romerskbetong Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Nokon synspunkt rundt dette? Eg meiner uttala om at konsertgjengarar berre skal vere takksame for at nokon vil spele for dei ikkje heng på greip. Konsertar er jo eit produkt ein har forventningar til og som ein betalar for. Kunst er ikkje eksistensberettiga berre for kunstnarane, men kjem til live gjennom auge som ser og i dette tilfellet øyret som høyrer. https://www.nrk.no/kultur/dag-ingebrigtsen-mener-publikum-kan-kreve-de-storste-hitene-_-tuva-syvertsen-er-uenig-1.17510154
Diskulis Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Opp til bandet hvilke låter de setter opp. Hvis de er kloke og vil ha folk som kommer på showene dems igjen og igjen, så setter de opp låter folk vil høre på, og ikke en rekke med «urørt» låter fra de første albumene (med mindre det er annonsert at det er en slik konsert) . Men det er bandet som bestemmer. Det folk velger, er om de kommer tilbake eller ikke… Jeg har alltid savnet en og annen favoritt når jeg er på konsert. Men jeg blir ikke sur av den grunn. Det er også naturlig at et band som har bygget seg opp en stor diskografi, etter hvert må kutte noe populære låter for å ikke holde på hele natta. Så vil alltid være noe skuffelse.
romerskbetong Skrevet 30. juli Forfatter #3 Skrevet 30. juli No er ikkje bandet til Syversten noko spesielt å tale om korkje nasjonalt eller internasjonalt, men eg stussar over at ho ikkje anerkjenner den fanskaren? ho tross alt har. Men kan hende all publisitet er god publisitet i det her tilfellet.
Ginny Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli I tilfellet Valkyrien Allstars, som ikke har så veldig mange kjente sanger, ville jeg blitt skuffet. Samtidig, hvis jeg hadde vært stor fan hadde jeg jo kjent til sangene deres og ikke hatt samme behov. Det spørs jo litt hvem de vil appellere til. Hvis det bare er eksisterende fans de vil nå så vil jo disse være fornøyde uansett, men hvis de ønsker å utvide fanskaren bør de jo ha med de mest kjente sangene. Konserter er jo som regel en hendelse man ikke vet hvordan blir på forhånd, man vet ikke om det kommer sanger man liker veldig godt eller ei. Men jeg har vært på konsert hvor de spilte uavbrutt fra det nyeste albumet, uten et ord mellom låtene. Stemningen var laber. Det siste kvarteret tok de de største hitsene, og salen eksploderte! Men for all del, artistene velger jo selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå