Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Jeg leter etter en god, drøy concealer som ikke koster alt for mye... noen som har tips?
Mint Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Magic Concealer fra Helena Rubinstein er nok den beste jeg har kommet over til nå når det gjelder å dekke over kviser og ujevnheter. Bruker YSL toutch eclat (?) under øynene og som øvrig highlighter. Supergod! Dette er overhodet ikke rimelige produkter, men de er veldig drøye. Særlig Magic Concealer er omtrent umulig å bruke opp
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Bruker også YSL sin og er strålende fornøyd Til mer urenheter bruker jeg en fra Clinique, en liten grønn tube med en dæsj olje i
Champagnepiken Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Elsker også Magic Concealer fra Helena Rubinstein, henger meg på der.
Impala Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Magic Concealer fra Helena Rubinstein er nok den beste jeg har kommet over til nå når det gjelder å dekke over kviser og ujevnheter. Bruker YSL toutch eclat (?) under øynene og som øvrig highlighter. Supergod! Dette er overhodet ikke rimelige produkter, men de er veldig drøye. Særlig Magic Concealer er omtrent umulig å bruke opp ← Signerer denne jeg
Latee Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 Kanskje jeg skal prøve denne jeg og.. hvor mye koster den?
Gjest Binna Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 Den Magic concealer fra HR er det den med refill som koster rundt 450kr? Jeg hadde ikke råd til den (og ville aldri klart å bruke den opp) så jeg kjøpte en til ca 200 fra lancome. Den er veldig drøy, men den synes hvis du tar den på sprukken, tørr hud.
Latee Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 Den Magic concealer fra HR er det den med refill som koster rundt 450kr? ←
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #9 Skrevet 24. mars 2006 Den Magic concealer fra HR er det den med refill som koster rundt 450kr? Jeg hadde ikke råd til den (og ville aldri klart å bruke den opp) så jeg kjøpte en til ca 200 fra lancome. Den er veldig drøy, men den synes hvis du tar den på sprukken, tørr hud. ← Du tenker ikke på La Prairie? De skal ha en concealer som passer beskrivelsen og prisen.
Gjest Binna Skrevet 24. mars 2006 #10 Skrevet 24. mars 2006 Du tenker ikke på La Prairie? De skal ha en concealer som passer beskrivelsen og prisen. ← Ja, mulig det er den. De var VELDIG gira på at jeg skulle ha den på parfymeriet.. Den til skal visst være billigere på sikt, for den er svær pluss at den har refill. Men jeg ville ikke klart å bruke det opp.. Jeg ble litt sur faktisk fordi hun ene jeg skulle hasdle hos først ville ikke anbefale meg noen andre enn den.. Så da gikk jeg derfra tomhendt. Jeg har brukt Dior etellerannet før, men den forsvant helt( den hjalp litt på røde prikker, men ikke under øynene), så den var ikke verdt pengene.
Impala Skrevet 24. mars 2006 #11 Skrevet 24. mars 2006 Jeg kjøpte Magic concealeren på Strawberrynet sist, og da betalte jeg ca 150 kr. Men de har den jo ikke akkurat nå Men tror jeg så at den kostet ca 225 kr i parfymeri.
Latee Skrevet 24. mars 2006 #12 Skrevet 24. mars 2006 Jeg kjøpte Magic concealeren på Strawberrynet sist, og da betalte jeg ca 150 kr. Men de har den jo ikke akkurat nå Men tror jeg så at den kostet ca 225 kr i parfymeri. ← Å, da var det jo ikke SÅ skremmende
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #14 Skrevet 24. mars 2006 kanskje litt dumt spørsmål men... den magic concealer fra HR,smører man den jevnt over hele ansiktet,eller bare deler av ansiktet?hvordan gjør man det der egentlig?jeg trenger virkelig noe bra for huden,den er trøblete for tida.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #15 Skrevet 24. mars 2006 Du har den på områder du vil dekke, som røde partier, kviser o.l. Om du vil ha noe på hele ansiktet bør du kjøpe deg en foundation eller en dekkende foundation.
Ravenna Skrevet 24. mars 2006 #16 Skrevet 24. mars 2006 Jeg bruker faktisk 4 concealere, alle til ulike formål, forhold og dagsform. Guinot, Pure Balance Concealer, den mørkeste og gråeste, dekker bra. Liker den godt på nesen og under øynene. Clinique, Airbrush pensel #2 fra er den guleste jeg har, og fungerer bra med blå ringer. Likevel, dekkevnen kan diskuteres. Ok, liker den egentlig ikke. Vil prøve en annen "penn". Helena Rubinstein, Magic Concealer #2, dekker sånn passe, er litt lys til meg. Konsistensen er nydelig. Christian Dior, Hydrating Concealer, som ikke er så veldig hydrating. Har den i en veldig lys farge. Fin under foundation på røde flekker.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #17 Skrevet 24. mars 2006 ok.så man kan bruke foundation over der igjen ja. kan noen anbefale en bra?har i utg.punktet tørr hud,men har i senere tid fått fet hud med kviser.bruker nå ID,men har lyst på et annet alternativ. tenkte å kjøpe magic concealer fra HR.kanskje det finnes en god foundation i samme merket?
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #18 Skrevet 24. mars 2006 Anbefaler deg først bruk foundation etter fuktighetskrem så tar du på concealer der du føler du behøver det. Jeg er veldig glad i både clinique, clarins(true comfort foundation) og chanel sine foundationer. Men tror vi har ganske forskjellig hud. Du bør vel nesten ha en for fet eller for kombinert hud.
Saga Skrevet 25. mars 2006 #19 Skrevet 25. mars 2006 Jeg ville ha prøvd en kremete foundation først. En concealer er ikke noe man skal smøre utover hele trynet, det kan man derimot gjøre med foundation. Kanebo cream finish er en klassiker som dekker veldig bra, og man kan påføre så mye man vil. Deretter kan du jo se om du har behov for en concealer.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #20 Skrevet 25. mars 2006 Helena Rubinstein har en foundations som heter color cone den er for normal hud den dekker lite men er nydelig vis huden din ser bra ut. Hun har også Sensual Clone som er for normal/combi hud,Har ikke prøvdt den men vil når det nærmer seg sommer da huden blir litt fetere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå