AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Aller først: jeg er på spekteret, og en ting jeg «sliter» med er mote. Jeg legger ikke merke til hva andre har på, er ikke flink til å se hva som passer sammen osv, og synes kleskoder er vanskelig.. og kommentarer som «bruk det du selv synes er fint» er lite hjelpsomme, da jeg ikke har noen meninger om det Jeg skal i et bryllup om et par uker, og trenger både kjole og sko. Jeg aner ikke hva slags kjole jeg burde ha. Så spørsmål nummer 1 er om noen har noe inspo/ eksempler på kjoler som egner seg til et bryllup. spørsmål nummer 2 er hva slags sko jeg burde bruke? Jeg har litt problemer med føttene og får fort vondt, spesielt av å stå/traske mye. Og jeg har ikke veldig god balanse, så de kan ikke være for høye 🤷🏻♀️ hadde satt veldig pris på tips og inspo! Anonymkode: 6da55...eb1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Du må skrive hva kleskoden er, før du kan få noen forslag. Anonymkode: 8f060...de8 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli Dette er to fine selskapskjoler fra Bubbleroom som finnes i flere farger Anonymkode: f6bcc...4c1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Ellers er det veldig mange fine maxikjoler som egner seg i bryllup. Jeg tenker bare så lenge kjolen ikke er kortere en kneet og ikke er i hvit, sort eller rød så er den innafor! Anonymkode: f6bcc...4c1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ellers er det veldig mange fine maxikjoler som egner seg i bryllup. Jeg tenker bare så lenge kjolen ikke er kortere en kneet og ikke er i hvit, sort eller rød så er den innafor! Anonymkode: f6bcc...4c1 På Bubbleroom.no https://www.bubbleroom.no/l/klaer/kjoler/maxikjoler?sort=RELEVANCE Anonymkode: f6bcc...4c1
kissmequick Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli Kan du si litt mer om deg selv? Jo mer konkret du er jo lettere blir det å anbefale noe som er fint til deg. Hvor høy er du? Hvilken hårfarge har du? Er du tynn eller tykk? Har du veldig store pupper eller veldig stor rompe, eller er det sånn ca like stort oppe og nede og litt inn i midten? Nå kommer kanskje noen til å tenke at det er frekt å spørre om sånt, men det er ikke meningen å være frekk, bare å hjelpe deg å finne en kjole som kan funke fint for deg. (Jeg selv er for lav til å ha på maksikjoler, og jeg har stor rompe, så om kjolen er løs etter puppene ser det ikke bra ut.) Angående sko så ville jeg valgt flate skinnsko uten noe dilldall. For eksempel ballerinasko eller enkle små skinnsko med snøring. Jeg ville droppet «pensko» og heller gått for noe som ingen legger merke til og som er behagelig å gå med. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Du må, som noen over her skriver, oppgi hva kleskoden er i invitasjonen før vi kan hjelpe deg. Det har mye å si! Når det gjelder sko, er det meste tillatt - jeg foretrekker flate sko (er på spekteret selv) og kan fint gå i selskap med (rene!) hvite joggesko fra f.eks. Superga til kjole. Sist jeg var i bryllup hadde jeg lang kjole fra ByTiMo kombinert med flate ballerinasko. I mitt eget bryllup hadde jeg hvite joggesko 😄 Anonymkode: 084f3...069
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå