AnonymBruker Skrevet 31. juli #1 Skrevet 31. juli I går. Og jeg er så sinnsykt lei meg. Hva kan jeg gjøre for å ikke være så knust? Han var min aller første hund, og jeg klarer ikke se for meg et liv uten han. Hvor lenge varer dette? Det er intenst, og jeg er skikkelig uvel av sorg. Ingen som sover ved siden av meg i senga lenger og deler varmen sin med meg, ingen som ligger i armkroken min og krever kos. Elskede hunden min💔❤️ Absolutt alt minner meg på han og jeg bare gråter. Anonymkode: 4ee75...327 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli #2 Skrevet 31. juli Jeg tror at hvis hunden din kunne snakke til deg nå, så ville den ha sagt omtrent dette: "Kjære bestevennen min, takk for at akkurat du var min eier, takk for alle de gode stundene, alt det godt. Du kan godt gråte noen tårer fordi vi ikke kan gå livsveien sammen lenger, men du må også akseptere at det er betingelsene for den kjærligheten mellom menneske og hund - vi hunder lever kortere enn dere, og derfor så vet man at det som regel er mennesket som skal leve lengst. Din livsvei har mye godt i vente, du må bare gå den. Minn meg med kjærlighet, smil og glede, husk meg for alle de gode stundene og sett pris på det. Men ikke gråt for lenge for meg, for her jeg er nå er jeg fri og har det ikke vondt. Jeg er glad for at du skal fortsette ditt liv nå, og jeg vet at det foran deg ligger mye kjærlighet for deg, for du er en god person som fortjener det. Du vil finne ulike former for kjærlighet videre i livet, de kan være mindre eller større, men kjærlighet er ingen konkurranse. Så velg både personer og dyr ut fra hva som er best for deg å ha i din nærhet. Du har så mye å gi, og jeg vet at du kan være en god partner og venn for både mennesker og andre hunder. Om du skaffer deg en hund igjen så er den heldig som får deg til matmor, hvis du passer like godt på den som du gjorde på meg. Gled deg til fremtiden. Jeg vil alltid være med deg i alle dine og våre gode minner, og du har bilder av meg også, så du vil aldri glemme meg. Men lov meg nå at du snart velger å gå videre for å finne mer kjærlighet i livet som venter deg. Minn meg med glede og fortsett ditt liv på en god måte! Bruk alt det gode vi hadde sammen til å finne mer glede og kjærlighet i livet ditt, kjære deg! ❤️" Anonymkode: 7078e...477 1 1
Mardina Skrevet 31. juli #3 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I går. Og jeg er så sinnsykt lei meg. Hva kan jeg gjøre for å ikke være så knust? Han var min aller første hund, og jeg klarer ikke se for meg et liv uten han. Hvor lenge varer dette? Det er intenst, og jeg er skikkelig uvel av sorg. Ingen som sover ved siden av meg i senga lenger og deler varmen sin med meg, ingen som ligger i armkroken min og krever kos. Elskede hunden min💔❤️ Absolutt alt minner meg på han og jeg bare gråter. Anonymkode: 4ee75...327 Gi det tid ❤️ Jeg måtte avlive hunden min for 1 uke siden, så jeg vet hva du går gjennom 💔 Dette er dessverre realiteten med å ha dyr, vi har dem på lånt tid ❤️ Jeg har nok ikke sørget så mye som deg, da det lå i kortene lenge at min måtte avlives. Han var 15 år gammel, syk og preget av alderen 😥 Håper du har gode venner rundt deg nå. Det har i hvert fall hjulpet meg enormt ❤️ Bare det å ha noen å snakke med, har hjulpet meg veldig ❤️ Jeg har veldig fine folk i livet mitt, som støtter og hjelper meg ❤️ Når du er klar for det, så foreslår jeg at du rydder bort tingene etter hunden din. Jeg har ikke klart å gjøre det her enda, men en dag skal jeg klare det 😊 For min del blir det ikke ny hund på meg. Jeg orker b.l.a ikke tanken på å måtte ta farvel med en god pels-venn enda en gang. Jeg har gjort det 2 ganger nå og det knekker meg helt 😥 I tillegg til et par andre grunner 😊 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #4 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror at hvis hunden din kunne snakke til deg