og ledd, svakhet og følelsen av å være 90+. Ekstremt søvnbehov. Man mister håret, kanskje er kona di operert? Dette gjør noe med selvfølelsen. Du kan eksempelvis gi fotmassasje til vonde føtter... Holde rundt henne, gi klem etc, men aldri få henne til å føle seg dårlig fordi hun ikke vil ha samleie. Når cellegiftkuren er ferdig, våkner kroppen sakte til liv igjen, og man blir mer seg selv igjen. Kanskje det er håp da? Anonymkode: bf378...c22 3 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kona di er syk, la henne få bli frisk. Kroppen kjennes veldig annerledes/fremmed i en slik situasjon. Jeg har selv hatt kreft, og fått cellegift, kroppen blir veldig tæret av det -så vet hva jeg snakker om; Hud og slimhinner blir tørre/såre. Smerter i muskler og ledd, svakhet og følelsen av å være 90+. Ekstremt søvnbehov. Man mister håret, kanskje er kona di operert? Dette gjør noe med selvfølelsen. Du kan eksempelvis gi fotmassasje til vonde føtter... Holde rundt henne, gi klem etc, men aldri få henne til å føle seg dårlig fordi hun ikke vil ha samleie. Når cellegiftkuren er ferdig, våkner kroppen sakte til liv igjen, og man blir mer seg selv igjen. Kanskje det er håp da? Anonymkode: bf378...c22 Glemte å skrive: Anbefaler også å kontakte Kreftforeningen for støtte, råd og veiledning. Anonymkode: bf378...c22 2 1
Pippi Lotta Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli Forstår det er vanskelig situasjon for deg, men selegift er en veldig tung behandling! Så du bør vise forståelse for at hun ikke ønsker sex akurat nå. Har dere prøvd parterapi eller veiledning? Da tenker jeg ikke for å starte sex live med en gang, men mer for å få hjelp til å snake om det vonde. Kreftforeningen har sikkert tilbud, hvis ikke kan kansje familievern kontoret hjelpe eller dere kan gå privat om dere har økonomi til det. 1
Strigiformes Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dere.. -har ikke hatt,ja dere skjønner med kona mi... på faktisk 10 måneder. Jeg er gubbe på 51. Verdens nydeligste Elskling er 50. Er mye kosing,klem,kiling,nuss,smask. Snakker KOS. Men jeg er beskjeden,aldri turt å spørre noen om sex noen gang. Er bestandig Fruen som har spurt.. Har blitt helt tyst den siste tiden. Nydeligste jenta mi banker i seg cellegift hver onsdag,samt 60 Mg Sarotex daglig. Kosegullet mitt har ikke hår på kroppen lenger,men har fått seg langt fint hår som er tapet fast. Alt er så trist. Kanskje det gjør vondt tro? Klarer meg i grunn med kos og holde rundt henne,er mange netter jeg er våken og holder rundt henne,bare for å nyte det beste,snilleste -og ja alt i livet mitt. Har bare lysst til å gjøre "det" en siste gang. Anonymkode: 7a3a1...ccd Forstår veldig godt at du savner intimiteten med kona di. Veldig trist å lese... Hun er kjempesyk. Om hun orker og har overskudd til sex så tar hun initiativ selv tenker jeg. Dere har min dypeste medfølelse med det vanskelige som dere står i begge to... Ord blir fattige i en slik situasjon... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå