Gå til innhold

Atle Pettersen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes han kunne få en egen tråd etter oppslaget i Se & Hør…

Og tidligere svigerfar var temmelig tydelig hva han mener (skjermdump fra et offentlig innlegg på FB)IMG_9644.thumb.jpeg.bd1d37fb22dfeac41ec7b1312cddd4b6.jpeg😏

• Liker 6
Skrevet

Reagerte på det oppslaget i se og hør selv... Helt utrolig at han blir med på en sånn sak med tanke på omstendighetene rundt, særlig med de personen(e(. Blir rett og slett kvalm. Han eier jo ikke skam.

Fint at tidligere svigerfar tar avstand. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Prelunia skrev (1 minutt siden):

Reagerte på det oppslaget i se og hør selv... Helt utrolig at han blir med på en sånn sak med tanke på omstendighetene rundt, særlig med de personen(e(. Blir rett og slett kvalm. Han eier jo ikke skam.

Synes også synd på Robert Stoltenberg som må være med på det shitshowet dems😆

• Liker 7
Skrevet
Glufseguri skrev (Akkurat nå):

Synes også synd på Robert Stoltenberg som må være med på det shitshowet dems😆

Ja, hadde jeg vært han hadde jeg ikke uttalt meg så positivt til se og hør... 

Skrevet

Er det negativt fordi de to er sammen? 🧐

(ikke RS, altså) 

• Liker 1
Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

(ikke RS, altså) 

Det er ryktene med omstendighetene rundt bruddet som gjør at det kanskje ikke er helt greit å føre en gladsak uttav dette.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Kollontaj skrev (1 minutt siden):

(ikke RS, altså) 

Hvis man blir "sammen" mens kona er i barsel,  så vil jeg jo kategorisere det som negativt ja

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Prelunia skrev (Akkurat nå):

Hvis man blir "sammen" mens kona er i barsel,  så vil jeg jo kategorisere det som negativt ja

Ok, takk, ikke fått med meg. 

Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (3 minutter siden):

(ikke RS, altså) 

Eks svigerfar bekrefter indirekte ryktene om at det mulig har vært litt overlapping her?

Atle var i bryllupet til søsteren til denne damen i sommer så med tanke på at yngste er 6 mnd har det gått vel kjapt?

Endret av Glufseguri
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg vet at de gikk fra hverandre like etter fødsel av det andre barnet, men trodde han var singel?

Hva står i reportasjen i Se og Hør?

• Liker 3
Skrevet (endret)
Tough cookie skrev (5 minutter siden):

Jeg vet at de gikk fra hverandre like etter fødsel av det andre barnet, men trodde han var singel?

Hva står i reportasjen i Se og Hør?

En gladsak om sonmershowet til Atle, Robert og Charlotte... At han har sonmershow etter det tøffe bruddet med kona.. Som svigerfar reagerer kraftig på - vil jo tro det kan skyldes at årsaken til bruddet skyldes handlingene til to stk i den artikkelen mens kona lå i barsel. 

Endret av Prelunia
  • Liker 10
Skrevet

Så ryktene er at det er ho (Charlotte) han var utro med?? 

• Liker 10
Skrevet
Prelunia skrev (20 minutter siden):

En gladsak om sonmershowet til Atle, Robert og Charlotte... At han har sonmershow etter det tøffe bruddet med kona.. Som svigerfar reagerer kraftig på - vil jo tro det kan skyldes at årsaken til bruddet skyldes handlingene til to stk i den artikkelen mens kona lå i barsel. 

Jeg tenkte først at dette er jobben hans, men hvis han har vært utro med kollegaen, skjønner jeg at svigerfar reagerer

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Respekt til eks - svigerfar! 

• Liker 28
  • Nyttig 5
Skrevet

Det står ingenting i artikkelen om at de er kjærester eller noe annet enn venner og kollegaer fra flere år tilbake, men jeg fikk faktisk en magefølelse på at det var noe mer mellom dem da jeg kom over artikkelen for et par dager siden. Det må helt klart være det ekssvigerfar sikter til her, for det kan umulig være jobben han klager på. Han har jo alltid hatt en slik type jobb og har jo nå (sikkert) delt omsorg, så det burde være helt innafor at han driver på med et show på Sørlandet i sommer. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Ryktene sier at de er separert fordi Atle har vært utro med Charlotte både mens ekskona var gravid og med nyfødt baby. Den er 6 måneder nå. Hvis ekssvigerfar har lagt ut dette bekrefter han det jo indirekte? Hva heter han? 

• Liker 8
  • Nyttig 9
Skrevet
Fenomen skrev (1 minutt siden):

Ryktene sier at de er separert fordi Atle har vært utro med Charlotte både mens ekskona var gravid og med nyfødt baby. Den er 6 måneder nå. Hvis ekssvigerfar har lagt ut dette bekrefter han det jo indirekte? Hva heter han? 

Om du googler Atle Pettersen svigerfar får du treff i en lokalavis😏

Åpen post på FB hvor han la ut innlegget

• Liker 4
Skrevet
Glufseguri skrev (5 minutter siden):

Om du googler Atle Pettersen svigerfar får du treff i en lokalavis😏

Åpen post på FB hvor han la ut innlegget

Fant det! 

• Liker 1
Skrevet
Prelunia skrev (13 timer siden):

Det er en viss sjanse for at AP har inngått et kompromiss med Se og Hør her... Han stiller nok opp i denne "gladsaken" mot at Se og Hør unngår å publisere bilder og romavsetykter e.l med han og nye flammen.

• Liker 6
Skrevet (endret)

A og C hadde det superkoselig mens kona ruga, fødte og lå i barsel. Jeg skjønner eks-svigerfar godt! 

Endret av BobbySocks
  • Liker 13
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...