AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Hei! Har kommet inn og lurer på om noen her noen erfaringer å dele! Anonymkode: 1b1b3...a73
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Har tatt en annen bachelor i Volda, og det er ihvertfall en super plass å studere👍🏼 oversiktlig campus og fin beliggenhet😄 Anonymkode: 6bc0f...f18 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har tatt en annen bachelor i Volda, og det er ihvertfall en super plass å studere👍🏼 oversiktlig campus og fin beliggenhet😄 Anonymkode: 6bc0f...f18 Så kjekt å høre at du hadde god erfaring! Studiet er nettbasert, men trolig vil det være noe oppmøte også. Anonymkode: 1b1b3...a73
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Bachelor i kultur og religion? Hva er egentlig jobbmulighetene etter endt utdanning? 😬 Anonymkode: 18f3b...82f
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bachelor i kultur og religion? Hva er egentlig jobbmulighetene etter endt utdanning? 😬 Anonymkode: 18f3b...82f I denne tråden ønsker jeg å høre andres erfaringer fra bachelorstudiet. Har du noen erfaringer du vil dele? Hvis du oppretter en tråd for spørsmålet ditt, så kan vi gjerne ta samtalen videre der🙂 Tar mer enn gjerne en diskusjon om temaer jeg brenner for👍 Anonymkode: 1b1b3...a73 1 1
SPOCA Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så kjekt å høre at du hadde god erfaring! Studiet er nettbasert, men trolig vil det være noe oppmøte også. Anonymkode: 1b1b3...a73 Det har ikke vært noe oppmøte på nettstudiene så langt. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bachelor i kultur og religion? Hva er egentlig jobbmulighetene etter endt utdanning? 😬 Anonymkode: 18f3b...82f For meg som er lærer har dette vært en fin mulighet til å få mer fordypning i noe jeg underviser. Ts; Jeg begynte med denne bacheloren, og tok 2 emner, før jeg byttet til historie. De er ganske sammenfallende da, skal sies. Liker Høgskulen i Volda veldig godt, og synes deres nettstudier er kjempegode. Nå tar jeg bachelor i historie der, men med flere emner fra religionsstudiene. Spennende og interessant, absolutt verdt det for min del. Fint for oss som ikke kan møte opp fysisk. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden SPOCA skrev (10 minutter siden): Det har ikke vært noe oppmøte på nettstudiene så langt. For meg som er lærer har dette vært en fin mulighet til å få mer fordypning i noe jeg underviser. Ts; Jeg begynte med denne bacheloren, og tok 2 emner, før jeg byttet til historie. De er ganske sammenfallende da, skal sies. Liker Høgskulen i Volda veldig godt, og synes deres nettstudier er kjempegode. Nå tar jeg bachelor i historie der, men med flere emner fra religionsstudiene. Spennende og interessant, absolutt verdt det for min del. Fint for oss som ikke kan møte opp fysisk. Takk for utfyllende svar 🙂 Trodde kanskje jeg måtte møte fysisk i oppstarten, skal se nærmere på informasjonen jeg har fått. Jeg vurderte historie, men så falt valget slik på grunn av interesseområdet. Ser at bachelor Historie gir noe bredere valgmulighet ved master. Var det problemfritt å bytte til historie underveis? Kan jeg spørre hvordan du oppfatter undervisningsformen? Er det gode plattformer? Hva med tilgang på læringsressurser? Generell oppfatning av lærere/forelesere? Andre inntrykk å dele? Nå spør jeg fælt, synes det var stas å høre fra noen med direkte erfaring😅 Anonymkode: 1b1b3...a73
SPOCA Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for utfyllende svar 🙂 Trodde kanskje jeg måtte møte fysisk i oppstarten, skal se nærmere på informasjonen jeg har fått. Jeg vurderte historie, men så falt valget slik på grunn av interesseområdet. Ser at bachelor Historie gir noe bredere valgmulighet ved master. Var det problemfritt å bytte til historie underveis? Kan jeg spørre hvordan du oppfatter undervisningsformen? Er det gode plattformer? Hva med tilgang på læringsressurser? Generell oppfatning av lærere/forelesere? Andre inntrykk å dele? Nå spør jeg fælt, synes det var stas å høre fra noen med direkte erfaring😅 Anonymkode: 1b1b3...a73 Neida, som nettstudent trenger du ikke møte opp fysisk. Jeg synes det er veldig kjekt, synes foreleserne er flinke, og spennende oppgaver. Det er emner/fag jeg personlig opplever er relativt lett å få god karakter i. Det har selvfølgelig med interesse å gjøre også. Det er en blanding av innleveringer oh quizer, det meste er jo på Canvas, som er velkjent for meg. Det er en blanding av å lese selv, digitale ressurser, forelesninger osv. Veldig kjekt! En del læringsressurser legges ut, f.ekd kapitler, noen må man kjøpe selv (bøker). Synes verken det er mye eller lite, sånn sett. Opplevde det som veldig enkelt å bytte underveis. Jeg søkte meg bare inn på bachelor i historie og fikk de godkjent inn i graden. Nå er jeg vel to emner unna full grad. 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden SPOCA skrev (9 minutter siden): Neida, som nettstudent trenger du ikke møte opp fysisk. Jeg synes det er veldig kjekt, synes foreleserne er flinke, og spennende oppgaver. Det er emner/fag jeg personlig opplever er relativt lett å få god karakter i. Det har selvfølgelig med interesse å gjøre også. Det er en blanding av innleveringer oh quizer, det meste er jo på Canvas, som er velkjent for meg. Det er en blanding av å lese selv, digitale ressurser, forelesninger osv. Veldig kjekt! En del læringsressurser legges ut, f.ekd kapitler, noen må man kjøpe selv (bøker). Synes verken det er mye eller lite, sånn sett. Opplevde det som veldig enkelt å bytte underveis. Jeg søkte meg bare inn på bachelor i historie og fikk de godkjent inn i graden. Nå er jeg vel to emner unna full grad. Tusen takk for svar! Det høres veldig lovende ut. Som du sier har det stor betydning at emnene engasjerer. Mange takk igjen for dine svar og riktig lykke til med innspurten🏆 Anonymkode: 1b1b3...a73 1
SPOCA Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for svar! Det høres veldig lovende ut. Som du sier har det stor betydning at emnene engasjerer. Mange takk igjen for dine svar og riktig lykke til med innspurten🏆 Anonymkode: 1b1b3...a73 Takk, i like måte! 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Skrevet 19 timer siden Jeg kom også inn der! Gleder meg😀 Anonymkode: 4d5db...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg kom også inn der! Gleder meg😀 Anonymkode: 4d5db...d0e Gratulerer 🎉 Håper det blir bra🙂 Anonymkode: 1b1b3...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå