AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli Noen som vet hva det koster for å sjekke beinmarg og ryggmarg privat? Anonymkode: 8f8c0...860
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Som beinmargspunksjon og spinalpunksjon? Det håper jeg virkelig at ingen tar uten at det er indikasjon for det. Og da bør du vel henvises med faktisk mistanke, ikke bare «fordi». Anonymkode: 82a09...9ee 6 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli Hva skal du sjekke beinmarg og ryggmarg for? Anonymkode: 259ee...3a2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skal du sjekke beinmarg og ryggmarg for? Anonymkode: 259ee...3a2 Jeg er 100% ufør, og vi har testet alt annet. Anonymkode: 8f8c0...860
AnonymBruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Hvis du trenger spinalpunlsjon får du det offentlig. Det må også rekvireres hva som skal testes før det sendes til labben, på lik linje med en blodprøve. Anonymkode: 79711...c03 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du trenger spinalpunlsjon får du det offentlig. Det må også rekvireres hva som skal testes før det sendes til labben, på lik linje med en blodprøve. Anonymkode: 79711...c03 Honey Dew skrev (1 time siden): Hvis du har behov for det, får du det offentlig. Spurte jeg om det dekkes av det offentlige kanskje? Nei så hvorfor svarer dere som om det var det som var spørsmålet? Anonymkode: 8f8c0...860
Purple_Pixiedust Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spurte jeg om det dekkes av det offentlige kanskje? Nei så hvorfor svarer dere som om det var det som var spørsmålet? Anonymkode: 8f8c0...860 Spør ChatGPT
AnonymBruker Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli Tviler på at det er mulig å få gjort privat. Begge deler krever til dels rask spesialbehandling av spinalvæsken og beinmargen, og det er vanskelig å få til privat. Kanskje noen svært spesialiserte klinikker tilbyr det, men jeg tviler. Det er uansett noe som må bestemmes at skal gjøres, rekvireres, og gjøres. Det er ikke bare å bestille. Du må nok ringe rundt til privatklinikker for å spørre om de i det hele tatt gjør det. Anonymkode: d21db...58b
Honey Dew Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spurte jeg om det dekkes av det offentlige kanskje? Nei så hvorfor svarer dere som om det var det som var spørsmålet? Anonymkode: 8f8c0...860 Det er billigere å ta det offentlig. Dessuten ringer man ikke rundt og spør etter slike prøver hvis en ikke har henvisning fra lege. Det er ikke noe en bare kan kjøpe.
AnonymBruker Skrevet 31. juli #11 Skrevet 31. juli Tipper du isåfall må se deg til utlandet, men da må du være svært obs på hva du begir deg utpå og dette med resistente bakterier osv Anonymkode: 4128d...ad6 1
Honey Dew Skrevet 31. juli #12 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tipper du isåfall må se deg til utlandet, men da må du være svært obs på hva du begir deg utpå og dette med resistente bakterier osv Anonymkode: 4128d...ad6 Det må jo koste noe voldsomt. De vet vel ikke hvorfor prøven skal tas og hva de skal se etter. Det er ikke bare bare å bestille seg time til en benmargsprøve. Det må jo legeuttalelse/henvisning til.
AnonymBruker Skrevet 1. august #13 Skrevet 1. august https://www.volvat.no/tjenester/indremedisiner/blodsykdommer/ Anonymkode: 672cb...6c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå