AnonymBruker Skrevet 30. juli #41 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg føler med deg ts, og sender deg varme tanker. Vil også oppfordre deg til å rette sinnet ditt litt mer der det hører hjemme - hos mannen. Å kalle elskerinnen en hore hundretusen ganger og snakke om å «gi kjerringa en omgang» er veldig lite classy og gjør deg litt usympatisk. Anonymkode: 72dca...a44 TS her - ja, du har nok rett i det at jeg er usympatisk situasjonen tatt i betraktning - men jeg står for det jeg mener... og nei, jeg hadde nok ikke vært "tøff" nok til å gi henne en "omgang"... men det føles likevel litt digg å skrive det. Men sympatien min - den får hun aldri Anonymkode: 5cf9c...35e 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #42 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har lov å dømme dama å. Vet man, så er man ikke til å stole på som person og mangler omsorgsevne til normal standard, det er bevist i handling. Anonymkode: 44be4...89c Men han er ikke noe å samle på og den som såret deg. Ikke ha respekt for han, han viste sine farger. Anonymkode: 44be4...89c 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli #43 Skrevet 30. juli Uff, føler med deg ❤️ Glem elskerinna, TS. Det sier jeg ikke fordi jeg ikke skjønner at du er sint på henne, men jeg tror ikke du får noe ut av å sende sint SMS til henne - jeg tror tvert imot det nesten kan glede elskerinna, hun fikk rett i at du ikke er noe bra dame. Og det er noe du selv kan angre på senere. Meldinger som sendes i affekt, når man er emosjonelt på tuppa, kan ofte være de man angrer på. Så sier det for din del. Hun driter flatt i om du kaller henne en hore, så det har ikke den effekten du ønsker å oppnå. Anonymkode: e668e...914 1 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli #44 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg HAR sendt henne melding - såklart - i kampens hete - men hun har såklart ikke svart meg..... jeg vet at det ikke er riktig å gjøre og at han nok hadde gått videre til noen andre - men seriøst....finn deg en forbanna singel fyr da - ikke en som er gift.. Samtidig så synes jeg det er for feigt å si at elskerinnen som VET at fyren har en familie har null skyld - det er for enkelt og den kjøper jeg faktisk ikke Anonymkode: 5cf9c...35e Hadde nok jeg også kommet til å gjort. Mannens skyld det å være utro ja, men tenker nok hun har sin del i det å friste, så hvorfor ikke la henne høre det 😤 Anonymkode: 1196e...52e 2
Moens Skrevet 30. juli #45 Skrevet 30. juli Brunhilde skrev (36 minutter siden): Nei, det kan hun ikke, men mye av sympatien for ts forsvant da jeg så hvordan hun omtalte elskerinnen. Det er mannens ansvar, ene og alene, det er han som har lovt ts evig troskap og sviktet. Etter nesten 30 år sammen, som ts selv skriver, hadde det også vært interessant å vite hvor gamle "barna" egentlig er. Det er helt riktig at ansvaret for utroskapen ligger hos mannen. Det er han som har forpliktet seg til TS, og det er han som har brutt den tilliten. Når det gjelder hvordan TS omtaler elskerinnen, tror jeg det er viktig å huske at dette er skrevet i dyp frustrasjon og sorg. Når man blir sviktet på den måten etter så mange år, er det naturlig at sterke følelser rettes mot begge involverte. Det betyr ikke nødvendigvis at man fraskriver mannen ansvaret. 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli #46 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Neida, men hvis man fjerner følelse elementet.. Så står man igjen med sex. Mannen har jo ikke forlatt TS. Han velger TS igjen og igjen, tross en yngre dame. Det er bare sex... er det verdt å ødelegge en hel familie for? Anonymkode: eb579...86b måten du svarer på gjør at jeg nesten tror du er henne.... men men Anonymkode: 5cf9c...35e 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #47 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): måten du svarer på gjør at jeg nesten tror du er henne.... men men Anonymkode: 5cf9c...35e og jeg er TS btw... Hvordan vet du at han velger meg igjen og igjen? Hvordan vet du at han velger meg denne gangen? Anonymkode: 5cf9c...35e
AnonymBruker Skrevet 30. juli #48 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Neida, men hvis man fjerner følelse elementet.. Så står man igjen med sex. Mannen har jo ikke forlatt TS. Han velger TS igjen og igjen, tross en yngre dame. Det er bare sex... er det verdt å ødelegge en hel familie for? Anonymkode: eb579...86b Du spør feil person. Spør mannen, det er han som valgte sex over familien. Anonymkode: 7f8c3...baf 7
AnonymBruker Skrevet 30. juli #49 Skrevet 30. juli All medfølelse Ts, dette er en livskrise og barna er dessverre blitt involvert. Men det å legge elskerinnen for hat er helt å misse mål. Hva vet du om det hun er blitt fortalt av din mann? At han velger henne, har jaget etter henne? Er de er på likt nivå i bedriften eller er han leder og hun jobber på lavere nivå? Hva er maktforholdet? Det er uansett horebukken av en mann som har brutt alle lovnader til deg og familien. Som har valgt å seg selv fremover dere og som ikke har integriteten han burde ha. Bli sinna på han. Og jobb med det forholdet om det er det du ønsker. Det er bare pinlig å lese at du snakke ned elskerinnen, det er mannen din som er problemet. Anonymkode: 14f4d...8c0 3 5
AnonymBruker Skrevet 30. juli #50 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Neida, men hvis man fjerner følelse elementet.. Så står man igjen med sex. Mannen har jo ikke forlatt TS. Han velger TS igjen og igjen, tross en yngre dame. Det er bare sex... er det verdt å ødelegge en hel familie for? Anonymkode: eb579...86b TS her - for meg er ikke sex bare sex - det er for meg ikke bare noe fysisk mellom 2 kropper - det er tanker, følelser, lyster, sanseinntrykk, synsinntrykk osv osv. Og om det er verdt å ødelegge en hel familie for? Vel, det får vel mannen min og hans elskerinne svare på Anonymkode: 5cf9c...35e 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #51 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): All medfølelse Ts, dette er en livskrise og barna er dessverre blitt involvert. Men det å legge elskerinnen for hat er helt å misse mål. Hva vet du om det hun er blitt fortalt av din mann? At han velger henne, har jaget etter henne? Er de er på likt nivå i bedriften eller er han leder og hun jobber på lavere nivå? Hva er maktforholdet? Det er uansett horebukken av en mann som har brutt alle lovnader til deg og familien. Som har valgt å seg selv fremover dere og som ikke har integriteten han burde ha. Bli sinna på han. Og jobb med det forholdet om det er det du ønsker. Det er bare pinlig å lese at du snakke ned elskerinnen, det er mannen din som er problemet. Anonymkode: 14f4d...8c0 It takes 2 to tango - uansett - jeg har ikke et eneste sted her ikke gjort mannen min ansvarlig for det han har gjort, så absolutt ikke. Men, jeg mener fortsatt at denne andre på ingen måte er uskyldig part - hun har visst om familien hans. Og hun har også tatt et bevisst valg på å gjøre som hun gjorde.... det er det INGEN tvil om for å si det sånn... Og de er på ingen måte likestilte i bedriften.....hun er definitivt på et lavere nivå Anonymkode: 5cf9c...35e 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #52 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): All medfølelse Ts, dette er en livskrise og barna er dessverre blitt involvert. Men det å legge elskerinnen for hat er helt å misse mål. Hva vet du om det hun er blitt fortalt av din mann? At han velger henne, har jaget etter henne? Er de er på likt nivå i bedriften eller er han leder og hun jobber på lavere nivå? Hva er maktforholdet? Det er uansett horebukken av en mann som har brutt alle lovnader til deg og familien. Som har valgt å seg selv fremover dere og som ikke har integriteten han burde ha. Bli sinna på han. Og jobb med det forholdet om det er det du ønsker. Det er bare pinlig å lese at du snakke ned elskerinnen, det er mannen din som er problemet. Anonymkode: 14f4d...8c0 TS her - la det bare være pinlig at jeg ikke har mye til overs for elskerinnen.... hun har uansett visst MEGET godt hvem hun valgte å involvere seg med. Samtidig så er det nok flust av elskerinner her inne som ikke eier integritet og som ønsker å "forsvare" sine handlinger - dem om det. Hadde dette vært ei dame som han hadde lurt trill rundt, tatt av seg gifteringen for, sagt at han var singel osv osv - da hadde jeg nok hatt en annen oppfatning av denne personen - da kunne jeg hatt medfølelse for henne - slik er det uansett ikke - derfor føler jeg at det er i min rett å omtale henne for det hun faktisk er..... Anonymkode: 5cf9c...35e 1 1 3
Brunhilde Skrevet 30. juli #53 Skrevet 30. juli Moens skrev (57 minutter siden): Det er helt riktig at ansvaret for utroskapen ligger hos mannen. Det er han som har forpliktet seg til TS, og det er han som har brutt den tilliten. Når det gjelder hvordan TS omtaler elskerinnen, tror jeg det er viktig å huske at dette er skrevet i dyp frustrasjon og sorg. Når man blir sviktet på den måten etter så mange år, er det naturlig at sterke følelser rettes mot begge involverte. Det betyr ikke nødvendigvis at man fraskriver mannen ansvaret. Det betyr at hun, i likhet med mange andre kvinner, retter sinnet i feil retning, men vi blir nok ikke enige her, og det er ok. Jeg syns ikke situasjonen unnskylder ordbruken, og hvorfor er elskerinnen en hore når mannen ikke er en horebukk? 11
AnonymBruker Skrevet 30. juli #54 Skrevet 30. juli Føler med deg Ts. Hele greia blir verre med at det var barna deres som oppdaget det, snakk om tilleggsbelastning.. 🥺 Skjønner godt ditt sinne mot begge parter men bare en av de har forpliktelser ovenfor deg og dine så rett de dit.. Det jeg tenker på , om jeg setter meg i dine sko- er hvordan fortsette dette når barna vet og har sett..? Det er de jeg føler hadde vært vanskelig for meg, at barna da skulle sett på Meg, i mangel på et bedre ord, svak som tilga? Sender deg en styrkeklem!💕 Anonymkode: 69936...a40 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #55 Skrevet 30. juli Brunhilde skrev (1 minutt siden): Det betyr at hun, i likhet med mange andre kvinner, retter sinnet i feil retning, men vi blir nok ikke enige her, og det er ok. Jeg syns ikke situasjonen unnskylder ordbruken, og hvorfor er elskerinnen en hore når mannen ikke er en horebukk? TS her : Tro meg, sinnet og sorgen rettes i riktig retning - Sinnet mot mannen min - og sorgen også mot mannen min, våre 2 barn, dems syn på han, vårt ekteskap osv. Men jeg mener jeg har lov å rette noe av sinnet også i retning av elskerinnen som tenkte like lite på mannen min, familien hans osv som han tenkte på konen sin og barna sine.... Hun visste - og hun gjorde likevel... Henne om det, men det endrer definitivt ikke mitt syn på kvinnfolk som faktisk velger å være så egoistiske, være så desperate... jeg lurer på: Hvem lurer de egentlig? Det finnes nok av mannfolk der ute som er single og som er mer enn happy med å få seg et ligg i ny og ne.... men at man velger å la det gå så langt med en fyr som man åpenbart vet er gift - det er for meg bare lavmål. Det er for meg forunderlig - at noen velger å la sin integritet synke så lavt. Og la det være klart - jeg er like sint over at min mann lot sin egen integritet synke så lavt.... jeg fratar han så absolutt ikke det hele og fulle ansvar i dette her. Jeg skulle bare ønske at damer faktisk kunne hatt litt respekt og ikke minst selvrespekt til å i det minste kreve at "den utkårede" hadde ryddet opp på hjemmebane først. Samtidig så får vi se hva fremtiden bringer - kanskje en dag så ringer jeg denne andre for å takke henne.... enten for å ha reddet ekteskapet eller for å ha satt meg fri - tiden vil vise.... Og la det være sagt - jeg har nok noe skyld i det hele jeg også - som skrevet tidligere så har ikke alt vært fryd og gammen hjemme heller de seneste årene - mye takket være hans oppmerksomhet "andre" steder men også kommunikasjon osv. Så vi får se om dette blir en ny start eller en avslutning...det er en avgjørelse jeg ikke er villig til å ta enda - og den er heller ikke min aldeles alene å ta... Anonymkode: 5cf9c...35e 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #56 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Føler med deg Ts. Hele greia blir verre med at det var barna deres som oppdaget det, snakk om tilleggsbelastning.. 🥺 Skjønner godt ditt sinne mot begge parter men bare en av de har forpliktelser ovenfor deg og dine så rett de dit.. Det jeg tenker på , om jeg setter meg i dine sko- er hvordan fortsette dette når barna vet og har sett..? Det er de jeg føler hadde vært vanskelig for meg, at barna da skulle sett på Meg, i mangel på et bedre ord, svak som tilga? Sender deg en styrkeklem!💕 Anonymkode: 69936...a40 Ja, det er det som er vanskelig - derfor jeg KREVER psykolog og terapi. Uansett utfall av dette her så håper jeg i det minste at de kan se at jeg forsøkte eller klarte å tilgi.... og om jeg klarer å tilgi - så håper jeg at de ser at det er lov å trå feil i livet og lære av sine feil (min mann) eller at det er lov å trå feil, forsøke å reparere og bli enige om å gå hvert til sitt. Ingenting i livet er gratis, og ingenting i livet skal tas for gitt.... men det krever arbeid - uansett utfall så håper jeg barna får gjenopprettet forholdet med pappaen sin ❤️ De trenger han og han trenger de ❤️ Anonymkode: 5cf9c...35e
AnonymBruker Skrevet 30. juli #57 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Neida, men hvis man fjerner følelse elementet.. Så står man igjen med sex. Mannen har jo ikke forlatt TS. Han velger TS igjen og igjen, tross en yngre dame. Det er bare sex... er det verdt å ødelegge en hel familie for? Anonymkode: eb579...86b For meg kan en fint dele en pizza med venner, men sex er mellom par. Det eneste paret deler med kun hverandre. Og er ikke mannen enig så er han ikke min mann. Gikk selv jeg etter 25 år og 3 barn. Anonymkode: dbf41...b95 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #58 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hallo, hvilke skade har skjedd egentlig? Så han hadde en elskerinne som han koste seg med. Og så? Ingen er død. Han er den samme gode mannen og pappaen som han alltid har vært. Han blir hos deg. Hva er galt med å få litt spenning og sex andre steder? Ingen tar skade av det. Det gir jo bare livet litt ny spenning! Anonymkode: eb579...86b Nok en gang.... samme "anonyme" som jeg svarte i ste (jeg er blond, men ikke helt nedsnødd) - hvordan vet du at han blir hos meg??? Er du henne? Jeg mistenker så... ansett tilfelle så må du gjerne fortelle hvorfor du er så bastant i dine meninger. Og MYE skade har skjedd - om du er henne så vet du det - om du ikke er henne - så vær vennlig å ikke undergrave hvordan jeg kjenner meg, hvordan barna våre kjenner seg, hvordan forholdet dems til sin far har endret seg, hva familien, venner, kollegaer osv vil tenke om dette kommer ut og ikke minst - hvor mye jobb som må gjøres for at de skal kunne se sin egen pappa i øynene med respekt igjen.... Jeg er så sint så sint - på at noen kan gjøre slikt.... Barna våre er uskyldige - jeg er uskyldig - mannen min er så definitivt ikke uskyldig og det er definitivt ikke elskerinnen heller. Anonymkode: 5cf9c...35e 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli #59 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (35 minutter siden): TS her : Tro meg, sinnet og sorgen rettes i riktig retning - Sinnet mot mannen min - og sorgen også mot mannen min, våre 2 barn, dems syn på han, vårt ekteskap osv. Men jeg mener jeg har lov å rette noe av sinnet også i retning av elskerinnen som tenkte like lite på mannen min, familien hans osv som han tenkte på konen sin og barna sine.... Hun visste - og hun gjorde likevel... Henne om det, men det endrer definitivt ikke mitt syn på kvinnfolk som faktisk velger å være så egoistiske, være så desperate... jeg lurer på: Hvem lurer de egentlig? Det finnes nok av mannfolk der ute som er single og som er mer enn happy med å få seg et ligg i ny og ne.... men at man velger å la det gå så langt med en fyr som man åpenbart vet er gift - det er for meg bare lavmål. Det er for meg forunderlig - at noen velger å la sin integritet synke så lavt. Og la det være klart - jeg er like sint over at min mann lot sin egen integritet synke så lavt.... jeg fratar han så absolutt ikke det hele og fulle ansvar i dette her. Jeg skulle bare ønske at damer faktisk kunne hatt litt respekt og ikke minst selvrespekt til å i det minste kreve at "den utkårede" hadde ryddet opp på hjemmebane først. Samtidig så får vi se hva fremtiden bringer - kanskje en dag så ringer jeg denne andre for å takke henne.... enten for å ha reddet ekteskapet eller for å ha satt meg fri - tiden vil vise.... Og la det være sagt - jeg har nok noe skyld i det hele jeg også - som skrevet tidligere så har ikke alt vært fryd og gammen hjemme heller de seneste årene - mye takket være hans oppmerksomhet "andre" steder men også kommunikasjon osv. Så vi får se om dette blir en ny start eller en avslutning...det er en avgjørelse jeg ikke er villig til å ta enda - og den er heller ikke min aldeles alene å ta... Anonymkode: 5cf9c...35e Hvorfor dette fokuset på denne dama? Er det enklere å ta ut sinnet på henne enn din ektemann som har gått bak ryggen din, flørtet, tekstet, gitt oppmerksomhet, sendt bilder, sikkert også gjort masse fysiske og seksuelle ting med henne mens han var gift med deg? Det er jo der sviket er. Anonymkode: 7e0a4...5bb 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli #60 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor dette fokuset på denne dama? Er det enklere å ta ut sinnet på henne enn din ektemann som har gått bak ryggen din, flørtet, tekstet, gitt oppmerksomhet, sendt bilder, sikkert også gjort masse fysiske og seksuelle ting med henne mens han var gift med deg? Det er jo der sviket er. Anonymkode: 7e0a4...5bb TS her - hvem har sagt at jeg tar ut sinnet kun på henne? Det er det kun enkelte her inne som mener jeg gjør - hun er uansett ikke høyt ansett i mine øyne og det står jeg 100% for - og er det rart at jeg har fokus på dama i tillegg til på mannen min? All den tid hun vet inderlig godt at han er gift? Jeg vet også inderlig godt hvem hun er for å si det sånn.... Anonymkode: 5cf9c...35e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå