AnonymBruker Skrevet 30. juli #61 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her - hvem har sagt at jeg tar ut sinnet kun på henne? Det er det kun enkelte her inne som mener jeg gjør - hun er uansett ikke høyt ansett i mine øyne og det står jeg 100% for - og er det rart at jeg har fokus på dama i tillegg til på mannen min? All den tid hun vet inderlig godt at han er gift? Jeg vet også inderlig godt hvem hun er for å si det sånn.... Anonymkode: 5cf9c...35e Du skriver jo flere negative karakteristikker og negative ting om henne enn ham i disse innleggene dine. Det er ganske åpenbart at du er uvanlig opptatt av henne. Din mann er også gift og burde vite det. Bedre å fokusere på hva som gikk galt der, kanskje? Men jeg forstår så klart at det er en enorm påkjenning for deg og dine barn. Som din mann utsatte dere for. Anonymkode: 7e0a4...5bb 5 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli #62 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skriver jo flere negative karakteristikker og negative ting om henne enn ham i disse innleggene dine. Det er ganske åpenbart at du er uvanlig opptatt av henne. Din mann er også gift og burde vite det. Bedre å fokusere på hva som gikk galt der, kanskje? Men jeg forstår så klart at det er en enorm påkjenning for deg og dine barn. Som din mann utsatte dere for. Anonymkode: 7e0a4...5bb ja, da har du lest skikkelig hva jeg har skrevet.....deg om det.... selvfølgelig skriver jeg negative karakteristikker om kvinnfolk som velger å være med på slikt, det er ikke dermed sagt at jeg er mindre sint på mannen min for hva HAN har gjort - på ingen måte.. Anonymkode: 5cf9c...35e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #63 Skrevet 30. juli Jeg har vært i samme situasjon som deg. Valgte å bli, noe som gikk i mot alle mine egentlige prinsipper. Men over 20 års ekteskap hadde enorm betydning for meg og jeg kunne ikke se for meg livet uten mannen min. Han var alt jeg ønsket. Jeg ANGRER! Ikke kast bort tiden din! Det blir aldri det samme igjen. Noe grunnleggende er ødelagt. Anonymkode: 656eb...3f0 4 3 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli #64 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor dette fokuset på denne dama? Er det enklere å ta ut sinnet på henne enn din ektemann som har gått bak ryggen din, flørtet, tekstet, gitt oppmerksomhet, sendt bilder, sikkert også gjort masse fysiske og seksuelle ting med henne mens han var gift med deg? Det er jo der sviket er. Anonymkode: 7e0a4...5bb Hvorfor er dere så opphengt i å beskytte den fitta? Ærlig talt! La nå TS være forbanna på denne dama. Det er vel fullstendig normalt. Anonymkode: 282e7...006 10 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #65 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor er dere så opphengt i å beskytte den fitta? Ærlig talt! La nå TS være forbanna på denne dama. Det er vel fullstendig normalt. Anonymkode: 282e7...006 TS her: jeg er rimelig sikker på at hun er her inne - har svart og nå får andre til å svare for henne - men, det får stå på evt deres regning.... det er enkelte sitater i 2 svar fra den ene anonyme her (som forøvrig ikke er vanskelig å finne ut at er samme person) som gjør at jeg er rimelig sikker på at er elskerinnen, det er subtile detaljer som kun hun jeg og mannen min kan vite om... det jeg har skrevet gjør det VELDIG enkelt for dama å finne ut hvem det er snakk om. Anonymkode: 5cf9c...35e 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #66 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): TS her: jeg er rimelig sikker på at hun er her inne - har svart og nå får andre til å svare for henne - men, det får stå på evt deres regning.... det er enkelte sitater i 2 svar fra den ene anonyme her (som forøvrig ikke er vanskelig å finne ut at er samme person) som gjør at jeg er rimelig sikker på at er elskerinnen, det er subtile detaljer som kun hun jeg og mannen min kan vite om... det jeg har skrevet gjør det VELDIG enkelt for dama å finne ut hvem det er snakk om. Anonymkode: 5cf9c...35e TS igjen her: og disse subtile detaljene har jeg ikke skrevet om selv her 😉 uten at jeg skal gå i dybden av hva det er. Meget mulig jeg tar feil... men intuisjonen sier: næææh - jeg håper jeg har rett iallefall - så dama kan se hva hun har vært med på og ikke minst følgene av det hele. Og nok en gang: mannen min er IKKE uskyldig... Anonymkode: 5cf9c...35e 1 1
Brunhilde Skrevet 30. juli #67 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): TS igjen her: og disse subtile detaljene har jeg ikke skrevet om selv her 😉 uten at jeg skal gå i dybden av hva det er. Meget mulig jeg tar feil... men intuisjonen sier: næææh - jeg håper jeg har rett iallefall - så dama kan se hva hun har vært med på og ikke minst følgene av det hele. Og nok en gang: mannen min er IKKE uskyldig... Anonymkode: 5cf9c...35e Du vet at anonyme postere har samme anonymkode i tråden ? Din slutter på 35e i hvert innlegg du skriver. Jeg forstår at det kan være kjipt at ikke alle her inne er enig med deg og ditt syn på saken. Og jeg står fast på at dette er din manns ansvar. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli #68 Skrevet 30. juli Brunhilde skrev (4 minutter siden): Du vet at anonyme postere har samme anonymkode i tråden ? Din slutter på 35e i hvert innlegg du skriver. Jeg forstår at det kan være kjipt at ikke alle her inne er enig med deg og ditt syn på saken. Og jeg står fast på at dette er din manns ansvar. I know - og det var ikke dine svar jeg tenkte på 😉 og jeg forventer absolutt ikke at alle skal være enige med meg i mine syn på saken.... da har du gått glipp av noe vesentlig om du tror jeg mener det. Ja, jeg er enig, det er min mann sitt ansvar, samtidig mener jeg at kvinnfolk som bevisst går etter gifte menn er noen selvopptatte ....... - det må jeg få lov til å mene. Om du hadde lest mitt svar som omhandlet ei potensielt uskyldig dame så hadde du forstått hva jeg mener. Anonymkode: 5cf9c...35e 1
Misanthropis Skrevet 30. juli #69 Skrevet 30. juli Det er bare så vondt og ufattelig trist, at det første du begynner å beskrive, er å sammenlikne ditt og elskerinnens eksteriør 😔 bare vær så snill og vit, alle kvinner!! Det er ikke deg som kone og partner det er noe galt med! Du er hverken for kranglete, masete, tjukk, stygg eller GiR for lite sex, til å noensinne forklare eller rettferdiggjøre et uansvarlig, narsissistisk rasshøls VALG om å knuse og bedra andre mennesker. Kun for å selv føle seg «verdt noe» 2 1
Misanthropis Skrevet 30. juli #70 Skrevet 30. juli Og, ja de er begge to ansvarlige for å knuse familien, og bedra deg. Selvfølgelig mannen din har gjort det aller værste, med å lyve deg opp i trynet kontinuerlig, i evigheter. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #71 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): jeg HAR sendt henne melding - såklart - i kampens hete - men hun har såklart ikke svart meg..... jeg vet at det ikke er riktig å gjøre og at han nok hadde gått videre til noen andre - men seriøst....finn deg en forbanna singel fyr da - ikke en som er gift.. Samtidig så synes jeg det er for feigt å si at elskerinnen som VET at fyren har en familie har null skyld - det er for enkelt og den kjøper jeg faktisk ikke Anonymkode: 5cf9c...35e Har nylig opplevd det samme som deg. Mannen har vært utro. Har ikke liret av meg stygge gloser til dama, jeg er sint på henne også, men uansett hvordan jeg vrir og vender på det, så er det han som tillot dette å skje. Anonymkode: fa3ca...eb5 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli #72 Skrevet 30. juli Ikke sikkert hun kun har vært ute etter ett ligg eller 100, som du skriver. Kanskje har hun virkelig falt for mannen din? Blitt forelsket. Ikke vet du hva han kan ha sagt og lovet henne. Syns uansett du ikke skal kalle henne en H... Anonymkode: e6703...75b 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli #73 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke sikkert hun kun har vært ute etter ett ligg eller 100, som du skriver. Kanskje har hun virkelig falt for mannen din? Blitt forelsket. Ikke vet du hva han kan ha sagt og lovet henne. Syns uansett du ikke skal kalle henne en H... Anonymkode: e6703...75b Nei, nettopp... hun har min kontaktinfo - vennligst opplys meg da.... kanskje hun er så heldig å få han gratis Anonymkode: 5cf9c...35e
AnonymBruker Skrevet 30. juli #74 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): jo, jeg er enig i det - samtidig så er jeg voksen nok til å se at ekteskapet nok definitivt ikke har vært det beste de senere årene. Mange utfordringer som har tatt mye tid. Jeg er ikke der at jeg har tatt noe valg - derfor jeg ba om å ikke få svar som bare sier jeg skal GÅ - den avgjørelsen er for tidlig å ta. Samtidig så tror jeg det er mange som ikke skjønner hva som ligger bak nesten 30 år sammen... Jeg ønsker VIRKELIG et bedre ekteskap enn vi har hatt de siste årene - som ektepar så har vi nok sviktet hverandre begge to de siste årene - men det er kun han som valgte å søke validering utenfor - vi får se - nok en gang: det er IKKE sikkert dette løser seg Anonymkode: 5cf9c...35e Har han sagt hva som er grunnen til at han rotet seg borti denne damen? Anonymkode: 05c30...a2c
Moens Skrevet 30. juli #75 Skrevet 30. juli Brunhilde skrev (2 timer siden): Det betyr at hun, i likhet med mange andre kvinner, retter sinnet i feil retning, men vi blir nok ikke enige her, og det er ok. Jeg syns ikke situasjonen unnskylder ordbruken, og hvorfor er elskerinnen en hore når mannen ikke er en horebukk? Ingen her inne har sagt et eneste pent ord om ektemannen til ts, i hvert fall ikke så vidt jeg har sett. Begge to har gjort noe utilgivelig, og det er det bred enighet om. Dette handler ikke om å fordele skyld eller forsvare noen av dem, men om hvordan det hele påvirker ts, hvordan hun har blitt lurt, hva hun føler, og hva hun nå står overfor videre i livet. Det er vanskelig å forstå at noen ikke ser hvordan sinne også kan rettes mot den personen som med viten og vilje har deltatt i utroskapen. Det er helt normalt å føle raseri mot begge parter når man har blitt sviktet på denne måten. Når enkelte blir så ivrige i å forsvare elskerinnen eller elskeren, kan det nesten virke som om de identifiserer seg litt for mye med den rollen. Hvis det var din venn som hadde opplevd dette og gråt foran deg, ville du da virkelig valgt å forsvare elskerinnen og be vennen din dempe sin reaksjon? Det er merkelig å mene at sinne kun skal rettes mot ektemannen, når "it takes two to tango", som noen selv har påpekt her. Ts er sint på begge to – og med god grunn. Forskjellen er at hun har delt over 20 år av livet sitt med ektemannen og fortsatt elsker ham, til tross for sviket. 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli #76 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke sikkert hun kun har vært ute etter ett ligg eller 100, som du skriver. Kanskje har hun virkelig falt for mannen din? Blitt forelsket. Ikke vet du hva han kan ha sagt og lovet henne. Syns uansett du ikke skal kalle henne en H... Anonymkode: e6703...75b Uansett hva han må ha lovet - hun føler osv. det endrer ikke det faktum at hun la seg etter en mann hun vet er gift med 2 barn - det er bare tarvelig og skammelig i MINE øyne - hva andre mener får være opp til dem. Jeg mener kvinnfolk som legger seg etter gifte menn bør ta ei runde med seg selv og sin egen selvrespekt - og ja, jeg kommer til å ta tak i mannen min - ikke vær redd for det! Anonymkode: 5cf9c...35e 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #77 Skrevet 30. juli Moens skrev (1 minutt siden): Ingen her inne har sagt et eneste pent ord om ektemannen til ts, i hvert fall ikke så vidt jeg har sett. Begge to har gjort noe utilgivelig, og det er det bred enighet om. Dette handler ikke om å fordele skyld eller forsvare noen av dem, men om hvordan det hele påvirker ts, hvordan hun har blitt lurt, hva hun føler, og hva hun nå står overfor videre i livet. Det er vanskelig å forstå at noen ikke ser hvordan sinne også kan rettes mot den personen som med viten og vilje har deltatt i utroskapen. Det er helt normalt å føle raseri mot begge parter når man har blitt sviktet på denne måten. Når enkelte blir så ivrige i å forsvare elskerinnen eller elskeren, kan det nesten virke som om de identifiserer seg litt for mye med den rollen. Hvis det var din venn som hadde opplevd dette og gråt foran deg, ville du da virkelig valgt å forsvare elskerinnen og be vennen din dempe sin reaksjon? Det er merkelig å mene at sinne kun skal rettes mot ektemannen, når "it takes two to tango", som noen selv har påpekt her. Ts er sint på begge to – og med god grunn. Forskjellen er at hun har delt over 20 år av livet sitt med ektemannen og fortsatt elsker ham, til tross for sviket. TS her: WORD ❤️❤️❤️ Anonymkode: 5cf9c...35e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #78 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har han sagt hva som er grunnen til at han rotet seg borti denne damen? Anonymkode: 05c30...a2c TS her: Nei, men det er noe vi får finne ut av underveis. Men ta gjerne tiden til å lese hva jeg har skrevet tidligere 😉 Anonymkode: 5cf9c...35e
AnonymBruker Skrevet 30. juli #79 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (31 minutter siden): TS igjen her: og disse subtile detaljene har jeg ikke skrevet om selv her 😉 uten at jeg skal gå i dybden av hva det er. Meget mulig jeg tar feil... men intuisjonen sier: næææh - jeg håper jeg har rett iallefall - så dama kan se hva hun har vært med på og ikke minst følgene av det hele. Og nok en gang: mannen min er IKKE uskyldig... Anonymkode: 5cf9c...35e Jeg tror det skal veldig mye til at hun kjenner igjen situasjonen din og svarer her altså… det høres litt paranoid ut. Det er ørten utroskapstråder her og tusenvis av utror der ute, og jeg har ikke sett noen som nevner sted eller type firma eller alder eller noenting. Finner det noe urealistisk men er selvfølgelig mulig. Det er heller ikke mulig å svare med flere brukere unntatt hvis man er avansert på IT-nettverk, og forumet utelukker støtt slike som svarer som flere i samme tråd. Jeg var ganske tidlig ute med å advare deg mot å gjøre for mye utfall mot henne. Og det er på ingen måte for å forsvare henne, som enkelte kommer med senere i tråden. På ingen måte. Det er kun for å passe på deg selv, og hva skal man kalle det «verdigheten» du sitter igjen med i etterkant. Jeg har selv opplevd utroskap, og det som har sendt meg styrket ut på andre siden var å beholde roen og verdigheten. Det er beinhardt mens det står på, og særlig når det er nyoppdaget og følelsene bruser og ruser i kroppen. Men det blir roligere, bare sitt på hendene en stund. Og jeg VET at jeg hadde blitt så flau og angret hvis jeg hadde nedverdiget meg til å starte en krangel med henne og vise hvor sårbar jeg var. Det var så utrolig mye bedre å møte det med hevet hode og kjølighet. Det er fullt mulig at hun bare vil le av deg og synes du er tåpelig hvis du går på henne. Tenke at hun skjønner hvorfor han valgte en annen. Det er ganske stor sannsynlighet for at du ikke oppnår det du tror. Du sier at det føles godt å kalle henne hore her. En annen kan fort tenke at du er uregulert. Hun som slo til elskerinna lenger opp her synes jeg bare er helt off. Når man forsvarer vold og lovbrudd blir det for dumt. Har null respekt for slik adferd, og det er for meg lavere på «moralrangstigen» enn den som er utro. men det er bare et råd, det funket for meg, men ikke for alle. Det som er felles for alle, er at fortvilelsen og hatet raser mest i starten, både på hva du gjør og hva du sier. Du kan ende opp med å tenke «faen heller, hvorfor sa jeg det, hvorfor var jeg ikke mer cool og ikke lot henne se hvor mye hun såret meg.» Det er vanskelig, men prøv å hente frem logikk og fornuft inne i hatet og fortvilelsen, og finn ut hvordan du vil stake veien videre. jeg har lite tro på å prøve forhold etter utroskap. For meg blir mistilliten evig, og alt av nye bekjentskaper, gutteturer, telefoner som ikke besvares osv osv blir nye triggere. Men, stort av deg å tenke at det kan prøves. Anonymkode: d33ff...668 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #80 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det var barna som tok han på fersken og som fortalte meg - så UMULIG å holde dem utenfor Anonymkode: 5cf9c...35e Den er vond. Jeg tok selv min far i utroskap som tenåring. Du tenker naturligvis på din relasjon til mannen nå, men din relasjon til dine barn er akkurat nå mer vesentlig. Vil de forstå at du velger å bli? Skjønner ikke at utro drittfolk ikke tenker bedre over at det er barna som kan oppdage slikt, og at det er verre enn om partneren finner ut av det. Min relasjon til min far har aldri blitt god igjen. Den prektige fyren liksom, og så er han ikke bedre enn det. Falsk og uten respekt og lojalitet. Har aldri kunne se på ham som noe forbilde igjen. Anonymkode: b9ec8...725 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå