AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Har noen her erfaringer med Smingel? Dette er noe jeg tenker litt på å prøve. Men samtidig ser jeg ikke helt poenget siden jeg er frivillig barnløs (jeg ønsker heller ikke bonusbarn.). For ordens skyld: Jeg er mann. Anonymkode: 8f209...f79
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Å finne frivillig barnløse er vanskelig uansett hvilken plattform du velger, dessverre. Anonymkode: ca3b5...98e
WeirdLady73 Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har noen her erfaringer med Smingel? Dette er noe jeg tenker litt på å prøve. Men samtidig ser jeg ikke helt poenget siden jeg er frivillig barnløs (jeg ønsker heller ikke bonusbarn.). For ordens skyld: Jeg er mann. Anonymkode: 8f209...f79 Snakket i dag med en som har vært på flere og han oppfordret meg for det var bra. Forskjellen her er det er ikke så mange og interessante for min alder som for de yngre. Og det at du ikke vil ha barn, vær ærlig tidlig uansett
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli WeirdLady73 skrev (39 minutter siden): Snakket i dag med en som har vært på flere og han oppfordret meg for det var bra. Forskjellen her er det er ikke så mange og interessante for min alder som for de yngre. Og det at du ikke vil ha barn, vær ærlig tidlig uansett Om jeg matcher med noen pleier jeg å si det nesten med en gang. På den måten kaster jeg ikke bort andres tid. Anonymkode: 8f209...f79 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å finne frivillig barnløse er vanskelig uansett hvilken plattform du velger, dessverre. Anonymkode: ca3b5...98e Nei Anonymkode: fb62c...10d
AnonymBruker Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om jeg matcher med noen pleier jeg å si det nesten med en gang. På den måten kaster jeg ikke bort andres tid. Anonymkode: 8f209...f79 Skriv det i profilen din. Anonymkode: 47542...2d7
AnonymBruker Skrevet 3. august #7 Skrevet 3. august Hvor gammel er du, ts? Jeg er kvinne og vurderer å melde meg på et arrangement. Men det sitter langt inne Anonymkode: cf47a...3f2
AnonymBruker Skrevet 3. august #8 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (På 30.7.2025 den 19.36): Nei Anonymkode: fb62c...10d Hvor er det ikke vanskelig? Anonymkode: ca3b5...98e
AnonymBruker Skrevet 3. august #9 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er du, ts? Jeg er kvinne og vurderer å melde meg på et arrangement. Men det sitter langt inne Anonymkode: cf47a...3f2 38. Anonymkode: 8f209...f79
AnonymBruker Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august TS høres ut som min type. Jeg er selv frivillig barnløs. Ønsker heller ikke bonusbarn. K28. Anonymkode: 4ffcd...d03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå