Gå til innhold

Hvor for jeg kjøpt dette middelet mot skjeggkre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Advion Cockroach? 

Skal bruke det til å sette litt gift-klatter her og der i leiligheten.

Anonymkode: 23355...7ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du googlet?

Anonymkode: 793c5...870

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har du googlet?

Anonymkode: 793c5...870

Ja.

Men ser det blir insektsNIX i stedet for.

AnonymBruker
Skrevet

EBay. I Norge er det vist ikke lov å selge dette til privatpersoner. 

Anonymkode: 7b20c...88e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ebay, Amazon. Ble kvitt mine skjeggkre uten dyrt skadedyrfirma ved å kjøpe inn selv og legge ut som det de gjør. Bak lister. Kjøp også tynne kanyler. 

Penger spart, og så kan du legge ut selv om de dukker opp igjen. Mine dukket opp etter ett år, og da gjentok jeg bare. Ikke sett et eneste kre på 3 år. 

Anonymkode: 9b362...849

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

EBay. I Norge er det vist ikke lov å selge dette til privatpersoner. 

Anonymkode: 7b20c...88e

Nei, hva skulle skadedyrbekjempere gjøre da...?:sjenert:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, hva skulle skadedyrbekjempere gjøre da...?:sjenert:

Nettopp! Folk er så utrolig tafatte. Det er jo ikke verre enn å kjøpe inn det samme midlet som det de bruker, legge det ut på samme måte og også kunne bruke det igjen ved behov. Man trenger ikke fagkunnskap for å legge ut dråper med åte bak lister. Det er gjort på en halvtime. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

En annen viktig ting. De insektsmidlene man faktisk har lov til å kjøpe i Norge kommer i sprayform og er ikke noe noe man bør bruke i et hus. Jeg har barn og dyr og vil ikke at de skal puste inn Permitrin eller andre toksinger. Dette midlet, Advion, er ikke farlig for inneklimaet, og er utilgjengelig for barn og dyr da det legges bak lister. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nettopp! Folk er så utrolig tafatte. Det er jo ikke verre enn å kjøpe inn det samme midlet som det de bruker, legge det ut på samme måte og også kunne bruke det igjen ved behov. Man trenger ikke fagkunnskap for å legge ut dråper med åte bak lister. Det er gjort på en halvtime. 

Joda, men det er ulovlig å importere det…

Anonymkode: 04efa...f46

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Joda, men det er ulovlig å importere det…

Anonymkode: 04efa...f46

Da er jeg kriminell som løste et skjeggkreproblem og sparte husstanden for giftig spray og unødvendige utgifter. :risterpåhodet: Ble ikke stoppet i tollen i hvert fall. Flere jeg kjenner har gjort det samme. 

Ser på det som en samfunnstjeneste. Jo flere som bruker det jo mer skjeggkrefritt vil boliger rundtom bli. Borettslaget til søsteren min har faktisk en egen tekst om det på sin internside - "kjøp kakerlakkåte om dere ser skjeggkre"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bor i blokk blir du ikke kvitt det med mindre det legges ut gift i alle leilighetene. Det eneste du risikerer med å kun legge ut list hsit og pist hos deg selv er resistens mot giften. Hos oss dekket for øvrig innboforsikringen skadedyrfirma til denne jobben.

Anonymkode: 76113...3ea

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...