Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriver med en mann på 40 år og ikke har bil og lappen, greit at man ikke har bil siden skjønner at det er dyrt når han er alene og ingen barn. Men er det rød varsel lampe når ikke han har lappen? Han sa at øvelseskjører litt . (Han er bra jobb )

Anonymkode: 8cd6f...b74

AnonymBruker
Skrevet

Har du virkelig så lite i livet at trolling fyller dagen din?

Anonymkode: 538d8...142

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skriver med en mann på 40 år og ikke har bil og lappen, greit at man ikke har bil siden skjønner at det er dyrt når han er alene og ingen barn. Men er det rød varsel lampe når ikke han har lappen? Han sa at øvelseskjører litt . (Han er bra jobb )

Hvorfor er det et rødt flagg? Mange voksne menn og kvinner som ikke har førerkort.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg tror nesten alt er en rød flagg disse dagene. 

Hvis han bor i en by eller en sted med bra offentlig transport og trenger ikke bil, hvorfor skal han har bil lappen?  

Endret av Q2012
  • Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Privatbilisme er bare forbruk, og man skulle jo tro at den person som klarer å innrette seg sånn at det blir unødvendig forbruk, har en styrke mange andre mangler.

Anonymkode: b9758...471

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Bor han fortsatt hjemme hos mor?

AnonymBruker
Skrevet

🚩🚩🚩
Han høres lite selvstendig ut. Hadde vurdert å droppe han om jeg var deg.

Anonymkode: 41e4e...0b5

• Nyttig 2
Skrevet

Hva har dette med Tinder å gjøre? 🤔

Han jeg dater har ikke lappen og det har ikke flere av vennene hans(og som også er mine venner) heller. Det er ikke et rødt flagg for meg. Jeg vet at han ikke kommer til å "utnytte" det faktum at jeg har lappen og bil. Han klarte seg uten lappen før han traff meg (han sykler mye) og hadde nok klart seg uten om han ikke kjente meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det er rødt varsel at du i det hele tatt spør om det 🙄

Anonymkode: 448d3...0fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er meget spesielt at en voksen mann på 40 år ikke har lappen. Ikke hør på de som prøver å normalisere det. 

Anonymkode: 7b754...880

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det er meget spesielt at en voksen mann på 40 år ikke har lappen. Ikke hør på de som prøver å normalisere det. 

Det er ganske vanlig i storbyen. Under halvparten av de jeg kjenner i Oslo har lappen. Her på sørlandet er det noe mindre vanlig, men jeg trenger likevel en god del hender for å kunne telle ikke-bilistene på fingrene.

Anonymkode: b9758...471

Skrevet

Enig hvor man bor har enormt mye å si, jeg bor i Oslo området jeg også og her kjenner jeg flere uten lappen enn med lappen. 

Bygda i nord der jeg egentlig kommer fra, der er det svært uvanlig å ikke ta lappen når man er 18.

For min del et pluss om mannen har lappen, jeg har ikke selv men forventer det absolutt ikke her jeg bor. 

Skrevet

Tenk om man støter på en dame uten bunad da. DA snakker vi rødt flagg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor skulle det være rødt flagg? Det er mange menn, inkludert meg som ikke har lappen. Det er ikke akkurat billig med en kasse på fire hjul. Det er bra for miljøet at noen ikke kjører bil. :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det trenger det da ikke være. Det er dyrt å både ta førerkort og ha bil. Og bor man sentralt i en større by, så skjønner jeg godt at man ikke prioriterer å få seg førerkort. Da er ofte kollektivtilbudet bra. 

AnonymBruker
Skrevet
Skogstrolle skrev (9 timer siden):

Bor han fortsatt hjemme hos mor?

Nei da, han bor heldigvis alene for seg selv

AnonymBruker
Skrevet

Ville aldri datet en voksen mann uten lappen. Man blir fort taxi for sånne menn… jeg liker i tillegg bilferie der man deler på kjøringen uten at det er lærekjøring. De som planlegger å ta lappen kan logge av Tinder til de har bestått oppkjøring. 

Anonymkode: 0f75e...418

Skrevet

Kommer helt an på hvor en bor. Jeg har datet en  uten lappen og det var jævlig slitsomt og drive å kjøre han til og fra busstopper så for meg er det ett krav at han må ha lappen og klare seg selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...