Gå til innhold

Er det innafor å sende super-like til barndomsvenninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dating apper er generelt veldig unfair for menn, for damer er bare interesserte i.... 1% av 2% av 3% av alle tilgjengelige menn i verden.... Så om man ikke er attraktiv, over 180cm og rik.... Da er man helt uinteressant... 

Dette skjønner de som lager dating appene, og vet at om de gir menn muligheten til å betale for å bli lagt merke til da gjør mange menn akkurat det.... 

Superlikes koster penger..... Som menn er villig til å betale.... Dessverre HATER damer generelt superlikes.... Da de ikke var interessert i mennene som sender de uansett....

Så superlikes er utelukkende ekstra penger i kassen for eierne av appen...! 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du forstår ikkje ironi ? 

Anonymkode: 01632...795

Jeg trodde jeg gjorde det, men jeg ser virkelig ikke ironien her.

Så da begynner jeg å lure på om det egentlig er noen andre som ikke forstår ironi-virkemiddelet.

Anonymkode: 53b7b...a32

AnonymBruker
Skrevet
Haldrup skrev (5 minutter siden):

Dating apper er generelt veldig unfair for menn, for damer er bare interesserte i.... 1% av 2% av 3% av alle tilgjengelige menn i verden.... Så om man ikke er attraktiv, over 180cm og rik.... Da er man helt uinteressant... 

Dette skjønner de som lager dating appene, og vet at om de gir menn muligheten til å betale for å bli lagt merke til da gjør mange menn akkurat det.... 

Superlikes koster penger..... Som menn er villig til å betale.... Dessverre HATER damer generelt superlikes.... Da de ikke var interessert i mennene som sender de uansett....

Så superlikes er utelukkende ekstra penger i kassen for eierne av appen...! 

Åh, gud så lei vi blir av denne incel-argumentasjonen.

Skal ikke fortelle deg å få deg et liv, men det er likevel noe å tenke på.

Jeg har vært sammen med både en og ti, og 20 damer. Uten tinder. Bare ved å være meg selv, rett og slett. Ikke bitter, uten å plassere skylden for hva enn som er galt på andre enn meg selv, osv.

Jeg er 173, fattig, gammel, eier ikke bolig, og mye mer. Hvis du reflekterer over det, så ser du at dine påstander ikke stemmer. Og vi er mange som meg.

Anonymkode: 53b7b...a32

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Tørr ikke, haha. Vi er ikke venner på FB, så vil føles litt rart.

Anonymkode: 85bbc...137

Men det hadde jeg personlig likt bedre. På app er hun bare en av mange, direkte så får du utnyttet at dere allerede har bekjenntskap.

Anonymkode: 8e89d...506

Skrevet

Enda en "skal jeg kontakte en jeg ikke har snakket med på 20 år" type tråder

Det er vel ingen som ønsker melding på datingapper fra en man har gått på barneskolen med. Det er noen man kjenner husker på en helt annen måte... Nei æsj...

AnonymBruker
Skrevet
test1e skrev (2 timer siden):

Enda en "skal jeg kontakte en jeg ikke har snakket med på 20 år" type tråder

Det er vel ingen som ønsker melding på datingapper fra en man har gått på barneskolen med. Det er noen man kjenner husker på en helt annen måte... Nei æsj...

Det er folk som kverber og spiser fly. Hvorfor skal det ikke være noen som er åpen for å date en fra fortiden?

Var du aldri betatt når du var liten og noen du ønsker å vite hvordan er idag? De er ikke barn lenger nå, skap nye minner.

Anonymkode: 8e89d...506

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en superduper likes?

Anonymkode: 2a1cf...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...