AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Er det en sykdom eller er det genetisk. Ser både slanke og tyngre damer med dette så det har ingenting med vekten å gjøre.. Ser nesten hovent og vondt ut. Anonymkode: bea36...d95
Virrevirrevapp Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli Kan jo være problemer med noe i halsen om den som har tjukk hals ikke er tjukk ellers.
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli Kan være problemer med skjoldbruskkjertelen, da blir man hoven Anonymkode: 788b8...870 2 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan være problemer med skjoldbruskkjertelen, da blir man hoven Anonymkode: 788b8...870 Ja jeg tror det må være noe slikt, googlet meg frem til Struma nå og bildene av hvordan det ser ut tidlig ligner veldig på de jeg har sett i det siste. Har sett en og annen før og men i dag så jeg så mange at jeg tenkte jeg måtte finne utav hva som er greia. Ser at Struma er veldig vanlig når man har høyt/lavt stoffskifte. Anonymkode: bea36...d95
AnonymBruker Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli En professor på mitt studie trakk en annen til siden etter en forelesning og ba vedkommende komme seg til lege raskt for å få sjekket stoffskiftet pga. en slik hevelse som du snakker om, Ts. Personen dro litt tvilende til legen, som var like tvilende, men likevel tok blodprøver - og personen fikk påvist et stoffskifte så var helt i ulage. Anonymkode: 3d564...780 4 2
Disni Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli Dette kan være et tegn på diabetes type 2…. Diabetes type 2 rammer både tjukkaser og slanke….
AnonymBruker Skrevet 30. juli #10 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En professor på mitt studie trakk en annen til siden etter en forelesning og ba vedkommende komme seg til lege raskt for å få sjekket stoffskiftet pga. en slik hevelse som du snakker om, Ts. Personen dro litt tvilende til legen, som var like tvilende, men likevel tok blodprøver - og personen fikk påvist et stoffskifte så var helt i ulage. Anonymkode: 3d564...780 Ja, altså jeg har jo sett det før men ble så satt ut i dag da jeg så flere når vi var ute på tur, ikke var vi lenge i byen og ikke var det mye folk men var så mange med denne halsen at jeg tenkte jeg måtte finne utav det. Som regel har det vært folk på min alder jeg har sett men i dag så jeg mange yngre så derfor ble jeg litt mer nysgjerrig og måtte finne utav hva det var. Ha jo mange venner med stoffskifte problematikk men de har nok god kontroll på det for de har ikke denne halsen. Anonymkode: bea36...d95
AnonymBruker Skrevet 30. juli #11 Skrevet 30. juli Kan du vise bilde av hva du mener? Anonymkode: 91a63...236 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #12 Skrevet 30. juli Kan det være som på dette bildet fra Dagbladet? Slik blir du kvitt dobbelthaken Jeg aner ikke ha det heter på norsk, men har hørt weak chin og weak jawline på engelsk. Selv er jeg ikke tykk, men jeg har sånn hals (enda mye verre enn hun på bildet). Genetisk, vil jeg tro? Anonymkode: 3b48d...cb0
AnonymBruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli Ts mener nok en bulende ring nederst på halsen, og ikke dobbelthake. Jeg har sett det på mest på overvektige, men også på en veldig slank jente på kun 19 år. Anonymkode: 78c25...9e3
AnonymBruker Skrevet 31. juli #14 Skrevet 31. juli Bedre å ha "fettring" enn å være totalt båst i hodet,er flere av dem enn de med fettring skal jeg fortelle... Anonymkode: 4e9f8...343 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli #15 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bedre å ha "fettring" enn å være totalt båst i hodet,er flere av dem enn de med fettring skal jeg fortelle... Anonymkode: 4e9f8...343 Så det er enten eller? Anonymkode: 728fc...ab7 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #16 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bedre å ha "fettring" enn å være totalt båst i hodet,er flere av dem enn de med fettring skal jeg fortelle... Anonymkode: 4e9f8...343 Spesiell uttalelse, hvor er egentlig sammenhengen mellom fettringen og de som er blåst? Greit å vite at man ikke kan være blåst med en sånn ring da, i hvert fall. Anonymkode: f3328...8bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #17 Skrevet 31. juli Som regel henger det sammen med vektøking. Da jeg la på meg husker jeg kommentar på at det syntes på ansikt og hals. Jeg ser også på noen bilder i visse vinkler så ser det ut som om jeg har litt dobbelthake. Jeg er 1.68 høy og ca 62 kg. Ellers så er det vel litt variasjon fra dame til dame hvor fettet legger seg. Anonymkode: 9c842...14e
AnonymBruker Skrevet 31. juli #18 Skrevet 31. juli Er det bare damer som har denne fettringen? Anonymkode: 643fd...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli #19 Skrevet 31. juli Ja, jeg kjenner en dame, relativt slank, som har veldig pløsete hals. Hun får skille fra solen på grunn av det og har dermed et par hvite ringer rundt halsen! Anonymkode: 54d72...63b
AnonymBruker Skrevet 31. juli #20 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan det være som på dette bildet fra Dagbladet? Slik blir du kvitt dobbelthaken Jeg aner ikke ha det heter på norsk, men har hørt weak chin og weak jawline på engelsk. Selv er jeg ikke tykk, men jeg har sånn hals (enda mye verre enn hun på bildet). Genetisk, vil jeg tro? Anonymkode: 3b48d...cb0 Det der er jo en helt vanlig dobbelthake. Sånn hadde jeg også, uansett hvor slank jeg var. Umulig å bli kvitt. Så jeg fettsugde dritten og ble kvitt den engang for alle. Anonymkode: 728fc...ab7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå