AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Har fått en litt lys føflekk som klør og til tider væsker. Burde jeg presse mer på at lege sjekket. Fikk bare høre at dette var ikke noe farlig Anonymkode: 8c098...cac
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli hadde dratt til privat hudlege jeg. (og gjort det et par ganger og) Heller betale litt enn å gå å være usikker. Er det noe jeg er redd for er det føflekk kreft... Anonymkode: d9abe...0e0 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): hadde dratt til privat hudlege jeg. (og gjort det et par ganger og) Heller betale litt enn å gå å være usikker. Er det noe jeg er redd for er det føflekk kreft... Anonymkode: d9abe...0e0 Nærmeste private er nesten 2 timer unna. Syns og det er så rart at fastleger ikke vil sjekke opp når en ofte leser og hører en ska ta kontakt med føflekker som endres Anonymkode: 8c098...cac
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Ja, det syns jeg. Håper legen har rett og at alt er fint, men ville få den sjekket ordentlig når den først oppfører seg som den gjør. Kanskje du kan sjekke hos apoteket eller privat om legen igjen sier nei? Anonymkode: 8d724...e19 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli Du kan få den sjekket på apotek også. Anonymkode: 65a7d...b72
AnonymBruker Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan få den sjekket på apotek også. Anonymkode: 65a7d...b72 Er ikke det kun boots? Her har vi kun apotek 1 Anonymkode: 8c098...cac
Tartufo Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli (endret) Man bør alltid fjerne føflekker som klør/blør eller forandrer seg. Hvis føflekken er i ansiktet, må du sannsynligvis til en spesialist i kosmetisk kirurgi eller hudlege, få fastleger fjerner noe i ansiktet. Fjerning er det eneste som kan gi deg sikkert svar på om det er noe alvorlig. Leger som sjekker, sier hva de tror, men det er ofte feil. Samme med sjekk hos apotek. Endret 30. juli av Tartufo 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er ikke det kun boots? Her har vi kun apotek 1 Anonymkode: 8c098...cac Kverulant. Om du virkelig vil sjekke den flekken, så får du det til Anonymkode: 843c7...8db 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Kverulant. Om du virkelig vil sjekke den flekken, så får du det til Anonymkode: 843c7...8db Så en kan ikke høre om andre et boots? For det første er 2 timer til privat. Har pratet med legen 2 ganger, som sier det ikke er noe å uroe seg for. Vi har kun apotek 1 i nærheten Har ingenting med å kverulere. Men ser desverre her at en hver gang får slike idioter som svarer Anonymkode: 8c098...cac
AnonymBruker Skrevet 30. juli #10 Skrevet 30. juli Hva sa legen at det var da? Kan det være en leverflekk? Anonymkode: 8aa68...19c
AnonymBruker Skrevet 30. juli #11 Skrevet 30. juli Fastlegen min har alltid tatt føflekker seriøst, fjernet de og sendt de inn. Bestill time nå. Anonymkode: 975a6...a07
AnonymBruker Skrevet 30. juli #12 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så en kan ikke høre om andre et boots? For det første er 2 timer til privat. Har pratet med legen 2 ganger, som sier det ikke er noe å uroe seg for. Vi har kun apotek 1 i nærheten Har ingenting med å kverulere. Men ser desverre her at en hver gang får slike idioter som svarer Anonymkode: 8c098...cac Enten så tar du sjansen da, på at legen din har rett, eller så velger du å reise de 2 timene for å få en second opinion av hudlege. Ingen her vet hva som er fasit. Du må gamble selv. Er det verdt de 2 timene å få det fjernet eller ikke? Anonymkode: 84279...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli Er det i det hele tatt en føflekk? Anonymkode: daf97...3ea
AnonymBruker Skrevet 30. juli #14 Skrevet 30. juli Ikke kast bort pengene på å få scannet den på apotek. De gir deg bare som svar at fastlegen bør se på den. Bestille deg time til legen Anonymkode: 098a1...aac
AnonymBruker Skrevet 31. juli #15 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva sa legen at det var da? Kan det være en leverflekk? Anonymkode: 8aa68...19c Han mente det var eksem og ikke noe å sjekke opp Anonymkode: 8c098...cac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå