AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Jeg er litt usikker på om denne skal under økonomi eller utdanning, men la den her siden man får støtten av lånekassen når man er i utdannelse. er det noen som tror det er sannsynlig at vi får utbetalingen fra Lånekassen denne uken? Jeg ser jeg fikk den 2. August i fjor på en fredag, fordi 5. var på mandag (og jeg får som oftest lånet dagen før) 😅 eller får jeg bare bite tennene sammen og vente til neste uke rundt 4./5. august? 😅 Anonymkode: 8c086...4ad
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Kanskje, kanskje ikke. Sørg hvertfall for å ha gjort alt du skal, betalt semesteravgift, meldt deg opp osv Anonymkode: afd56...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli tenker den 4 er mest rimelig å forvente. Men, det kan jo skje tidligere. Anonymkode: 31533...517
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Er det lån eller stipend Er det videregående? På videregående får en ikke utbetalt før etter at skolen har bekreftet at en har vært der første skoledag Anonymkode: fcfb7...105
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det lån eller stipend Er det videregående? På videregående får en ikke utbetalt før etter at skolen har bekreftet at en har vært der første skoledag Anonymkode: fcfb7...105 Ganske innlysende at det er snakk om høyere utdanning. Anonymkode: 58b32...032 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje, kanskje ikke. Sørg hvertfall for å ha gjort alt du skal, betalt semesteravgift, meldt deg opp osv Anonymkode: afd56...bdc Det er gjort. Alt er klart, er godkjent for nettstudier og betalt semesteravgiften. Anonymkode: 8c086...4ad
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det lån eller stipend Er det videregående? På videregående får en ikke utbetalt før etter at skolen har bekreftet at en har vært der første skoledag Anonymkode: fcfb7...105 Høyere utdanning, lån og stipend, nettstudier. Alt er godkjent på Lånekassen så er bare spent på om jeg er så heldig å får utbetalingen denne uke. Anonymkode: 8c086...4ad
AnonymBruker Skrevet 1. august #9 Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Noen som har fått? Anonymkode: 955d4...a7f Ikke enda. Håper det kommer inn rundt 13/14-tiden, hvis ikke så tror jeg det blir neste uke. Anonymkode: 8c086...4ad
shab Skrevet 2. august #10 Skrevet 2. august Betale talte semesteravgift og meldte meg opp i 14 tiden fredag. På høgskolens hjemmeside står det at det kan ta opptil fem dager før de mottar betalingen. Håper håper håper den er registrert mandag. Nå er jeg ikke heltidsstudent, men håper det er raskt på plass.
AnonymBruker Skrevet 3. august #11 Skrevet 3. august Jeg sendte inn søknad sent på grunn av at jeg ombestemte meg med tanke på hva jeg skulle gjøre til høsten, så det står at søknaden min blir ferdig behandlet innen 15. september. Anonymkode: ec7dd...4aa
AnonymBruker Skrevet 4. august #12 Skrevet 4. august Jeg håper det kommer i dag🤞🏼 Pleier vanligvis å få det i 13-14 tiden dagen før datoen som står, så håper det stemmer i dag også😅 Anonymkode: 14ac2...fa7
AnonymBruker Skrevet 4. august #13 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg sendte inn søknad sent på grunn av at jeg ombestemte meg med tanke på hva jeg skulle gjøre til høsten, så det står at søknaden min blir ferdig behandlet innen 15. september. Anonymkode: ec7dd...4aa Jeg var heldig og kunne søke tidlig i august allerede fordi jeg hadde opptak fra i fjor. Får håpe de kommer seg raskt gjennom søkerbunken. Anonymkode: 8c086...4ad
AnonymBruker Skrevet 4. august #14 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg håper det kommer i dag🤞🏼 Pleier vanligvis å få det i 13-14 tiden dagen før datoen som står, så håper det stemmer i dag også😅 Anonymkode: 14ac2...fa7 Selv. 🙈 Hadde vært kjekt å fått unnagjort pensumkjøp nå. Anonymkode: 8c086...4ad
AnonymBruker Skrevet 4. august #15 Skrevet 4. august Jeg har fått inn penger nå. 💃🏻 Anonymkode: 8c086...4ad
shab Skrevet 4. august #16 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har fått inn penger nå. 💃🏻 Anonymkode: 8c086...4ad Seriøst? Jeg betalte semesteravgift 1/8, og ser at den står registrert betalt nå - både hos høgskolen og lånekassen. Når betalte du semesteravgift? Håper jeg får i dag jeg også
AnonymBruker Skrevet 4. august #17 Skrevet 4. august shab skrev (9 minutter siden): Seriøst? Jeg betalte semesteravgift 1/8, og ser at den står registrert betalt nå - både hos høgskolen og lånekassen. Når betalte du semesteravgift? Håper jeg får i dag jeg også Jeg betalte i juli 😅 Jeg har også DnB som jeg tror Lånekassen også bruker, siden jeg alltid får det dagen før Krysser fingrene for at du får i løpet av dagen. Anonymkode: 8c086...4ad
AnonymBruker Skrevet 4. august #18 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var heldig og kunne søke tidlig i august allerede fordi jeg hadde opptak fra i fjor. Får håpe de kommer seg raskt gjennom søkerbunken. Anonymkode: 8c086...4ad Ja, vi får satse på det! Anonymkode: ec7dd...4aa
AnonymBruker Skrevet 4. august #19 Skrevet 4. august Godt å se at flere venter spent på stipendet! Håper og det kommer idag, pleier ofte å få det i 14-15tiden..! Så håper det kommer. Godt å få handlet ferdig pensum og sånt. Anonymkode: beddb...37b
AnonymBruker Skrevet 4. august #20 Skrevet 4. august Min står fortsatt i rødt på vilkår. Når jeg fikk i januar så mener jeg det sto i rødt frem til pengene kom? Er det noen som har erfaring med det? Anonymkode: 16e18...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå