AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Så kort fortalt: Jeg gikk på skole og i barnehage sammen med en barndomsvenninne fram til jeg var rundt 12 år. Nå er vi begge 27. Jeg har verken sett eller snakket med henne siden da, fordi jeg flyttet med foreldrene mine da jeg var liten. Fetteren min, som fortsatt jobber og bor på samme sted, fortalte meg at han nylig hadde kommet i snakk med denne nå kvinnen på jobben. Hun hadde visst spurt endel om meg. Nå har jeg kommet over profilen hennes på Tinder, så det hadde vært veldig hyggelig å komme i kontakt med henne igjen. Jeg har aldri gjort dette før, men tror dere det er greit å sende en super-like? Jeg vet at dere kvinner drukner i likes, så en vanlig like kan nok gå ubemerket? Anonymkode: 85bbc...137 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Ja, kjør på! Hun husker deg og det er en fin måte å komme i kontakt igjen Anonymkode: 34e09...c36 5
Haldrup Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli Du er på Tinder og hun er på Tinder..... Så klart det er innafor å sende en Super like.... Om hun da liker eller ikke liker er opp til henne å bestemme.... Men om du allerede kjenner henne, fra barndommen av.... Da er det kanskje lettere å bare sende hende en melding på facebook.... Du kan jo bare si at du sjekkede gamle kjente fra barndommen, om der poppede hun opp.... Jeg tror sjansen er større for å bli bedre kjent om du tar facebook veien.... Da det er mer uformelt.... Et "Hei" er tross alt bare et "Hei"..... Mens en Super Like, er mer Intens.... som i "du har lyst på henne ish".... 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Jeg hadde blitt kjempeglad om mine barnsdomskompiser hadde gjort det 😊😊 har masse gode minner med noen kompiser, og det hadde vært moro få kontakt igjen! Anonymkode: 730da...984 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #5 Skrevet 31. juli Helt innafor. Da blir du jo faktisk sett også. Ved vanlig like kan du risikere å gi like nummer 10000, og da vil hun jo i praksis aldri få deg opp. Anonymkode: 60f74...0e0
AnonymBruker Skrevet 31. juli #6 Skrevet 31. juli Om du gjør det så sperres nok brukeren din. Mulig du blir ilagt bot også. Anonymkode: 57787...e4b
AnonymBruker Skrevet 31. juli #8 Skrevet 31. juli Nei kvinner er ikke på tinder for å bli utsatt for slibrige uønsket oppmerksomhet fra menn som sender superlikes. Anonymkode: c296b...70a
AnonymBruker Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om du gjør det så sperres nok brukeren din. Mulig du blir ilagt bot også. Anonymkode: 57787...e4b Serr? Anonymkode: 85bbc...137
AnonymBruker Skrevet 31. juli #10 Skrevet 31. juli Hvorfor ikke kontakte henne på messenger?? Anonymkode: 127c3...ca6 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #11 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Serr? Anonymkode: 85bbc...137 Definitivt. Anonymkode: 53b7b...a32
AnonymBruker Skrevet 31. juli #12 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor ikke kontakte henne på messenger?? Anonymkode: 127c3...ca6 Hvorfor kontakte henne på messenger? Anonymkode: 53b7b...a32
AnonymBruker Skrevet 31. juli #13 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor ikke kontakte henne på messenger?? Anonymkode: 127c3...ca6 Tørr ikke, haha. Vi er ikke venner på FB, så vil føles litt rart. Anonymkode: 85bbc...137
AnonymBruker Skrevet 31. juli #14 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Definitivt. Anonymkode: 53b7b...a32 Hva er vitsen med superlikes da? Anonymkode: 85bbc...137
AnonymBruker Skrevet 31. juli #15 Skrevet 31. juli Og forresten, hva skriver jeg i første mld? 😅 TS Anonymkode: 85bbc...137
Haldrup Skrevet 1. august #16 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva er vitsen med superlikes da? Anonymkode: 85bbc...137 Bare ennå en måte for Tinder å tjene penger på... 1
AnonymBruker Skrevet 1. august #17 Skrevet 1. august Send henne venneforespørsel på FB🥰 Anonymkode: db0c1...bc1 2
Haldrup Skrevet 1. august #18 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tørr ikke, haha. Vi er ikke venner på FB, så vil føles litt rart. Anonymkode: 85bbc...137 Men hvor mange av dine "venner" på Facebook er reelle venner og ikke bare noen du har jobbet med, eller møtt på en fest.... De fleste "vennene" dine er ukjente uansett, hva er forskjellen på å sende melding til de eller til henne? Om du vil bli kjent med henne, da MÅ du ta sjansen på den ene eller den andre måten
AnonymBruker Skrevet 1. august #19 Skrevet 1. august Jeg ville også tatt mer personlig kontakt. FB, send en sms og hør om dere skal ta en kaffe? Anonymkode: 07932...04b 2
AnonymBruker Skrevet 1. august #20 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva er vitsen med superlikes da? Anonymkode: 85bbc...137 Du forstår ikkje ironi ? Anonymkode: 01632...795
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå