Gå til innhold

Det er så LETT for oss damer, sies det!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er frivillig singel, men får stadig høre at det må da være LETT for meg å finne en partner?

Og det må være LETT for meg å få ligget med noen så mye som jeg vil og hver dag gjerne. 

Dett er også menn som kan mene at kvinner er utro "hele tiden" BARE FORDI de kan (siden de da tror vi kan bare peke på en mann, så blir han med og kn***er. 😆

Hva tror egentlig menn om oss? 😄

Anonymkode: b9a43...f2d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

jeg er frivillig singel, men får stadig høre at det må da være LETT for meg å finne en partner?

Og det må være LETT for meg å få ligget med noen så mye som jeg vil og hver dag gjerne. 

Dett er også menn som kan mene at kvinner er utro "hele tiden" BARE FORDI de kan (siden de da tror vi kan bare peke på en mann, så blir han med og kn***er. 😆

Bare fordi man kan, så betyr ikke det at man vil det. 

De tenker nok ut ifra seg selv tipper jeg. Er mange menn som skulle nok ønske de hadde mer sex enn det de har.

Både de som er i forhold og de som er single. Det er mitt inntrykk.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lett å finne en partner. Det er vanskelig å finne en god partner 

Anonymkode: be506...3af

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det virker som om få ufrivillig single forstår at det finnes uattraktive og uønskede eksemplarer av begge kjønn. De vil ikke ha hverandre heller😂

Anonymkode: 92fe7...5fe

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke de fleste menn mener at dere kan peke på noen, og så får du sex eller blir i lag, alt etter hva du ønsker. Men lettere for kvinner enn menn. Det er poenget. Stadig flere som ufrivillig er single. Uansett om man mener at det må de mennene som er ufrivillige single takke seg selv for, så er det likevel et samfunnsproblem at det er slik. En klar medvirkende årsak til stadig større mengde utenforskap. Mange kvinner i dag latterliggjør dette problemet, det bør de ikke gjøre, for et samfunn med stadig flere som føler utenforskap, fører til et dårligere samfunn.

Så er det også sant at mange menn som er i en slik situasjon må takke seg selv. Elendige holdninger til damer hjelper ikke akkurat på problemet. Men de er ikke blitt slik i et vakuum, så foreldre, skoleverket og samfunnet i sin helhet (som jo består av like mange damer), må ta sitt ansvar for at det er blitt slik. 

Anonymkode: d3b04...3ef

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Som mann så står jeg fortsatt for at kvinner ikke har peiling på hvordan det er å være en gjennomsnittlig eller mindre pen mann (ufrivillig singel uten barn). Alle er enige at menn med ressurser og utseende har det enkelt, men det er også de som er konstant utro siden den faktisk har muligheten.

Så ja, de mennene dere trenger er allerede i deres friendzone, men dere overser for å finne enhjørninger som alle andre vil ha.

Anonymkode: 8e621...9d6

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som mann så står jeg fortsatt for at kvinner ikke har peiling på hvordan det er å være en gjennomsnittlig eller mindre pen mann (ufrivillig singel uten barn). Alle er enige at menn med ressurser og utseende har det enkelt, men det er også de som er konstant utro siden den faktisk har muligheten.

Så ja, de mennene dere trenger er allerede i deres friendzone, men dere overser for å finne enhjørninger som alle andre vil ha.

Men gjør kvinner det da? Kvinner er jo ikke ufrivillig single. Fordi de finner seg noen som vil ha de også.

Anonymkode: 6e609...a70

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så komplisert. Enkelt sagt så har en gjennomsnittlig kvinne mye større utvalg av menn, enn hva en gjennomsnittlig mann har av kvinner, som igjen betyr at utvalget av gode partnere også er større, om det er det en ønsker. Men klart, har en spesielle krav som kun 0.01% oppfyller, så blir det vanskelig uansett

Anonymkode: 8319f...6b5

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette kommer ikke fra "menn", det kommer fra usikre gutter.

Menn oppfører seg ikke sånn der. Tapere gjør.

Anonymkode: de601...103

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannebabyer sier sånt. 

Anonymkode: 02e08...3ce

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn ser bare de peneste og mest utadvendte damene. De ser de damene de selv har lyst på, som er de samme damene de fleste andre menn har lyst på, og de kan selvfølgelig velge og vrake. De kan ligge når de vil, om de vil, og de kan få kjæreste når de vil, om de vil. De ser ikke de av oss kvinner som ikke er pene, unge og utadvendte. Vi er usynlige for samtlige menn, med mindre det er natt til søndag rett før stengetid, og en og annen desperat kar, som har blitt avvist av samtlige pene damer, har lyst til å bruke oss som søppelbøtte. Og behandle oss deretter. Og så har de i tillegg mage til å bruke det som argument for at alle damer kan få sex om de vil. Men ikke alle kan få god sex, men noen som respekterer oss, og det er tydeligvis vanskelig for dem å forstå. 

Anonymkode: 68741...866

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Menn ser bare de peneste og mest utadvendte damene. De ser de damene de selv har lyst på, som er de samme damene de fleste andre menn har lyst på, og de kan selvfølgelig velge og vrake. De kan ligge når de vil, om de vil, og de kan få kjæreste når de vil, om de vil. De ser ikke de av oss kvinner som ikke er pene, unge og utadvendte. Vi er usynlige for samtlige menn, med mindre det er natt til søndag rett før stengetid, og en og annen desperat kar, som har blitt avvist av samtlige pene damer, har lyst til å bruke oss som søppelbøtte. Og behandle oss deretter. Og så har de i tillegg mage til å bruke det som argument for at alle damer kan få sex om de vil. Men ikke alle kan få god sex, men noen som respekterer oss, og det er tydeligvis vanskelig for dem å forstå. 

Dårlige menn*

Anonymkode: 6e609...a70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, men noen få er nok som du sier.

Usynlige for samtlige menn? Nei, vettu hva.

Hvilken verden lever man i når man tror halvparten av jordens befolkning er klin like? Det er relativt virkelighetsfjernt!

-M40+, som blir noe flau over enkeltes holdninger her, uansett kjønn

Anonymkode: de601...103

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tror ikke de fleste menn mener at dere kan peke på noen, og så får du sex eller blir i lag, alt etter hva du ønsker. Men lettere for kvinner enn menn. Det er poenget. Stadig flere som ufrivillig er single. Uansett om man mener at det må de mennene som er ufrivillige single takke seg selv for, så er det likevel et samfunnsproblem at det er slik. En klar medvirkende årsak til stadig større mengde utenforskap. Mange kvinner i dag latterliggjør dette problemet, det bør de ikke gjøre, for et samfunn med stadig flere som føler utenforskap, fører til et dårligere samfunn.

Så er det også sant at mange menn som er i en slik situasjon må takke seg selv. Elendige holdninger til damer hjelper ikke akkurat på problemet. Men de er ikke blitt slik i et vakuum, så foreldre, skoleverket og samfunnet i sin helhet (som jo består av like mange damer), må ta sitt ansvar for at det er blitt slik. 

Anonymkode: d3b04...3ef

Latterligjør som reaksjon på hvor feil noen menn tar om oss uten å lytte og som hevn eller kompensering i hvor mye hat det er mot kvinner. 

Det er ikke gøy å høre noen sliter, for å skape den reakjsonen i noen, må man som regel ha vært ufin. Men nå har det fått foregå så lenge uten å ha bedret seg med det hatet, så noen kvinner i visse land mister rettigheter, eller blitt angrepet over det. Sånn at det kanskje har fått bli en forventning i noen, at om en mann sier han er lei av dating med noen stikkord, som moderne, så kommer det noe ekstra med på kjøpet som ikke blir koslig å møte. 

Anonymkode: 5e4d7...9c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er ikke så komplisert. Enkelt sagt så har en gjennomsnittlig kvinne mye større utvalg av menn, enn hva en gjennomsnittlig mann har av kvinner, som igjen betyr at utvalget av gode partnere også er større, om det er det en ønsker. Men klart, har en spesielle krav som kun 0.01% oppfyller, så blir det vanskelig uansett

Anonymkode: 8319f...6b5

Hvem har ikke krav? Mener preferanser for livet selv utifra hvem de er. Noen har urealistiske, men alle må og vil ha krav.

Det er ikke hver dag noen forelsker seg i noen, ådenne personen kan være utenfor kravene også. Å vi kan ikke alltid velge eller bli valgt av den vi forelsker oss i, da de såklart også vil føle noe når de først er med noen. Det føles personlig, men vi kan ikke ta det så personlig at vi er åpen for å tvinge andre til et liv de misstrives i.

Jeg tenker det er en bra ting om den hjertet ditt banker ekstra for er sjelden, for da betyr kjærlighet noe. Men forstår frustrasjonen og er selv frustrert over å ikke ha møtt min idag, igår, eller for 2 år siden. Livet er jo litt kjipt, men så finner vi en måte å trives eller søker hjelp om det går svært dårlig. Har app gitt noen en, skukle blitt servert en partner, komplekset? Så er det noe det er naturlig å leve de dagene og prate med de folkene, for å finne?

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Spikkestad, Nyhet | – Jeg mistenker at jobben ikke har høy nok status

Når han sier han jobber i oljebransjen er dem lysten, men når dem finner ut at han kjører bensin til bensinstasjoner ghoster dem.

Hvor mange damer kan si at dem ikke får date på grund av jobben sin?

Men som sagt lenger opp.
Lett å finne noen, verre å finne en ordentlig.

Anonymkode: 39bc3...5f9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Som kvinne så står jeg fortsatt for at menn ikke skjønner hvordan det er å være en gjennomsnittlig eller mindre pen dame (ufrivillig singel uten barn)

Alle er enige om at kvinner med ressurser og utseende har det enkelt. 

Se. Vi står visst ganske likt...  

Anonymkode: e4f7d...8ee

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nja eneste som er "lett" er å finne noen som ønsker tilgang til kroppen. Skal mye til for å finne en seriøs mann nå til dags. Så for min del som er alene med 2 barn har jeg funnet ut at jeg drøyer det til de har flytta ut. orker ikke alle useriøse opplegg, barna fortjener en stabil oppvekst 😊

Anonymkode: aa6e5...e7c

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem har ikke krav? Mener preferanser for livet selv utifra hvem de er. Noen har urealistiske, men alle må og vil ha krav.

Det er ikke hver dag noen forelsker seg i noen, ådenne personen kan være utenfor kravene også. Å vi kan ikke alltid velge eller bli valgt av den vi forelsker oss i, da de såklart også vil føle noe når de først er med noen. Det føles personlig, men vi kan ikke ta det så personlig at vi er åpen for å tvinge andre til et liv de misstrives i.

Jeg tenker det er en bra ting om den hjertet ditt banker ekstra for er sjelden, for da betyr kjærlighet noe. Men forstår frustrasjonen og er selv frustrert over å ikke ha møtt min idag, igår, eller for 2 år siden. Livet er jo litt kjipt, men så finner vi en måte å trives eller søker hjelp om det går svært dårlig. Har app gitt noen en, skukle blitt servert en partner, komplekset? Så er det noe det er naturlig å leve de dagene og prate med de folkene, for å finne?

Har ikke flørtet eller blitt flørtet med av noen på mange år,fleste av disse var i 20 årene. Jeg vet ikke om det er lett for meg å finne den rette om jeg våger å være mer sosial og spør ofte om jeg er en ekstra stygg kvinne, siden noen sier det skal være kø og det skal være lett.

Har sikkert mange sånne incel opplevelser, selv om jeg er av det kjønnet som skal kunne gli rett gjennom denne hindringen som et såpestykke i dusjen. Blir lei meg av å høre det, det gir i tilegg til at de kaller meg ultra stygguten å bruke de ordene, en ensom følelse av å ikke bli sett. Kanskje er det min skyld for å være sky, kanskje er jeg svært uatraktiv, kanskje er det ikke så lett for menn å bare prøve seg og noen har hatt lyst, som jeg har tenkt litt på dem. Hvem vet? Å hvem vil vite? Det er ikke noe, la oss snakke, det er la meg benekte og gi deg disse tallene å si du bør finne deg en du allerede vet du ikke føler noe for, å helst ha bare sex med han, uten at jeg skal tenke hvordan det blir for deg, han og at det også vil innebære selvtilitt for deg å prøve seg. Selvtilitt jeg er sur for å ikke ha, så du må ha det, så mine problemer kan løse seg. Mange av oss er redde og sier, nei du.

Å spør mange av dere spørsmål når dere står i en utfordring? Det virker ikke som at alle gjør. De spøesmålene holder oss litt på bakken i sorger eller hva nå enn. Også det å snakke med noen om det, men ikke samtaler hvor det er fientlighet.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være vanskelig for Equinor å finne kvalifisert arbeidskraft. 

Det kan også være vanskelig for Ola Nordmann som sliter med rus, droppet ut av ungdomsskolen og er helt uten arbeidserfaring i en alder av 45 å finne seg en jobb i bygda han vokste opp i.

Både Ola og Equinor har det til felles at de sliter på arbeidsmarkedet. Utover det har de lite til felles og kan overhode ikke sies å være i samme situasjon.

Kvinner og menn kan ha det til felles at noen av dem sliter på datingmarkedet. Men utover det har de lite til felles. De er i svært forskjellige posisjoner. 

Anonymkode: d3bd6...170

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...