Pilleville Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli (endret) Spennende å høyre kva som har forandret seg på 4 år hjå folk. Eg stemte ikkje for 4 år sidan og forhåndsstemte på FRP i dag. Hørte på debatten mellom Sylvi og Støre nå i kveld og synest retningen til FRP bør setjast i verk nå. Endret 30. juli av Pilleville 1
Socketlicker Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli Stemte Konservativt for fire år siden og vil stemme Konservativt i år 3 3
anonym482 Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Høyre. Tror det blir blankt. Stoler ikke på de etablerte partiene. 1
miamusen Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli Perine skrev (12 minutter siden): AP AP Mer av samme galskap altså… 🤯 6 8
Angelheart2 Skrevet 31. juli #7 Skrevet 31. juli AP AP miamusen skrev (Akkurat nå): Mer av samme galskap altså… 🤯 Kan du utdype galskapen? 10 2
Perine Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli miamusen skrev (1 minutt siden): Mer av samme galskap altså… 🤯 Svar heller på spørsmålet i tråden. 1
NakenPanda Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli Jeg stemmer på det partiet som forbyr nynorsk bruken av ordet kva 5 2
Angelheart2 Skrevet 31. juli #11 Skrevet 31. juli (endret) Perine skrev (11 minutter siden): Svar heller på spørsmålet i tråden. Tror jeg vet svaret... Endret 31. juli av Angelheart2 1
Kålrota Skrevet 31. juli #12 Skrevet 31. juli Stemmer SV igjen, som også tidligere. Jeg er livredd for FrP ved makta. 12 8
Gjest Miaminmia Skrevet 31. juli #14 Skrevet 31. juli (endret) Jeg har stemt SV siden jeg fikk stemmerett i 1987. I 1993 stemte jeg RV pga Erling Folkvords sterke kandidatur og han ble deres første stortingsrepresentant. En gang på 2000-tallet stemte jeg Arbeiderpartiet fordi jeg ønsket flertallsregjering med Jens Stoltenberg, men det hjalp ikke. Så det blir SV i år igjen, stemmer for det jeg har trodd på siden jeg ble politisk aktiv som 16-åring: naturen, fremtidige generasjoner, solidaritet, offentlig velferd og faglige rettigheter❤️❤️❤️ Betaler gjerne mer i skatt for en mer rettferdig fordeling. Har det jeg trenger og mer enn nok. Endret 31. juli av Miaminmia Stavefeil
Lurium Skrevet 31. juli #17 Skrevet 31. juli SP og SP (INP som #2) Distriktspolitikk/desentralisering - mer selvråderett til kommunene, helsetilbud, nærpoliti, og nærskoler. Nei til EU. Bærekraftig forvaltning som ikke er preget av luftslott/naiv idealisme/galskap. Verdiskapningen i Norge skjer i distriktene, selv om den er administrert fra storbyene. Da må vi legge til rette for at det skal gå an å bo, og at folk skal føle seg trygge, i distrikts-Norge.
Valiant Skrevet 31. juli #19 Skrevet 31. juli SV og SV igjen. Bekymret for å få Sylvi Listhaug som statsminister 🫣 5 1
Ingebjørg Skrevet 31. juli #20 Skrevet 31. juli H sist, AP nå. I dagens geopolitiske situasjon er jeg livredd populistiske Listhaug som statsminister. 10 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå