Gå til innhold

Nei, det passer seg ikke å sole og bade seg i underbuksa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i sommer sett mange menn sole seg og bade i boksershortsen eller en vanlig underbukse, og jeg synes ikke det egentlig passer seg.

Sikkert fordi jeg vet at mange menn går med bremsespor i bokseren i flere dager før de skifter.

Anonymkode: f198a...6e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kontekst er viktig her - HVOR er dette forekommer?

Anonymkode: a3105...dc0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er forskjellen på en bokser og ei badetruse? 

Anonymkode: 823e1...934

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Derfor jeg soler meg naken.
Da kan ingen klage på antrekket mitt :D 

Anonymkode: e5556...7f6

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Likestilling skal vi ha, men ikke faen om vi mannfolk kan sole oss i underbuksa når kvinnfolk kan kun ha på seg en streng og knøttliten ny, og ingen bryr seg om det.  Merkelig det der 🤔🤔

Anonymkode: 8647a...187

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At du bryr deg om noe så bagatellmessig. 

Unngå strender hvor det er barn. Bare et stalltips fra en forelder 😉

Anonymkode: 54f92...ec0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Likestilling skal vi ha, men ikke faen om vi mannfolk kan sole oss i underbuksa når kvinnfolk kan kun ha på seg en streng og knøttliten ny, og ingen bryr seg om det.  Merkelig det der 🤔🤔

Likestilling så fremt det går på den enes premisser virker å være greia.

Merkelig er det, men samtidig kanskje ikke så merkelig likevel? Moral og etikk går bare så og så langt, det blir fort vanskelig.

Anonymkode: a4a73...78d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del blåser jeg langt i om det er badebukse, underbukse, stringtruse, bikinitruse, inni rumpa, over hele rumpa, badedrakt, hva enn.

Så lenge det skjuler kjønnsorganene, så er det ok. På den fronten virker menn å være overlegne, de dekker som oftest til langt mer enn kvinner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har i sommer sett mange menn sole seg og bade i boksershortsen eller en vanlig underbukse, og jeg synes ikke det egentlig passer seg.

Sikkert fordi jeg vet at mange menn går med bremsespor i bokseren i flere dager før de skifter.

Har egentlig ikke lyst å tenke på hvordan du vet dette. Hatt ansiktet i mange mannlige underbukser?

Anonymkode: e0c81...7f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Likestilling så fremt det går på den enes premisser virker å være greia.

Merkelig er det, men samtidig kanskje ikke så merkelig likevel? Moral og etikk går bare så og så langt, det blir fort vanskelig.

Bingo!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kontekst er viktig her - HVOR er dette forekommer?

Anonymkode: a3105...dc0

På stranden 

I offentlige basseng er det forbudt å bade i boksershorts eller å ha bokser under badebuksen.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

At du bryr deg om noe så bagatellmessig. 

Unngå strender hvor det er barn. Bare et stalltips fra en forelder 😉

Glemte å ta med i overskriften at dette gjelder voksne menn

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Artig observasjon. I går så kikket jeg på en boksershorts i skapet og tenkte at slik den er dekorert så kan den fungere liksågodt som badebukse på stranda. Min konklusjon var at jeg kan fint gå rett på stranda uten å ha med badetøy. Ta av shortsen, stå igjen med bare bokseren og gå rett i vannet. Bortsett fra at speedoen er littegrann mindre og ikke har mønster så er jo bokseren nesten samme slags (bade)truse.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har egentlig ikke lyst å tenke på hvordan du vet dette. Hatt ansiktet i mange mannlige underbukser?

Anonymkode: e0c81...7f5

Man trenger jo bare å lese her inne i samlivsforumet så er det mange som skriver at mannen skifter underbukse to ganger i uken .

Jeg har også erfart menn som går lenge med underbukse uten å skifte

Ts

AnonymBruker
Skrevet
I Grosny skrev (Akkurat nå):

Artig observasjon. I går så kikket jeg på en boksershorts i skapet og tenkte at slik den er dekorert så kan den fungere liksågodt som badebukse på stranda. Min konklusjon var at jeg kan fint gå rett på stranda uten å ha med badetøy. Ta av shortsen, stå igjen med bare bokseren og gå rett i vannet. Bortsett fra at speedoen er littegrann mindre og ikke har mønster så er jo bokseren nesten samme slags (bade)truse.

Ja du har rett i at det finnes boksershortser som lett kunne gått for en badebukse, men en badebukse er jo sjelden så tettsittende som en bokser, og så har jo en bokser disse sømmene for gylf og det har ikke badebukser på samme måte

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det egentlig som gjør at du innbiller deg at du har noe med hva andre mennesker kler seg i? Hvis du ikke tåler det kan det vel være best å holde seg innendørs tenker jeg. :) 

Anonymkode: 47b72...9cf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Glemte å ta med i overskriften at dette gjelder voksne menn

Ts

Poenget mitt er at barn av begge kjønn på 5 år som akkurat har startet å tørke seg er nok verre når det gjelder hygiene enn de fleste voksne menn 😝

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja du har rett i at det finnes boksershortser som lett kunne gått for en badebukse, men en badebukse er jo sjelden så tettsittende som en bokser, og så har jo en bokser disse sømmene for gylf og det har ikke badebukser på samme måte

Ts

Hva er egentlig problemstillingen? 😅 Hadde du reagert tilsvarende om kvinnfolk badet i bare trusa eller i en gstring som er laaangt oppi ratata. Eller bare galt når mannfolk bruker tettsittende undertøy?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Borat drakt da ????

Anonymkode: 84988...b8f

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hva er forskjellen på en bokser og ei badetruse? 

Anonymkode: 823e1...934

Ei badetruse av typen Speedo kan være laget av 80% nylon og 20% elastan og fåes i flere fasonger, f.eks. i boksershortsfasong. Boksershortsen derimot er vanligvis laget av bomull eller annet plantefiberstoff, og sitter muligens ikke så godt på i vannet. Strikken er ikke optimalisert for svømming. Bokser kan se ut som Speedo, men den kan også være helt annerledes fargemessig. Bokseren er gjerne mer løstsittende, og kan ha sømmer /gylf foran. En Speedo kan ha knytbar snor a la skolisse i livet, det finner du ikke på bokser.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...