AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:54 #2 Skrevet onsdag kl 17:54 Det er ikke aldersgrense på hårfarge. Har du hud som passer til den fargen blir du sikkert flott. Anonymkode: 20eaa...0fb 11 2
Million Skrevet onsdag kl 17:57 #3 Skrevet onsdag kl 17:57 Jo mørkere farge, jo hardere uttrykk mot huden og ansiktet vil det gi. Jeg ville gått for en lysere og "mykere" farge. 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:58 #4 Skrevet onsdag kl 17:58 Absolutt ikke. Det viktigste er at den passer din hudtone og øyenfarge. Anonymkode: 98e89...28e 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:07 #5 Skrevet onsdag kl 18:07 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Absolutt ikke. Det viktigste er at den passer din hudtone og øyenfarge. Anonymkode: 98e89...28e Har grønne øyne, litt usikker på hudtonen, blir ikke lett brun i sola. original hårfargen min er mørkebrun. Anonymkode: 045e5...8d8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:17 #7 Skrevet onsdag kl 18:17 Bare et tips alle farger med rødt i kan bli litt ekstra rødt i sol sommer. Jeg liker selv litt rødt men lysere . Å må dekke til håret mitt når jeg soler meg Anonymkode: 4c01f...27c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:25 #8 Skrevet onsdag kl 18:25 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare et tips alle farger med rødt i kan bli litt ekstra rødt i sol sommer. Jeg liker selv litt rødt men lysere . Å må dekke til håret mitt når jeg soler meg Anonymkode: 4c01f...27c Hadde tenkt å farge det til høsten. Anonymkode: 045e5...8d8
Gaia Skrevet onsdag kl 19:15 #10 Skrevet onsdag kl 19:15 Det var en lekker farge. Med grønne øyne tror jeg den vil passe deg bra. 3
MarianneE Skrevet onsdag kl 19:18 #11 Skrevet onsdag kl 19:18 Så fin farge! Har du lyst så kjør på! 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:27 #12 Skrevet onsdag kl 21:27 Den var veldig fin, tror det blir veldig fint på deg 😊. Denne kunne jeg godt brukt selv, jeg er 36, grønne øyne, ganske lys hud. Håret mitt er blitt veldig lyst nå i sommer, pleier alltid å farge det mørkere til høsten . Bruker ofte mahogni eller kastanje farge 😊. Anonymkode: c6a3e...371
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:47 #13 Skrevet onsdag kl 23:47 For noe tull! Selvfølgelig kan du det! Ikke noe å lure på engang, dritfin 😊 Anonymkode: 3c6fb...543 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:12 #15 Skrevet torsdag kl 04:12 Det eneste jeg syns man blir for gammel til er å farge i veldig unaturlige farger. Turkis, feks… Rosa. Blått. Det syns jeg de fleste over 30 bør holde seg for god for. Men denne var jo kjempefin! Fikk lyst på den selv 😂 Anonymkode: 8f2ad...952
Kaneel Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Kan fort bli for hardt med så mørke farger når man er oppi åra, men om det ikke plager deg å se eldre ut så kjør på
Sjarmør Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Neida, det er du ikke. Min farmor på 86 farger håret regelmessig i cirka samme farge.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Hva med denne da? TS Anonymkode: 045e5...8d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå