AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Hei alle Først vil jeg si: vær så snill ikke bare si GÅ GÅ GÅ - det er ikke tid for den avgjørelsen enda. Jeg VET at jeg fortjener bedre.... Men, når man finner ut at mannen gjennom 2x år (ja, over 20 år) velger å innlede et forhold til ei som jobber i samme firma. Jeg VET at de har møttes flere ganger, tok han på fersken for ca 1 uke siden i å sende "kjæresten min" meldinger, lage sang til henne osv osv. Det er UFATTELIG vondt!! Han fikk så hatten passet for å si det sånn, men jeg kjenner all styrke jeg hadde nå er revet bort under meg. Jeg ønsker faktisk ikke et singelliv... jeg har levd mer enn halvparten av mitt liv med denne mannen... Jeg har sett nakenbilder av denne andre... hun er slank - minst 10 år yngre enn meg - ellers,, ikke spesielt "vakker" om jeg får si det slik. helt normal egentlig. Jeg derimot har noen - eller en god del - ekstra kilo på midtpartiet..... typ 175 høy - 80 kg.... men føler meg mer som 230 kg nå om dagen sett i sammenligning med bildene av henne. Jeg har krevd å få gå gjennom telefon, osv... og fått gjort det, men stoler ikke på at han ikke fortsetter på en annen bruker/profil eller whatever. Han bedyrer at han ønsker å reparere det vi hadde sammen. Han sier han er lei seg for den til dag dato LAVESTE selvfølelsen jeg har hatt i mitt liv....og TRO meg - jeg har virkelig vært ute en vinternatt før....Jeg VET samtidig at jeg er ei rimelig ålreight dame - med mine feil såklart men relativt oppegående, ikke masete, ikke sjalu (før nå vel og merke), vært stolt av tillitten vi hadde (som nå selvsagt er revet bort) osv osv. Samtidig så kjenner jeg på at jeg har lyst til at han sender denne "h..." en melding og ber henne holde seg LANGT unna.... ja, hun er ei H... i mine øyne - ei dame med 3 mindreårige barn, velger å legge seg etter en mann hun VET er gift - ja, det er hans ansvar men jeg FATTER bare ikke kvinnfolk som er villige til å spre beina for et mannfolk med giftering på - er de så FORBANNA egoistiske som bare ønsker kuk uten å tenke på konsekvensene det får for mannen om kona finner ut? Døtrene til mannen finner ut?? alt for et ligg liksom? De eier jo ikke sympati for hverken han, familien hans, sin egen integritet - kun sitt eget ønske om et ligg eller 100... Sorry - men i mine øyne så går det faktisk ikke ann å bli mer patetisk som kvinne enn det der. Jeg vet ærlig talt ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget - ALT er bare kaos i hodet 😞 Jeg har sagt at jeg vet ikke om dette kan reddes, i første omgang krever jeg psykolog til han og parterapi til oss begge.... Jeg vet ikke - jeg er bare veldig veldig veldig lei meg - og ikke minst lei meg for at jentene våre ikke ser pappa lenger som den flotte pappaen han er - men en kar som tekster andre bak mammas rygg og som er de som faktisk finner ut av hele greia 😞 Anonymkode: 5cf9c...35e 30
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Ikke vær så stusselig at du sender melding til henne, eller tar det ut over henne. Det kommer du nesten garantert til å angre på senere. Du beholder integritet ved å ikke synke ned på det nivået. Fullt forståelig å være sint. Og helt enig i at det er en uting å være med folk i forhold. Men det er hans ansvar. 100% og uomtvistelig. Anonymkode: d33ff...668 33 8
AnonymBruker Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli Du er ikke lei deg. Du er sint! Og det er helt ok. Anonymkode: 3e39f...493 9 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli forstår deg, TS. Forstår sinnet ditt. Fortvilelsen. Anonymkode: 583b1...dfe 6
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke vær så stusselig at du sender melding til henne, eller tar det ut over henne. Det kommer du nesten garantert til å angre på senere. Du beholder integritet ved å ikke synke ned på det nivået. Fullt forståelig å være sint. Og helt enig i at det er en uting å være med folk i forhold. Men det er hans ansvar. 100% og uomtvistelig. Anonymkode: d33ff...668 jeg HAR sendt henne melding - såklart - i kampens hete - men hun har såklart ikke svart meg..... jeg vet at det ikke er riktig å gjøre og at han nok hadde gått videre til noen andre - men seriøst....finn deg en forbanna singel fyr da - ikke en som er gift.. Samtidig så synes jeg det er for feigt å si at elskerinnen som VET at fyren har en familie har null skyld - det er for enkelt og den kjøper jeg faktisk ikke Anonymkode: 5cf9c...35e 6 1 7
Irak Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva som er mest patetisk.... At en dame ligger med mannen din, eller at du faktisk vurderer å fortsette samlivet med han når du vet at han har vært utro? Helt greit at du er misfornøyd med dette. Dette er mannen din sin ene og alene sin skyld! Det er han du bør være eitrende forbanna på. Han har med viten og vilje gamblet bort familielivet. Og for hva? Et ligg som du skriver. Helt enig at om dette skal ha sjans i havet for å kunne reddes så må det terapi til. Selv da tror jeg det kan bli vanskelig. Man kan lime sammen en knust vase, men den er ikke så sterk som den engang var.... Fatter ikke at du vurderer det engang. Hadde det vært meg så hadde jeg sendt han på dør fortere enn svint. Det vet jeg godt. Hvordan skal du kunne klare å stole på denne mannen igjen? 24 1 8
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): jeg HAR sendt henne melding - såklart - i kampens hete - men hun har såklart ikke svart meg..... jeg vet at det ikke er riktig å gjøre og at han nok hadde gått videre til noen andre - men seriøst....finn deg en forbanna singel fyr da - ikke en som er gift.. Samtidig så synes jeg det er for feigt å si at elskerinnen som VET at fyren har en familie har null skyld - det er for enkelt og den kjøper jeg faktisk ikke Anonymkode: 5cf9c...35e Helt enig med deg! Egoistiske kvinnfolk som driter i alle andre og har null respekt for kona/samboer og barna han har hjemme! Har null respekt for sånne damer!! Og håper de får smake samme medisin en dag Anonymkode: e7a8f...f00 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): og at han nok hadde gått videre til noen andre vil det si at han "kun" var ute etter sex? Henne som "vare" på en måte? De har altså ikke noe forhold hvor det har oppstått kjærlige følelser? Det er kun sex det er snakk om? Anonymkode: 583b1...dfe 2
visp Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli Ikke la barna få vite hva far har gjort; det er veldig dumt å lage splid i forholdet deres og går veldig utover barna dine. Jeg ville ikke tatt noen avgjørelser mens alt raste, men latt ting roe seg litt. Personlig vet jeg at jeg aldri hadde beholdt han, men det er barn involvert og det kompliserer alt. Angående å sende melding til den andre så er det vel ikke akkurat noe å respektere der, så hadde ikke hatt noe problemer med å få ut hatet den veien. Helt idiotisk å se så mange som legger all skyld på mannen. Hun er selvfølgelig skyldig hun også (så framt hun vet om deg). 9 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #10 Skrevet 30. juli Irak skrev (Akkurat nå): For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva som er mest patetisk.... At en dame ligger med mannen din, eller at du faktisk vurderer å fortsette samlivet med han når du vet at han har vært utro? Helt greit at du er misfornøyd med dette. Dette er mannen din sin ene og alene sin skyld! Det er han du bør være eitrende forbanna på. Han har med viten og vilje gamblet bort familielivet. Og for hva? Et ligg som du skriver. Helt enig at om dette skal ha sjans i havet for å kunne reddes så må det terapi til. Selv da tror jeg det kan bli vanskelig. Man kan lime sammen en knust vase, men den er ikke så sterk som den engang var.... Fatter ikke at du vurderer det engang. Hadde det vært meg så hadde jeg sendt han på dør fortere enn svint. Det vet jeg godt. Hvordan skal du kunne klare å stole på denne mannen igjen? jo, jeg er enig i det - samtidig så er jeg voksen nok til å se at ekteskapet nok definitivt ikke har vært det beste de senere årene. Mange utfordringer som har tatt mye tid. Jeg er ikke der at jeg har tatt noe valg - derfor jeg ba om å ikke få svar som bare sier jeg skal GÅ - den avgjørelsen er for tidlig å ta. Samtidig så tror jeg det er mange som ikke skjønner hva som ligger bak nesten 30 år sammen... Jeg ønsker VIRKELIG et bedre ekteskap enn vi har hatt de siste årene - som ektepar så har vi nok sviktet hverandre begge to de siste årene - men det er kun han som valgte å søke validering utenfor - vi får se - nok en gang: det er IKKE sikkert dette løser seg Anonymkode: 5cf9c...35e 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli #11 Skrevet 30. juli visp skrev (Akkurat nå): Ikke la barna få vite hva far har gjort; det er veldig dumt å lage splid i forholdet deres og går veldig utover barna dine. Jeg ville ikke tatt noen avgjørelser mens alt raste, men latt ting roe seg litt. Personlig vet jeg at jeg aldri hadde beholdt han, men det er barn involvert og det kompliserer alt. Angående å sende melding til den andre så er det vel ikke akkurat noe å respektere der, så hadde ikke hatt noe problemer med å få ut hatet den veien. Helt idiotisk å se så mange som legger all skyld på mannen. Hun er selvfølgelig skyldig hun også (så framt hun vet om deg). Det var barna som tok han på fersken og som fortalte meg - så UMULIG å holde dem utenfor Anonymkode: 5cf9c...35e 5 15
visp Skrevet 30. juli #12 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var barna som tok han på fersken og som fortalte meg - så UMULIG å holde dem utenfor Anonymkode: 5cf9c...35e Ok, da er de sikkert større enn jeg så for meg. Men uansett så skal de fremdeles forholde seg til far. Jeg tviler på at jeg hadde giddet å sendt han til psykolog (utrolig dyrt om han skal gå privat- og til ingen nytte når ønsket kommer fra deg), eller gått til parterapi. Kunne du dratt litt bort noen dager? Kanskje på en hytte eller noe? Så du slipper å se på trynet hans? Og lukte de svette ballene hans? 2 1
Irak Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): jo, jeg er enig i det - samtidig så er jeg voksen nok til å se at ekteskapet nok definitivt ikke har vært det beste de senere årene. Mange utfordringer som har tatt mye tid. Jeg er ikke der at jeg har tatt noe valg - derfor jeg ba om å ikke få svar som bare sier jeg skal GÅ - den avgjørelsen er for tidlig å ta. Samtidig så tror jeg det er mange som ikke skjønner hva som ligger bak nesten 30 år sammen... Jeg ønsker VIRKELIG et bedre ekteskap enn vi har hatt de siste årene - som ektepar så har vi nok sviktet hverandre begge to de siste årene - men det er kun han som valgte å søke validering utenfor - vi får se - nok en gang: det er IKKE sikkert dette løser seg Anonymkode: 5cf9c...35e Jeg har selv vært gift i mange år så jeg vet at det ikke er enkelt. Likevel så hadde jeg aldri tolerert et svik av denne karakter eller tilsvarende. Da er bare kjærligheten død for min del, og mannen like så... Jeg skriver ikke hva du skal gjøre. Skriver hva jeg hadde gjort på bakgrunn av meg selv. Om du klarer å finne fred i hjertet ditt til å tilgi denne mannen så all ære til deg. Jeg hadde ikke klart å fortsette et samliv etter en slik erfaring. Glem elskerinnen. Hun er ikke verdt en eneste tanke fra deg. Bare plasser ansvaret der det hører hjemme. Nemlig hos mannen din... Terapi kan være lurt uansett. Jeg har hatt mye nytte av det. Endret 30. juli av Irak 6 2
Irak Skrevet 30. juli #14 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var barna som tok han på fersken og som fortalte meg - så UMULIG å holde dem utenfor Anonymkode: 5cf9c...35e Stakkars stakkars barn! 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #15 Skrevet 30. juli Hvorfor bor du ikke i en bitteliten leiligheten og gir hele lønna di til barna i Afrika? Du vet jo at det dør mange barn der hver dag og at dine penger kunne reddet mange? Men så velger du altså å bruke pengene på å opprettholde en norsk livsstil i stedet. Det er slemt og egoistisk. Hvorfor adopterte du ikke barn fra Afrika og reddet dem i stedet for å være så egoistisk å sette helt nye barn til verden? Poenget mitt? Det er ganske menneskelig å gi f, i større eller mindre grad, i de som ikke står oss nær. Det er svært ugunstig fra et overlevelsesperspektiv å ha empati med alt og alle. Denne elskerinna kjenner ikke deg og det er ikke så veldig rart at hun ikke bryr seg om dine følelser. Å gi f i noen man faktisk står veldig nær, er derimot mye mer skremmende og unormalt. Og sånn er mannen din. Anonymkode: a37a5...27f 9 19
AnonymBruker Skrevet 30. juli #16 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor bor du ikke i en bitteliten leiligheten og gir hele lønna di til barna i Afrika? Du vet jo at det dør mange barn der hver dag og at dine penger kunne reddet mange? Men så velger du altså å bruke pengene på å opprettholde en norsk livsstil i stedet. Det er slemt og egoistisk. Hvorfor adopterte du ikke barn fra Afrika og reddet dem i stedet for å være så egoistisk å sette helt nye barn til verden? Poenget mitt? Det er ganske menneskelig å gi f, i større eller mindre grad, i de som ikke står oss nær. Det er svært ugunstig fra et overlevelsesperspektiv å ha empati med alt og alle. Denne elskerinna kjenner ikke deg og det er ikke så veldig rart at hun ikke bryr seg om dine følelser. Å gi f i noen man faktisk står veldig nær, er derimot mye mer skremmende og unormalt. Og sånn er mannen din. Anonymkode: a37a5...27f seriøst useriøst å dra inn barna i Afrika - du kjenner ikke meg og hvem jeg er eller hva jeg har gjort i livet mitt... mest sannsynlig så hadde jeg faktisk gått før deg i køen gjennom perleporten om vi kom dit samtidig...samtidig - så er karma en bitch - så noe seriøst galt har jeg nok gjort i dine øyne... Anonymkode: 5cf9c...35e 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #17 Skrevet 30. juli Irak skrev (6 minutter siden): Stakkars stakkars barn! ja, jeg er ufattelig trist på dems vegne - det noe INGEN barn skal måtte stå i. Samtidig så forsøker jeg virkelig å fortelle dem at pappa er super glad i dem, og at de må forsøke å ikke være så sinte. og ikke minst at dette er noe mellom meg og pappa - og ikke mellom dem og pappa. Men at de er sinte - det forstår jeg - men jeg håper virkelig - uansett utfall at de kan få et godt forhold til pappaen sin igjen Anonymkode: 5cf9c...35e 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #18 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): seriøst useriøst å dra inn barna i Afrika - du kjenner ikke meg og hvem jeg er eller hva jeg har gjort i livet mitt... mest sannsynlig så hadde jeg faktisk gått før deg i køen gjennom perleporten om vi kom dit samtidig...samtidig - så er karma en bitch - så noe seriøst galt har jeg nok gjort i dine øyne... Anonymkode: 5cf9c...35e Jeg tror vedkommende prøvde å dra en parallell mellom hvordan folk flest tenker om barna i Afrika, og hvordan elskerinner flest tenker lite på konene. Anonymkode: 3c663...40c 27 10
Irak Skrevet 30. juli #19 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ja, jeg er ufattelig trist på dems vegne - det noe INGEN barn skal måtte stå i. Samtidig så forsøker jeg virkelig å fortelle dem at pappa er super glad i dem, og at de må forsøke å ikke være så sinte. og ikke minst at dette er noe mellom meg og pappa - og ikke mellom dem og pappa. Men at de er sinte - det forstår jeg - men jeg håper virkelig - uansett utfall at de kan få et godt forhold til pappaen sin igjen Anonymkode: 5cf9c...35e Du virker som en veldig raus, godhjertet og snill person. Håper du kommer styrket ut av dette. Mange varme klemmer til deg 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #20 Skrevet 30. juli Men hallo, hvilke skade har skjedd egentlig? Så han hadde en elskerinne som han koste seg med. Og så? Ingen er død. Han er den samme gode mannen og pappaen som han alltid har vært. Han blir hos deg. Hva er galt med å få litt spenning og sex andre steder? Ingen tar skade av det. Det gir jo bare livet litt ny spenning! Anonymkode: eb579...86b 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå