Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det gikk for DEG betyr ikke at det går for alle hvis de vil. Noen har boliglån med HØYE utgifter (særlig etter renteøkning), flere barn enn deg kanskje, kanskje partner ikke har høy nok lønn. Og som par får man da ingen støtteordninger hvis inntekt til den ene faller bort. Har selv vært alenemamma med ett barn. Var da lettere å studere enn nå med flere barn og mann. For var mange gunstige stønader, og hadde og MYE lavere utgifter. 

Anonymkode: 9ae71...390

Den du siterer skriver at hun videreutdannet seg ved siden av full jobb

Det har for øvrig jeg også gjort, da barna gikk i barnehagen. Gikk fint.

Anonymkode: 01ec0...3b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den du siterer skriver at hun videreutdannet seg ved siden av full jobb

Det har for øvrig jeg også gjort, da barna gikk i barnehagen. Gikk fint.

Anonymkode: 01ec0...3b5

Nei det går ikke fint fordi man skal være i praksis i 4 +uker av gangen på helsesykepleiestudier.... Der jeg bor er det ingen deltidsstudier på helsesykepleier lenger så ikke kun praksis som er problematisk. Kreves 80% oppmøte. Sier seg selv at det går ikke med en 100% jobb vedsiden av. Går ann å sette seg litt inn i ting før man bare antar alt går så fint. Man må jobbe kraftig redusert i 1,5 år. 

Anonymkode: 9ae71...390

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (6 timer siden):

Alternativt er jo å begynne på et sykehjem. Der er det mest dagskift

Nei.... 

Anonymkode: c64a7...d3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det handler litt om innstilling også ts. Jeg har selv hatt en pappa som var mye på reise i årene jeg var liten og i barneskolealderen min. Jeg må helt ærlig si at jeg ikke opplevde dette som noe problem da jeg hadde en mor som ordnet opp og vi hadde det fint vi to.

Hvis du lager dette til et problem, ja da blir det også det. 

Jeg jobber selv i kulturbransjen med både undervisning og utøving, vi jobber når andre har fri. Konserter og forestillinger, de er gjerne på kveldstid. Jeg har ikke dårlig samvittighet en plass. Barna mine har hatt det fint selv om jeg arbeider en del på kveldene.

Cuper og kamper de kommer det alltid flere av og du som har turnus har sikkert og hatt mulighet til rolige morgener og noen ekstra kosedager hjemme. Forsøk å fokusere på det som er bra med ditt liv.

Anonymkode: 65b34...99d

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...