nå, så ville den ha sagt omtrent dette: "Kjære bestevennen min, takk for at akkurat du var min eier, takk for alle de gode stundene, alt det godt. Du kan godt gråte noen tårer fordi vi ikke kan gå livsveien sammen lenger, men du må også akseptere at det er betingelsene for den kjærligheten mellom menneske og hund - vi hunder lever kortere enn dere, og derfor så vet man at det som regel er mennesket som skal leve lengst. Din livsvei har mye godt i vente, du må bare gå den. Minn meg med kjærlighet, smil og glede, husk meg for alle de gode stundene og sett pris på det. Men ikke gråt for lenge for meg, for her jeg er nå er jeg fri og har det ikke vondt. Jeg er glad for at du skal fortsette ditt liv nå, og jeg vet at det foran deg ligger mye kjærlighet for deg, for du er en god person som fortjener det. Du vil finne ulike former for kjærlighet videre i livet, de kan være mindre eller større, men kjærlighet er ingen konkurranse. Så velg både personer og dyr ut fra hva som er best for deg å ha i din nærhet. Du har så mye å gi, og jeg vet at du kan være en god partner og venn for både mennesker og andre hunder. Om du skaffer deg en hund igjen så er den heldig som får deg til matmor, hvis du passer like godt på den som du gjorde på meg. Gled deg til fremtiden. Jeg vil alltid være med deg i alle dine og våre gode minner, og du har bilder av meg også, så du vil aldri glemme meg. Men lov meg nå at du snart velger å gå videre for å finne mer kjærlighet i livet som venter deg. Minn meg med glede og fortsett ditt liv på en god måte! Bruk alt det gode vi hadde sammen til å finne mer glede og kjærlighet i livet ditt, kjære deg! ❤️" Anonymkode: 7078e...477 Takk❤️ Så nydelig skrevet. Min elskede ble ikke gammel, men han slet med helsa. Han rakk såvidt å bli 4 fine år.💔😭 Anonymkode: 4ee75...327 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Mardina skrev (3 minutter siden): Gi det tid ❤️ Jeg måtte avlive hunden min for 1 uke siden, så jeg vet hva du går gjennom 💔 Dette er dessverre realiteten med å ha dyr, vi har dem på lånt tid ❤️ Jeg har nok ikke sørget så mye som deg, da det lå i kortene lenge at min måtte avlives. Han var 15 år gammel, syk og preget av alderen 😥 Håper du har gode venner rundt deg nå. Det har i hvert fall hjulpet meg enormt ❤️ Bare det å ha noen å snakke med, har hjulpet meg veldig ❤️ Jeg har veldig fine folk i livet mitt, som støtter og hjelper meg ❤️ Når du er klar for det, så foreslår jeg at du rydder bort tingene etter hunden din. Jeg har ikke klart å gjøre det her enda, men en dag skal jeg klare det 😊 For min del blir det ikke ny hund på meg. Jeg orker b.l.a ikke tanken på å måtte ta farvel med en god pels-venn enda en gang. Jeg har gjort det 2 ganger nå og det knekker meg helt 😥 I tillegg til et par andre grunner 😊 Så trist å høre. Jeg føler med deg. 15 år ❤️ Du var heldig. Han fylte akkurat 4.. Vi har en hund til, det er jeg evig takknemlig for. Jeg elsker den også så utrolig høyt, men er helt knust. Klarte ikke tanken på et hundetomt hus. Er så glad for at jeg tok det valget, men forstår deg også. Jeg klarer knapt å snakke med noen etter i går, og har ryddet en del ting ut av syne. Blant annet teppet hans ved siden av meg i senga. Angrer, men klarer ikke sove med det ved siden av. Knapt nok uten og. Anonymkode: 4ee75...327 1 1
Frisk Frosk Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk❤️ Så nydelig skrevet. Min elskede ble ikke gammel, men han slet med helsa. Han rakk såvidt å bli 4 fine år.💔😭 Anonymkode: 4ee75...327 Vær glad for at han fikk fire fine år hos deg. Det er ikke sikkert han hadde fått det hos andre. ❤️ Godt å høre at du har en hund til. Husk at den også kan føle sorg for sin venn som har gått bort, så fokuser på å gjøre glade ting sammen, ut og gå tur, møt andre. Hedre den lille med å fortsette å leve et godt liv videre ❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå