AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Jeg har langt bølgete hår som samtidig er tynt og fint. Det blir fort frizzy så jeg prøver å unngå å børste det når det er tørt, men jeg skulle gjerne hatt et leave in produkt som får fram bølgene bedre og får håret til å se mindre frizzy ut. Synes så mange av produktene som finnes tynger håret for mye, det fungerer ikke på meg som har tynt og fint hår. Jeg har ikke råd til å kjøpe dyre produkter heller, så det må være relativt rimelig. Noen med erfaringer å dele? Anonymkode: a8ab6...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden For fint bølgete hår fungerer ofte bare mousse bedre eller evt gele. Viss håret ditt ikke trenger den ekstra fuktigheten leave in produkter har vil det kun bli tynget ned. Trenger håret ditt den ekstra fuktigheten? I så fall velg lettere leve in produkter tilsett i dryppende vått hår før mousse. Bruk veldig lite produkt og gjerne bruk børste for vått hår for bedre fordeling. Wella eimi nutricurls boost bounce mousse. Tilsett håret mens det er dryppende vått. Det er også mulig å tilsette leave in produkter for fukt mellom vaske dager viss håret ditt først blir tørt iløpet av dagen 2 eller 3. Velg lettere produkter gjerne tilpasset bølger. Spray først håret med vann. Wella eimi nutricurls milkey wave spray er en lettere leave in. Curl smith har har også egne produkter utviklet for bølger. Har ikke prøvd de selv. Viss håret ditt har rette fukt balanse vil bølgene komme bedre frem men leave in gir ikke hold du trenger en styling produkt for å få den definisjonen og hold. Mousse eller gele. Gele er tyngre enn mousse. Bølger holder ikke like lenge mellom vaskedager som mer definerte krølle mønster men det er mange videoer på YouTube over hvordan mann demper frizz ved bølgete hår. Jeg personlig børster håret mitt på kvelden etter å ha sprayet det med vann og leave in ved behov. Håret må styles på nytt viss jeg vil ha bølgene tydelige mellom vaskedager. Mitt hår har nok fukt nok etter vask til at det ikke trenger leave in før dag 3. Bruker ulike fukt balsam. Akkurat nå bruker jeg skala sin blå krukke. Den er et 2 i en produkt og skal også funke som leave in men holder som balsam for meg. Ikke er den dyr heller. Anonymkode: 595cf...ede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå