AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Man har jo sett det andre veien, menn og yngre kvinner. Det jeg lurer på, er hvor mange år eldre kan kvinnen være for mannen, før hun faller ut av hans interessesfære som a) kjæreste/seriøs partner b) Seksuell partner c) Langvarig seksuell partner Anonymkode: 8cb5d...4ae
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli I min verden er 7 år opp for begge kjønn typ jevnaldrende etter 30 Anonymkode: 6c4d7...745
AnonymBruker Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli Det er ikke et fasit svar på det. Helt individuelt. Anonymkode: 34ce4...d31 13 2
Irak Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli For min del handler det ikke om alder. Det er hva slags innstilling han har til livet og seg selv, som er interessant for min del. Å gå for høyt i alder er jeg likevel ikke interessert i. Orker ikke noe som potensielt kan bli sorg i mange år. Så jeg har en realistisk tilnærming til det. 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli Det varierer, både fra kvinne til kvinne, og gjennom livet. Kvinner er ikke en ensartet gruppe. Anonymkode: 5f2fb...f01 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli Menn liker pene damer. I alle aldre. Anonymkode: 29091...95b 11 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn liker pene damer. I alle aldre. Anonymkode: 29091...95b Dette. Anonymkode: d12d2...a69 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Menn liker pene damer. I alle aldre. Anonymkode: 29091...95b Om man skal tro menn her på KG, så liker de bare pene damer under 25. Anonymkode: 2226c...37b 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Man har jo sett det andre veien, menn og yngre kvinner. Det jeg lurer på, er hvor mange år eldre kan kvinnen være for mannen, før hun faller ut av hans interessesfære som a) kjæreste/seriøs partner b) Seksuell partner c) Langvarig seksuell partner Anonymkode: 8cb5d...4ae For min del, midt i 40-årene: a) 10 år opp, fem år ned. Er ikke hugget i sten, kommer an på modenheten til mannen og. Men foretrekker noe eldre menn for forhold. b) og c) Jeg er ikke ute etter engangs/kortvarig, hvis jeg har seksuell relasjon er det for å ha en venn for kos når jeg er singel. Så målet er ganske langvarig. For sex sier jeg 10 år opp og 15 år ned, men da er jeg mer ivrig på yngre. De to jeg hadde forrige singelperiode var først en 9 år yngre. Når han ikke var aktuell lenger ble det en som var 13 år yngre enn meg. Anonymkode: a9a0f...7dd
AnonymBruker Skrevet 30. juli #10 Skrevet 30. juli Husker der jeg bodde før. Var det ei dame i 50 årene som giftet seg med en mann som var i 30 årene. De hadde det så fint sammen. Anonymkode: 4458c...590 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #11 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): a) kjæreste/seriøs partner Like gammel eller helst yngre AnonymBruker skrev (1 time siden): b) Seksuell partner c) Langvarig seksuell partner Fullstendig likegyldig på både alder og det meste annet. Sex er godt uansett Anonymkode: c04d0...529 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #12 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn liker pene damer. I alle aldre. Anonymkode: 29091...95b Intet nytt! Anonymkode: 01f74...853
AnonymBruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli B og C har de aller fleste menn ingen maksimal alder. A er varierende, men tror nok de fleste ønsker en partner som ikke er kommet i overgangsalderen. Anonymkode: 91dfb...ff8 2
Flintis Skrevet 31. juli #14 Skrevet 31. juli Tja, det har vel variert oppigjennom. Fra 3 år pluss minus til det som måtte by seg. Det har vært 10 år minus og 6 pluss. Har egentlig ikke skilt på A,B og C, men tenkt at alt kan utvikle seg til A. Det var vel ei på 42 som prøvde seg da jeg var 24, det var litt vitner til opptrinnet også så jeg var litt redd for kommentarer. Samtidig hadde jeg et godt øye til ei et par år eldre som satt på den andre siden av meg, også ville jeg ha en jevngammel dame å ha førstegangssex med. Mange faktorer der.
Bamseklemmer Skrevet 31. juli #15 Skrevet 31. juli Irak skrev (6 timer siden): For min del handler det ikke om alder. Det er hva slags innstilling han har til livet og seg selv, som er interessant for min del. Å gå for høyt i alder er jeg likevel ikke interessert i. Orker ikke noe som potensielt kan bli sorg i mange år. Så jeg har en realistisk tilnærming til det. Du er unik på mange måter❣️ Jeg har aldri sett du har brukt Janteloven, men du viser din rake motsettingen.. Janteloven er skrevet pga. misunnelse på medmennesker, basert på de 7 dødssyndene. Ondskap: Seksuell misunnelse ødelegger for andres liv og nytelser.. Anti-Janteloven er skrevet pga. kjærlighet for medmennesker, basert på de 7 dydene. Godhet: Seksuell unnelse oppmuntrer medmennesker til et liv i nytelser.. (Sitat slutt)🤭 Til dere med alderforskjell, enten dere er kjærester eller sexpartnere: Det sier seg selv.. drit i janteloven og ondskap🫡 2
Irak Skrevet 31. juli #16 Skrevet 31. juli Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Du er unik på mange måter❣️ Jeg har aldri sett du har brukt Janteloven, men du viser din rake motsettingen.. Janteloven er skrevet pga. misunnelse på medmennesker, basert på de 7 dødssyndene. Ondskap: Seksuell misunnelse ødelegger for andres liv og nytelser.. Anti-Janteloven er skrevet pga. kjærlighet for medmennesker, basert på de 7 dydene. Godhet: Seksuell unnelse oppmuntrer medmennesker til et liv i nytelser.. (Sitat slutt)🤭 Til dere med alderforskjell, enten dere er kjærester eller sexpartnere: Det sier seg selv.. drit i janteloven og ondskap🫡 Tusen hjertelig takk for gode ord @Bamseklemmer 💕 Kloke ord 🥰 Jeg er ikke tilhenger av Janteloven. Det er helt rett. Den fører ingenting godt med seg synes jeg. Å trykke andre mennesker ned har jeg null tro på... Du-er-best loven var fin 💕 Den likte jeg. Du skal ikke le av deg selv... Jeg ler av meg selv så og si hele tiden jeg da. Det er min måte å være på. Tar meg ikke så høytidelig, så tenker jeg at jeg har det ikke mer moro enn jeg lager selv 😂 Elsker å le ❤️ Det er befriende og verdens beste følelse. 1
Flintis Skrevet 31. juli #17 Skrevet 31. juli Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Du er unik på mange måter❣️ Jeg har aldri sett du har brukt Janteloven, men du viser din rake motsettingen.. Janteloven er skrevet pga. misunnelse på medmennesker, basert på de 7 dødssyndene. Ondskap: Seksuell misunnelse ødelegger for andres liv og nytelser.. Anti-Janteloven er skrevet pga. kjærlighet for medmennesker, basert på de 7 dydene. Godhet: Seksuell unnelse oppmuntrer medmennesker til et liv i nytelser.. (Sitat slutt)🤭 Til dere med alderforskjell, enten dere er kjærester eller sexpartnere: Det sier seg selv.. drit i janteloven og ondskap🫡 En bruker vel ikke janteloven mot noen, men lever vel mer eller mindre etter den. Nå er det frivillig da. En trenger ikke, så er det spørsmål om hvordan reagere på motbør og en måte er å leve etter denne.
AnonymBruker Skrevet 31. juli #18 Skrevet 31. juli De liker pene og feminine damer som gjerne er 5-6 år yngre. Alt annet er disney-fantasi. Anonymkode: e7ac4...6d3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #19 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Om man skal tro menn her på KG, så liker de bare pene damer under 25. Anonymkode: 2226c...37b Nei, ikke tro på menn. Spør damer. Akkurat som om spørre en fisk hvordan du best fisker de. Anonymkode: e7ac4...6d3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #20 Skrevet 31. juli Irak skrev (12 timer siden): For min del handler det ikke om alder. Det er hva slags innstilling han har til livet og seg selv, som er interessant for min del. Å gå for høyt i alder er jeg likevel ikke interessert i. Orker ikke noe som potensielt kan bli sorg i mange år. Så jeg har en realistisk tilnærming til det. Husk at "personlighet" teller mest /s Anonymkode: e7ac4...6d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå