Gå til innhold

Kommer hun til å ha sex mens hun er i Syden? Jeg rekker ikke prøve meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere spurt her inne om det er veldig vanlig å ha sex i utlandet. Da fikk jeg som svar at det ikke er så vanlig. Nå har jeg en kollega jeg har tenkt til å prøve meg på, men jeg rekker ikke gjøre det før hun reiser til utlandet. Hun er sannsynligvis jomfru eller så har hun bare vært med en før (vi lekte jeg har aldri).

Nå hørte jeg en annen kollega si til en annen at hun skulle følge henne til legen for å få p-stav. Hva gjør jeg nå? Venter og håper at det ikke skjer noe? Det er jo tross alt ikke så vanlig at det skjer noe som folk skal ha det til

Skrevet

Eh så du vil legge an på henne fordi hun har vært med ingen eller kun én før? 
Har dere kjemi, og er hun interessert? Eller kanskje det ikke er så viktig for deg… 🫠 

Jeg har selv hatt få partnere, og det går et gufs nedover ryggen min om folk rundt meg går å tenker sånn på meg.. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (4 minutter siden):

Hva gjør jeg nå? Venter og håper at det ikke skjer noe? Det er jo tross alt ikke så vanlig at det skjer noe som folk skal ha det til

Øh, du gjør absolutt ingenting ovenfor henne. For din del bør du nok jobbe litt med dine holdninger og forventninger, og hvordan det sosiale fungerer.

Hva hun gjør i syden har du i grunn ingenting med.

Anonymkode: 2c7bf...562

• Liker 22
  • Nyttig 9
Skrevet

Så du skal ha sex med henne før hun reiser til syden? For du skal være den første?  Vet hun at du eksisterer? Har dere vært p date?

• Liker 7
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

For å svare på tittelen: ja, selvsagt skal hun få seg no!

Hun får satt inn p-stav før hun drar, hun skal på sydentur hvor det er lett stemning og lett å få med seg noen hjem for natten.

Om hun er jomfru (så ekkelt å i det hele tatt tenke i de baner om en kollega), så er hun nok ikke det når hun kommer hjem igjen. Godt for henne!

HI virker som tatt ut fra American Psycho-boken eller lignende, for de som har lest den. Tankerekken er skremmende lik tankene som blir fremsatt i boken.

-M43

• Liker 12
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange grunner til at kvinner går på hormoner, og prevensjon er bare en av dem. Uforutsigbar mens, smertefull mens, PCOS, endometriose osv osv. 

Men det til side...

ÆSJ så ekkel du er! Hva så om kollegaen din har tenkt seg på daglig orgie i syden? Du er ikke hennes kjæreste, du har INGEN rett til henne. Å ville ha henne bare fordi hun kanskje er jomfru og bare derfor?! Det er mannsjåvinistisk, kvalmt, dehumaniserende og helt vilt. Du er klar over at hun er et menneske, en person, ikke bare et hull som eksisterer for deg å bruke? 

Anonymkode: edb91...74e

• Liker 19
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun vil garantert ikke ha sex med deg uansett.

Anonymkode: 0a2ae...abc

• Liker 8
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Håper dette er sommerjobb på McDonald’s for 16 åringer 😅

hva i alle dager.. 

Anonymkode: 80261...52b

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Hvorfor er det flere som er frekke her? Jeg har ventet med å prøve meg siden hun først nylig har kommet innenfor alder/2+7, og fordi hun ikke har sagt opp stillingen sin før nå. Altså har jeg latt være å prøve meg pga moral. Jeg trodde det skulle være positivt? 

Og grunnen til at jeg nevner at hun er jomfru eller har vært med få er for å påpeke at jeg tenker det ikke automatisk er sånn at hun kommer til å ha sex i Syden? Det er jo heller ingen fornuftige folk som har sex uten kondom? Da jeg var yngre var jeg på hyttetur med ni fra klassen i Syden. Alle hadde med seg kondomer og de fleste tenkte de skulle ha sex, men det var ingen som hadde det. Og hvorfor det er et problem for meg om hun gjør det er jo fordi jeg selv ikke hadde gjort sånt. Det må være greit å søke en partner som er som en selv? 

Jeg synes det var direkte ufine svar her. Man kan svare og gi råd uten å være slem

Endret av Majer
Oppklaring
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Majer skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er det flere som er frekke her? Jeg har ventet med å prøve meg siden hun først nylig har kommet innenfor alder/2+7, og fordi hun ikke har sagt opp stillingen sin før nå. Altså har jeg latt være å prøve meg pga moral. Jeg trodde det skulle være positivt? 

Og grunnen til at jeg nevner at hun er jomfru eller har vært med få er for å påpeke at jeg tenker det ikke automatisk er sånn at hun kommer til å ha sex i Syden? Det er jo heller ingen fornuftige folk som har sex uten kondom? Da jeg var yngre var jeg på hyttetur med ni fra klassen i Syden. Alle hadde med seg kondomer og de fleste tenkte de skulle ha sex, men det var ingen som hadde det. Og hvorfor det er et problem for meg om hun gjør det er jo fordi jeg selv ikke hadde gjort sånt. Det må være greit å søke en partner som er som en selv? 

Hun er for ung for deg. Se etter noen andre.

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet
Hulderen skrev (Akkurat nå):

Hun er for ung for deg. Se etter noen andre.

Hun er innenfor alder/2+7 :)

AnonymBruker
Skrevet

😂

Eller vet ikke om man burde le, eller være bekymret for at det går slike «menn» løs i samfunnet..

Anonymkode: 0ff3c...548

• Liker 14
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (5 minutter siden):

Jeg synes det var direkte ufine svar her. Man kan svare og gi råd uten å være slem

Noen ganger så handler man på en måte som fortjener direkte svar. Du synes kanskje de er ufine, men de er sanne, og rett på poenget.

Det er greit å søke en partner som er som en selv, men det er ikke greit å skape forventninger, eierskapsfølelse, tanker om hva hun driver med mens hun er borte - når dere ikke er sammen!!

Det er i grunn ganske sykt å drive slikt ovenfor en person man ikke har et romantisk forhold til. Og selv da blir det fort på kanten, men herregud, å tenke slikt om et menneske du ikke er med, er drøyt.

• Liker 17
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres helt utrolig tullete ut

Anonymkode: 9d348...d9b

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (10 minutter siden):

Man kan svare og gi råd uten å være slem

Hvem ser du som slem her? Hva er slemt sagt, og ikke bare pinlig sant?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Majer skrev (7 minutter siden):

Hun er innenfor alder/2+7 :)

Ja, jeg leste det. Men jeg er ikke enig i at det er innafor. Hvis du er 40 år, så er du for gammel for en 27 åring. Den formelen er bare oppkonstruert. Hold deg til personer som er innenfor 5 år eldre eller yngre enn deg.

• Liker 9
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Er du bare en trollekonto, Majer? Alle trådene dine er jo hinsides vanlig fornuft og forstand.

Anonymkode: b227a...3d3

• Liker 27
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

😂

Eller vet ikke om man burde le, eller være bekymret for at det går slike «menn» løs i samfunnet..

Anonymkode: 0ff3c...548

Hadde vel vært verre om jeg sjekket opp en kollega som skal bli værende på å arbeidsplassen eller jeg hadde prøvd meg på noen var før ung? Hvorfor er det sånn at når man prøver å være snill så blir det tull mens de som driter i andre "slipper unna"? 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noen ganger så handler man på en måte som fortjener direkte svar. Du synes kanskje de er ufine, men de er sanne, og rett på poenget.

Det er greit å søke en partner som er som en selv, men det er ikke greit å skape forventninger, eierskapsfølelse, tanker om hva hun driver med mens hun er borte - når dere ikke er sammen!!

Det er i grunn ganske sykt å drive slikt ovenfor en person man ikke har et romantisk forhold til. Og selv da blir det fort på kanten, men herregud, å tenke slikt om et menneske du ikke er med, er drøyt.

Spørs jo hvordan man er. Jeg hadde feks ikke hatt noe mot at en kjæreste ligger med andre mens vi er sammen så lenge man har regler.  Samtidig føler andre langt mer eierskap. De tåler feks ikke at kjæresten flørter på byen engang. Jeg har et holistisk tidsperspektiv istedenfor et lineært 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...