Gå til innhold

Er det for mye forlangt med mer enn to uker sol og sommer?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi har hatt den våteste våren på 138 år. Vi har hatt rekordlave temperaturer i juni. Så kommer midten av juli med nesten to uker sammenhengende sol og varmt vær. Men nå er vi tilbake til 13 grader og pissregn. Er sommeren virkelig over? Eller kan vi få noe som ligner på "min barndoms sommer" for en gangs skyld?

Anonymkode: 0a253...8d9

Sommeren er ikke over selvom det blir vær og temperatur skifte. Sommer er en årstid og trenger ikke ha noe med vær å gjøre. Det er sommer ut august uansett vær. Og 30 grader i lengre tid er ikke bra så fint med litt annet nå. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet hvor du bor. Hvis du ønsker mer sol og varme over lengre tid så må du flytte sør for Norge.

Anonymkode: 0343b...d47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Vi har hatt den våteste våren på 138 år. Vi har hatt rekordlave temperaturer i juni. Så kommer midten av juli med nesten to uker sammenhengende sol og varmt vær. Men nå er vi tilbake til 13 grader og pissregn. Er sommeren virkelig over? Eller kan vi få noe som ligner på "min barndoms sommer" for en gangs skyld?

Fy F***! Så bortskjemte og sure folk er, du ligner veldig på mine kollegaer. Du skal være glad du i treffer meg i RL for sier noen slik til meg etter denne hetebølgen så blir jeg voldelig! 

Anonymkode: c8cd0...fa9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi hadde 2,5 uker med skikkelig sommervær, og nå føles det plutselig som høst. Det har vært 19 grader i dag, men det hjelper liksom lite når skodden ligger så lavt at selv jeg på under 160 cm. får den i hodet. Håper det ikke blir sånn i hele august, for da blir høsten ekstremt lang. Jeg skal heldigvis reise til garantert sol og varme i september. Om 2,5 uker var all sommeren vi fikk, så kan det hende jeg må unne meg en tur til garantert sol og varme i løpet av vinteren også. 

Anonymkode: 49f1f...04a

Det du beskriver er perfekt sommervær for meg! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvem spør du som du tror kan svare på dette? KG-brukerne? Gud? 

Anonymkode: 6083c...ae4

AnonymBruker
Skrevet

Syns dette sommerværet er supert! 20 grader og lettere overskyet er vær det er mulig å gjennomføre mange aktiviteter i. Ikke har fjorden rukket å bli for kald heller. Nå har matfestivalen på torget startet og livet smiler, mye bedre med slikt vær enn 35 pluss i skyggen, da ville det blitt alt for varmt å tatt turen til slike ting.

Husk, det er ikke hvordan du har det, men hvordan du tar det. Bare å komme seg ut og nyte :)

Anonymkode: 0a423...3f5

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Syns dette sommerværet er supert! 20 grader og lettere overskyet er vær det er mulig å gjennomføre mange aktiviteter i. Ikke har fjorden rukket å bli for kald heller. Nå har matfestivalen på torget startet og livet smiler, mye bedre med slikt vær enn 35 pluss i skyggen, da ville det blitt alt for varmt å tatt turen til slike ting.

Husk, det er ikke hvordan du har det, men hvordan du tar det. Bare å komme seg ut og nyte :)

Nå er det for meg mye verre å røre på seg og være aktiv. Det er liksom 18-20 grader, med så høy luftfuktighet at svetten siler bare jeg rører på lillefingeren. Da er det mye bedre med ren varme, og sol som kan tørke opp i fuktigheten. Tørr varme plager meg minimalt, høy luftfuktighet er døden. 

Skrevet

Har lært meg at skal jeg ha sol over en lenger periode,så må jeg reise bort. Det fungerer utmerket for meg. Norsk sommer er alltid så og si lik. Digge dager de 5 dagene det er med sol,men ellers er det jo bare grått,trist og vått. Har 0 til overs med de som klager over at det har vært en bitteliten varmebølge over landet. De som ønsker seg mer pent vær kan vel vente til rundt skolestart da. Da er det alltid en 3-4 dager med veldig pent vær.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

23 grader og sol her på østlandet. Meldt en dag til med det, før 3 dager med 20 grader og litt regn deler av dagen, før vi skal tilbake til 24 grader og sol. 

Anonymkode: 7ade3...c42

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er det for meg mye verre å røre på seg og være aktiv. Det er liksom 18-20 grader, med så høy luftfuktighet at svetten siler bare jeg rører på lillefingeren. Da er det mye bedre med ren varme, og sol som kan tørke opp i fuktigheten. Tørr varme plager meg minimalt, høy luftfuktighet er døden. 

Bare å ha på seg lette klær, så blir det bra! Har til og med jogget i dag jeg. Husk, det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bare å ha på seg lette klær, så blir det bra! Har til og med jogget i dag jeg. Husk, det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær ❤️

Det var vel ikke akkurat det som var omkvedet da vi hadde noen stakkars dager med vær som er verdig å kalles sommer. Da var det ikke måte på hvor nære dere var å dø, alle dere som hater sol og varme. Men vi som faktisk synes at sol og varme er en fin ting, vi får ikke engang lov til å være litt misfornøyd med været før vi blir bedt om å ta oss sammen. Om det ikke finnes dårlig vær, så har faktisk ikke dere lov til å være misfornøyd med været heller. Bare til å ta seg sammen og kose seg neste gang vi får skikkelig sommervær. Det er det været jeg liker best, så da skal alle kose seg med det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fy F***! Så bortskjemte og sure folk er, du ligner veldig på mine kollegaer. Du skal være glad du i treffer meg i RL for sier noen slik til meg etter denne hetebølgen så blir jeg voldelig! 

Har du vurdert terapi? 

Anonymkode: 84593...747

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det var vel ikke akkurat det som var omkvedet da vi hadde noen stakkars dager med vær som er verdig å kalles sommer. Da var det ikke måte på hvor nære dere var å dø, alle dere som hater sol og varme. Men vi som faktisk synes at sol og varme er en fin ting, vi får ikke engang lov til å være litt misfornøyd med været før vi blir bedt om å ta oss sammen. Om det ikke finnes dårlig vær, så har faktisk ikke dere lov til å være misfornøyd med været heller. Bare til å ta seg sammen og kose seg neste gang vi får skikkelig sommervær. Det er det været jeg liker best, så da skal alle kose seg med det. 

Dere? Jeg elsker alt slags vær jeg ❤️ Sommer som vinter, holke og høststorm, og ikke minst norsk sommer med alle sine variasjoner.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du vurdert terapi? 

Anonymkode: 84593...747

Hvorfor? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...