AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Det er ikke aldersgrense på hårfarge. Har du hud som passer til den fargen blir du sikkert flott. Anonymkode: 20eaa...0fb 11 2
Million Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli Jo mørkere farge, jo hardere uttrykk mot huden og ansiktet vil det gi. Jeg ville gått for en lysere og "mykere" farge. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Absolutt ikke. Det viktigste er at den passer din hudtone og øyenfarge. Anonymkode: 98e89...28e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Absolutt ikke. Det viktigste er at den passer din hudtone og øyenfarge. Anonymkode: 98e89...28e Har grønne øyne, litt usikker på hudtonen, blir ikke lett brun i sola. original hårfargen min er mørkebrun. Anonymkode: 045e5...8d8
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli Bare et tips alle farger med rødt i kan bli litt ekstra rødt i sol sommer. Jeg liker selv litt rødt men lysere . Å må dekke til håret mitt når jeg soler meg Anonymkode: 4c01f...27c
AnonymBruker Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare et tips alle farger med rødt i kan bli litt ekstra rødt i sol sommer. Jeg liker selv litt rødt men lysere . Å må dekke til håret mitt når jeg soler meg Anonymkode: 4c01f...27c Hadde tenkt å farge det til høsten. Anonymkode: 045e5...8d8
Gaia Skrevet 30. juli #10 Skrevet 30. juli Det var en lekker farge. Med grønne øyne tror jeg den vil passe deg bra. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli #12 Skrevet 30. juli Den var veldig fin, tror det blir veldig fint på deg 😊. Denne kunne jeg godt brukt selv, jeg er 36, grønne øyne, ganske lys hud. Håret mitt er blitt veldig lyst nå i sommer, pleier alltid å farge det mørkere til høsten . Bruker ofte mahogni eller kastanje farge 😊. Anonymkode: c6a3e...371
AnonymBruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli For noe tull! Selvfølgelig kan du det! Ikke noe å lure på engang, dritfin 😊 Anonymkode: 3c6fb...543 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #15 Skrevet 31. juli Det eneste jeg syns man blir for gammel til er å farge i veldig unaturlige farger. Turkis, feks… Rosa. Blått. Det syns jeg de fleste over 30 bør holde seg for god for. Men denne var jo kjempefin! Fikk lyst på den selv 😂 Anonymkode: 8f2ad...952
Kaneel Skrevet 2. august #16 Skrevet 2. august Kan fort bli for hardt med så mørke farger når man er oppi åra, men om det ikke plager deg å se eldre ut så kjør på
Sjarmør Skrevet 2. august #17 Skrevet 2. august Neida, det er du ikke. Min farmor på 86 farger håret regelmessig i cirka samme farge.
AnonymBruker Skrevet 3. august #19 Skrevet 3. august Er du veldig mørk i utgangspunktet? Hvis ikke, ville jeg gått for den andre fargen. Jeg er vanlig norsk mørkblond/lys brun, og den første fargen ville blitt alt for mørk til meg, i alle fall. Anonymkode: cb036...544 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå