AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:01 #121 Skrevet torsdag kl 12:01 AnonymBruker skrev (18 timer siden): TS her - barna er i tenårene.... og sorry - men elskerinnen er og blir ei h... i mine øyne - hun visste VELDIG godt at han er gift - hun VET hvem jeg er da de jobber i samme firma. OM hun hadde vært glad i mannen min, så hadde hun faktisk bedt han om å ta et valg om å avslutte med meg først... jeg sier ikke at hun ikke er glad i han - men uansett så hadde jeg aldri kunnet synke så forbanna lavt på mitt eget moralske kompass. Men, det er meg - ikke alle andre og iallefall ikke den h... der. Og OM hun hadde vært glad i han så hadde hun krevd tiden til å rydde opp på hjemmebane først.... Jeg fritar så ABSOLUTT ikke mannen min for sitt hele og fulle ansvar i dette her - men å "miste sympati" fordi jeg kaller ei h... for ei h... ja, det får stå på deg....jeg står iallefall 100% for det jeg mener er et patetisk eksempel på et kvinnemenneske....og det mener jeg faktisk om ALLE som nedverdiger seg selv til å være elskerinner.... Men, nok en gang - jeg har jo forstått at definitivt er ikke alle som meg. 😉 og jeg er ingen saint heller - men aldri har jeg gjort noe jeg ikke hadde kunne gjort om mannen min var tilstede. Anonymkode: 5cf9c...35e Vet du hvilken historie mannen din har servert denne kvinnen? For alt du vet har han sagt at dere er på vei mot skilsmisse, forholdet er dødt og alle andre idiotunnskyldninger menn pleier å komme med i disse situasjonene. Kvinner har ofte følelser involvert i slike situasjoner mens menn klarer å både være lykkelige hjemme samtidig som de kan ligge rundt. For dem er det to ulike ting som ikke har noe med hverandre å gjøre. Anonymkode: 192ec...b52 3 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:06 #122 Skrevet torsdag kl 12:06 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet du hvilken historie mannen din har servert denne kvinnen? For alt du vet har han sagt at dere er på vei mot skilsmisse, forholdet er dødt og alle andre idiotunnskyldninger menn pleier å komme med i disse situasjonene. Kvinner har ofte følelser involvert i slike situasjoner mens menn klarer å både være lykkelige hjemme samtidig som de kan ligge rundt. For dem er det to ulike ting som ikke har noe med hverandre å gjøre. Anonymkode: 192ec...b52 Nei, hun har ikke svart på de spørsmål som jeg har hatt til henne. Hun har dog all min kontaktinformasjon så hun må gjerne opplyse meg. Hva mannen min forteller selv, legger jeg ikke ut her.... Men, det har forsåvidt egentlig ikke så mye å si for hva utfallet her blir, og hva utfallet blir vet ingen enda. Sviket er like stort uansett hva han har sagt eller ikke sagt. TS Anonymkode: 5cf9c...35e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:07 #123 Skrevet torsdag kl 12:07 AnonymBruker skrev (20 timer siden): jeg HAR sendt henne melding - såklart - i kampens hete - men hun har såklart ikke svart meg..... jeg vet at det ikke er riktig å gjøre og at han nok hadde gått videre til noen andre - men seriøst....finn deg en forbanna singel fyr da - ikke en som er gift.. Samtidig så synes jeg det er for feigt å si at elskerinnen som VET at fyren har en familie har null skyld - det er for enkelt og den kjøper jeg faktisk ikke Anonymkode: 5cf9c...35e Joda, det er helt greit å gjøre. Man synker ikke lavt for å fortelle voksne folk som oppfører seg elendig, at de er elendig. Anonymkode: 7bf0f...f2c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:08 #124 Skrevet torsdag kl 12:08 Han var den opptatte. Hovedskyld er hos han. Hun er singel og kan ha sex med hvem hun vil. Anonymkode: 9d129...4e6 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:12 #125 Skrevet torsdag kl 12:12 TLR skrev (3 timer siden): Hun er for sleip til å svare men jeg er enig med deg. Hun vet at han er gift men velger likevel å gå inn i et forhold med han og ødelegge et forhold. Hva sier man om sånne kvinner egentlig? Hva skulle hun ha svart på det? Ja, jeg er en hore? Anonymkode: 192ec...b52
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:12 #126 Skrevet torsdag kl 12:12 Dårlige mennesker begge to, manglende moral, null intigritet, null verdier. Kaller slike spøkelser uten sjel. Gå videre fra slike, de fortjener ikke mer tid eller oppmerksomhet fra deg. Anonymkode: 07e95...fe0 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:13 #127 Skrevet torsdag kl 12:13 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, hun har ikke svart på de spørsmål som jeg har hatt til henne. Hun har dog all min kontaktinformasjon så hun må gjerne opplyse meg. Hva mannen min forteller selv, legger jeg ikke ut her.... Men, det har forsåvidt egentlig ikke så mye å si for hva utfallet her blir, og hva utfallet blir vet ingen enda. Sviket er like stort uansett hva han har sagt eller ikke sagt. TS Anonymkode: 5cf9c...35e Hans svik, hun har ikke sveket deg. Hun har hatt et forhold til en gift mann, men det er han som har lovet deg troskap. Ikke hun. Anonymkode: 192ec...b52 4 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:24 #128 Skrevet torsdag kl 12:24 Hvorfor spør du ikke mannen hva han har servert henne av godord for å kapre henne? Han må jo kunnr svare , vil anta han vil gi deg løgner da siden han tross alt hadde fortsatt forholdet med henne hvis han ikke ble oppdaget. Og jeg hadde også med tanke på moralen han viser spurt hvem andre han har vært utro med? Eller er han forelsket i henne og dette er et spesielt tilfelle? Hvis du ønsker å kaste ut ordet hore på henne må du kaste ut ordet HOREBUKK på han. Hun har minimalt med skyld hvis man ser på saken. Anonymkode: 9d129...4e6 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:24 #129 Skrevet torsdag kl 12:24 Du sier du har døtre, så for deres del, ta en kikk på hvor kvinnefiendtlig du er i dette innlegget. Det er lett å legge skylden på denne kvinnen, i stedet for din mann, men det er kvinnefiendtlig å kalle en kvinne som ødelegger samlivet ditt for hore. Hun er ikke noe mer hore enn mannen din er horebukk, og det er ingen av dem. De har en affære med følelser for hverandre, og det er forferdelig vondt, men du synker dypt med å bli en kvinne som snakker stygt om alt ved denne kvinnen. Videre virker du innmari usikker på deg selv. 80kg er ikke mye, du er sikker fin og flott, men lar deg forfalle i hodet med slike ekle tanker om andres utseende. Jobb med deg selv, ta noen timer hos psykolog du også. Og innse at det er MANNEN din som har sviktet deg, ikke denne kvinnen. (Jeg sier ikke du skal være blid overfor henne, men sinnet ditt er rettet feil plass.) Anonymkode: b3156...4b9 16
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:24 #130 Skrevet torsdag kl 12:24 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hans svik, hun har ikke sveket deg. Hun har hatt et forhold til en gift mann, men det er han som har lovet deg troskap. Ikke hun. Anonymkode: 192ec...b52 Det var ikke hennes svik jeg mente heller... Uansett så endrer det ikke mitt syn på henne som person.....kvinnfolk som så bevisst går etter gifte men er tafatte i mine øyne og må ha mistet en vesentlig del på veien i livet Anonymkode: 5cf9c...35e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:26 #131 Skrevet torsdag kl 12:26 Og du lurer på hvorfor vi "horer" holder på som vi gjør. Mannen din VELGER å være utro, fordi DU/KONA ikke går uansett hvor sinna dere er. Du er helt og holdent villig til å synke lengre ned enn mitt nivå, men å forlate mennesket som GIFTET SEG MED DEG MEN PULER "KJÆRESTEN SIN" på siden..... Nei det blir for "tungt og vanskelig". Du er jo ikke akkurat noe helgen du heller, og jeg kommer til å fortsette å pule menn jeg vil ha, selv om de har kone og unger hjemme. At mannen ikke klarer å holde pikken sin i buksa si, er ikke mitt problem, det er ditt. Og mannen får jo i pose og sekk, så hvorfor skal han slutte å være utro? Anonymkode: 85a2b...d8a 1 10
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:26 #132 Skrevet torsdag kl 12:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sier du har døtre, så for deres del, ta en kikk på hvor kvinnefiendtlig du er i dette innlegget. Det er lett å legge skylden på denne kvinnen, i stedet for din mann, men det er kvinnefiendtlig å kalle en kvinne som ødelegger samlivet ditt for hore. Hun er ikke noe mer hore enn mannen din er horebukk, og det er ingen av dem. De har en affære med følelser for hverandre, og det er forferdelig vondt, men du synker dypt med å bli en kvinne som snakker stygt om alt ved denne kvinnen. Videre virker du innmari usikker på deg selv. 80kg er ikke mye, du er sikker fin og flott, men lar deg forfalle i hodet med slike ekle tanker om andres utseende. Jobb med deg selv, ta noen timer hos psykolog du også. Og innse at det er MANNEN din som har sviktet deg, ikke denne kvinnen. (Jeg sier ikke du skal være blid overfor henne, men sinnet ditt er rettet feil plass.) Anonymkode: b3156...4b9 vet du: JA jeg er rimelig usikker på meg selv nå om dagen - spot on - hurra og sinnet mitt er ikke kun rettet mot henne Anonymkode: 5cf9c...35e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:27 #133 Skrevet torsdag kl 12:27 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var ikke hennes svik jeg mente heller... Uansett så endrer det ikke mitt syn på henne som person.....kvinnfolk som så bevisst går etter gifte men er tafatte i mine øyne og må ha mistet en vesentlig del på veien i livet Anonymkode: 5cf9c...35e Okei, så du velger å forbli i et forhold med en mann som er horebukk, tafatt, og har mistet en vesentlig del på veien i livet. For alt det denne kvinnen har gjort, har din mann gjort verre. Jeg tenker ut fra hvor kvinnefiendtlig du er her at kanskje dette er karma. Anonymkode: b3156...4b9 6 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:28 #134 Skrevet torsdag kl 12:28 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): vet du: JA jeg er rimelig usikker på meg selv nå om dagen - spot on - hurra og sinnet mitt er ikke kun rettet mot henne Anonymkode: 5cf9c...35e Passiv-aggressiv er du også. Denne måten å håndtere ting gjør deg ingen tjenester. Logg av, gjør noe godt for deg selv, begynn å styrke selvtilliten din, vær medfølende overfor deg selv. Nå gjør du deg selv bare veldig veldig lite attraktiv. Anonymkode: b3156...4b9 9
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:30 #135 Skrevet torsdag kl 12:30 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var ikke hennes svik jeg mente heller... Uansett så endrer det ikke mitt syn på henne som person.....kvinnfolk som så bevisst går etter gifte men er tafatte i mine øyne og må ha mistet en vesentlig del på veien i livet Anonymkode: 5cf9c...35e Hvordan vet du at det var hun som gikk etter mannen din og ikke motsatt? Anonymkode: 45f0a...37d 5 1 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:31 #136 Skrevet torsdag kl 12:31 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var ikke hennes svik jeg mente heller... Uansett så endrer det ikke mitt syn på henne som person.....kvinnfolk som så bevisst går etter gifte men er tafatte i mine øyne og må ha mistet en vesentlig del på veien i livet Anonymkode: 5cf9c...35e Bevisst går etter gifte menn? Er du helt sveiseblind, TS? Hvilket belegg har du for å si at denne damen har bevisst gått etter mannen din? Kanskje det er helt motsatt, at din mann har gått etter henne? Du framstiller ikke deg selv i et spesielt godt lys her. Jeg foreslår at du retter sinnet ditt der det hører hjemme, forlater mannen din og går i terapi for din egen del. Anonymkode: 192ec...b52 6 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:31 #137 Skrevet torsdag kl 12:31 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Okei, så du velger å forbli i et forhold med en mann som er horebukk, tafatt, og har mistet en vesentlig del på veien i livet. For alt det denne kvinnen har gjort, har din mann gjort verre. Jeg tenker ut fra hvor kvinnefiendtlig du er her at kanskje dette er karma. Anonymkode: b3156...4b9 så jeg er kvinnefientlig fordi jeg ser ned på kvinner som bevisst går etter gifte menn? OK - så er jeg det da... og takk for kommentaren rundt karma - den skal jeg ta med meg i mitt patetiske liv Anonymkode: 5cf9c...35e 1
Brunhilde Skrevet torsdag kl 12:31 #138 Skrevet torsdag kl 12:31 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan vet du at det var hun som gikk etter mannen din og ikke motsatt? Anonymkode: 45f0a...37d Og dette innlegget vedkjenner jeg meg, det var ikke meningen å poste som anonym!
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:32 #139 Skrevet torsdag kl 12:32 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er egentlig enig med deg i denne. Hun tok noe fra deg og familien. Vil gå så langt å si at hun stjal. Og det er lov å bli forbanna på de som stjeler av deg. Om du skjeller henne ut, vil hun derimot bare få en enda bedre grunn til å tenke lave tanker om deg og synes du er patetisk. Så jeg ville tatt hevnen enda lengre så hun får kjenne det på kropp og sjel. Si du nå har sladret om henne til hele omgangskretsen og lagt ut bilder av henne til skrekk og advarsel som det dårlige menneske hun er. Selvsagt har du ikke gjort det og skal ikke gjøre det heller. Da vil du jo henge ut mannen din samtidig og det vil indirekte kunne gå ut over barna dine. Men hun kan godt kjenne det gnage litt innvendig. En stund. Mannen din er et rævhål. Men det er han du elsker og skal prøve å elske gode og onde dager. Han har bedt om tilgivelse og det er tydeligvis deg han har valgt og vil ha. Han falt for fristelsen og ville ha i pose og sekk. Det er menneskelig, men syns ikke han heller skal slippe billig unna. Men det bør skje strategisk på en annen måte som dere sammen må finne ut av. Jeg har aldri skjønt meg helt på alle de som forlater partneren de elsker pga utroskap. Særlig ikke om den utro parten legger seg langflat, angrer dypt og ber om tilgivelse. Da vinner jo elskerinnen og hun vinner på å være en mannetyv. Anonymkode: 1f15c...ee1 TS kan jo politianmelde tyven. Da kommer tyven i fengsel. Det er straffbart å stjele. Særlig å stjele mennesker, det blir jo kidnapping/bortføring/menneskehandel. Anonymkode: 9bcb7...f81 1
Strigiformes Skrevet torsdag kl 12:32 #140 Skrevet torsdag kl 12:32 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du lurer på hvorfor vi "horer" holder på som vi gjør. Mannen din VELGER å være utro, fordi DU/KONA ikke går uansett hvor sinna dere er. Du er helt og holdent villig til å synke lengre ned enn mitt nivå, men å forlate mennesket som GIFTET SEG MED DEG MEN PULER "KJÆRESTEN SIN" på siden..... Nei det blir for "tungt og vanskelig". Du er jo ikke akkurat noe helgen du heller, og jeg kommer til å fortsette å pule menn jeg vil ha, selv om de har kone og unger hjemme. At mannen ikke klarer å holde pikken sin i buksa si, er ikke mitt problem, det er ditt. Og mannen får jo i pose og sekk, så hvorfor skal han slutte å være utro? Anonymkode: 85a2b...d8a Veldig godt spørsmål... Hvorfor skal han slutte å være utro? Ved at man står opp for seg selv, og ikke finner seg i det. Det kommer som regel for en dag uansett selv om man ikke får vite det direkte som i en innrømmelse. De fleste mennesker klarer å legge sammen to og to. Kanskje ikke når man står midt oppi det, men sannheten kommer som regel fram før eller siden... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå