anon321 Skrevet 4. august #21 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Min står fortsatt i rødt på vilkår. Når jeg fikk i januar så mener jeg det sto i rødt frem til pengene kom? Er det noen som har erfaring med det? Anonymkode: 16e18...29a Er det rødt så er ikke alle trinnene fullført. Godta studieplass, betal semesteravgift og fullfør registreringen til hvert fag i studentweb. Når de tingene er gjort, så blir alt grønt etter noen dager. Får ikke utbetalt penger så lenge noe er rødt.
Luringa Skrevet 4. august #22 Skrevet 4. august anon321 skrev (21 minutter siden): Er det rødt så er ikke alle trinnene fullført. Godta studieplass, betal semesteravgift og fullfør registreringen til hvert fag i studentweb. Når de tingene er gjort, så blir alt grønt etter noen dager. Får ikke utbetalt penger så lenge noe er rødt. Hvor ser man hva som er rødt og ikke?
shab Skrevet 4. august #25 Skrevet 4. august Er det noen her som betalte semesteravgift 1/8 som har fått penger? Eller bare de som hadde mulighet for å betale i juli?
AnonymBrukerNeida Skrevet 4. august #26 Skrevet 4. august shab skrev (4 timer siden): Er det noen her som betalte semesteravgift 1/8 som har fått penger? Eller bare de som hadde mulighet for å betale i juli? Betalte semesteravgift 2/8, om om du gjorde det sent så kan det hende at betalingen ikke ble registrert før i dag, etter helgen. Ikke registrert betalt hos studentweb dessverre, kommer vel på plass ila. uka. Gjelder det samme for deg?
shab Skrevet 4. august #27 Skrevet 4. august AnonymBrukerNeida skrev (14 minutter siden): Betalte semesteravgift 2/8, om om du gjorde det sent så kan det hende at betalingen ikke ble registrert før i dag, etter helgen. Ikke registrert betalt hos studentweb dessverre, kommer vel på plass ila. uka. Gjelder det samme for deg? Nei, min er registrert betalt i Studentweb.
AnonymBrukerNeida Skrevet 4. august #28 Skrevet 4. august shab skrev (Akkurat nå): Nei, min er registrert betalt i Studentweb. Og det er også registrert på Lånekassen sine sider? Hvis det er tilfelle, får du sikkert pengene i løpet av et par dager senest.
shab Skrevet 4. august #29 Skrevet 4. august AnonymBrukerNeida skrev (3 minutter siden): Og det er også registrert på Lånekassen sine sider? Hvis det er tilfelle, får du sikkert pengene i løpet av et par dager senest. Jepp Satser på i morgen 1
AnonymBrukerNeida Skrevet 4. august #30 Skrevet 4. august shab skrev (1 minutt siden): Jepp Satser på i morgen Krysser fingrene for oss begge! 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #31 Skrevet 5. august Noen som har fått idag? 😅 Anonymkode: beddb...37b
AnonymBrukerNeida Skrevet 5. august #32 Skrevet 5. august shab skrev (22 timer siden): Jepp Satser på i morgen Fikk du i løpet av dagen idag? Har grønt lys fra lånekassen, venter bare på utbetalingen her. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen som har fått idag? 😅 Anonymkode: beddb...37b Nei dessverre ikke 😕
shab Skrevet 5. august #33 Skrevet 5. august AnonymBrukerNeida skrev (1 time siden): Fikk du i løpet av dagen idag? Har grønt lys fra lånekassen, venter bare på utbetalingen her. Nei dessverre ikke 😕 Jeg fikk
AnonymBrukerNeida Skrevet 5. august #34 Skrevet 5. august shab skrev (44 minutter siden): Jeg fikk Nice! Litt urettferdig
AnonymBrukerNeida Skrevet 6. august #36 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fikk i dag 😊 Anonymkode: fe993...243 Førstegangsstudent eller? Venter selv i spenning, men har ikke fått enda
AnonymBruker Skrevet 6. august #37 Skrevet 6. august Alt mitt er grønt, alle vilkår oppfylt. Betalte semester avgift forrige fredag. Men har fortsatt ikke fått penger 🤷♀️ Anonymkode: c3207...89f
shab Skrevet 23. august #38 Skrevet 23. august AnonymBrukerNeida skrev (På 5.8.2025 den 21.13): Nice! Litt urettferdig Håper du fikk fort. Lenge siden jeg studerte første gang, men når kan man forvente penger i september? Må man vente til 15? Mener å huske at det av og til kom noen dager før.
AnonymBruker Skrevet 23. august #39 Skrevet 23. august shab skrev (4 timer siden): Håper du fikk fort. Lenge siden jeg studerte første gang, men når kan man forvente penger i september? Må man vente til 15? Mener å huske at det av og til kom noen dager før. Du finner utbetalingsplanen din inne på Lånekassen. Anonymkode: 9bba7...25c
shab Skrevet 24. august #40 Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du finner utbetalingsplanen din inne på Lånekassen. Anonymkode: 9bba7...25c Ja, du det vet jeg. Men lurte på om pengene av og til kommer før 15? I sept er jo 15. en mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå