Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Både forlovelses- og gifteringen min er i sølv, da det var det jeg likte best for 20 år siden. Jeg har imidlertid blitt mye mer glad i gullsmykker de siste årene.. Hva syns dere om å blande smykker i gull og sølv, er det akseptert eller ikke? Føler ikke at jeg kan gå uten forlovelses- og gifteringen min liksom 😅 Sikler spesielt på øredobber og anheng i hamret gull..

Anonymkode: ebbd8...614

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå blandes sølv med ulike farger på gullet støtt og stadig så det kan du også fint gjøre☺️

Det er ikke helt uvanlig med ringer i både to og tre ulike farger, feks hvitt, gult og rosegull. 
Jeg personlig liker ikke blanding av 24 karat gull og sølv fordi fargene krasjer i mine øyne, 24 karat er så veldig gult og ser  mer ut som kostymegull for meg enn 14-18 karat men det er jo smak og behag. Jeg liker ikke grønt gull heller så jeg er jo litt sær. De fleste foretrekker jo 24 karat gull og synes 14 karat ikke teller engang så😅

Anonymkode: a0da1...c41

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har arvet en ring etter bestemor, i hvitt og gult gull. Jeg har en annen ring som er i sølv, med gull-detaljer. Og to sølvringer. 

Svært mange jeg kjenner har forlovelsesringer i sølv, og gifteringer i gull, og bruker begge deler. 

Jeg har aldri tenkt på at det skulle være noe feil i det. 

Anonymkode: ffdb7...f6b

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg gjør det glatt. Fashion - no rules

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...