Gå til innhold

Inntak av proteiner der det er tilsatt, har det noen effekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er kommet dit i livet at jeg jobber mer og mer med kroppen. Gått ned veldig mye i vekt og skal nå begynne å jobbe med muskler. Har gått til innkjøp av iskaffe fra Tine med tilsatt protein. Så det jeg lurer på er om det egentlig har noe for seg? VEt at det viktigste er fra kosten. Det er tilsatt 20g proteiner i hver boks med iskaffe. Så er det OK å drikke én hver dag? Er det best å drikke før eller etter trening? Takk på forhånd for svar.

Anonymkode: 94553...428

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jeg går imot strømmen her, men jeg mener dette med proteiner er bare tull.  Det har blitt en slags psykose der alt skal handle om proteiner, og det at de nå kaller ting for "protein"-matprodukter er jo hakket mer psykotisk igjen. Skal man bygge muskler må man faktisk ha i seg karbohydrater også, fra rene kilder som poteter, søtpoteter, gresskar og frukt. Det er derfor kroppsbyggere driver med "bulking and cutting", fordi de bygger ikke nok på alt dette proteinet, de må ha karbohydrater også, men det forsømmer de, helt til de må ta det igjen med "bulking".

Anonymkode: 45367...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...