AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:55 #1 Skrevet onsdag kl 14:55 Jeg har en tenåring jente som vil brune og enda brunere, vi er ikke norsk så vi har jo ikke så lys hud uansett og lett å få farge på huden når hun soler seg men så mye opptatt er hun…. Tips å snu det? Hun har nå smurt skikkelig mørk conseyler eller hva det heter på panna som jeg fikk stoppet .. mulig det er heng seg nå med tanke på Ahdh men hun må jo sakte lære seg det hun gjør er rart. Hun er veldig fin jente på utseende selvom sikkert hun er ikke så fornøyd. Anonymkode: 20c8f...d26
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 15:51 #2 Skrevet onsdag kl 15:51 Alle tenåringer gjør rare ting. Da jeg var 14 hadde jeg så mye pudder i fjeset at folk kalte meg pudderdåsa bak ryggen min. Det gikk over av seg selv. Anonymkode: 950fc...387 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:56 #3 Skrevet onsdag kl 16:56 Femtenåringen min kliner seg inn med selvbruning så hun ser ut som en skjoldete utgave av Donald Trump. Tenåringer gjør teite ting. Så lenge det ikke er direkte farlig, er det bare å la dem holde på. Anonymkode: 7a3d2...105
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:52 #4 Skrevet onsdag kl 17:52 Høres ut som en vanlig tenåring. Velg dine kamper og husk at det går over! Dessverre er det veldig populært med mye sminke og selvbruning om dagen. Det ser ikke bra ut for oss - men de tror det er fint. Min datter holder også på sånn. Ser fram til hun våkner😀 Anonymkode: 6dd81...b63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå