Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg ligger i kaloriunderskudd, blir fordøyelsen helt fucka. Er det vanlig eller gjør jeg noe feil? Drikker mye vann og spiser fiberrik mat, men det bare stopper opp. Jeg går ned i vekt og den delen funker, men det er slitsomt å ikke kunne gå på do skikkelig😅

Anonymkode: 2d941...430

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vanlig. Jo mindre som går inn, jo mindre som skal ut. I starten av slankingen gikk jeg ikke på do på 5 (!) dager. Det gikk seg til når kroppen omstilte seg, og jeg begynte med trening. Vet ikke hvor aktiv du er, men inaktivitet gir ofte forstoppelse. 

Anonymkode: 08aef...f8d

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Skikkelig frustrerende! Har vært helt ekstremt i hetebølgen som var, og personlig synes jeg det er dritt å gå på vekta når jeg vet det er avfall i kroppen, for det er det jo. 
Men det hjalp med kaffe på morgenen. Jeg har trent hele veien, så ikke merket noe på det. 

Anonymkode: 3a428...ea6

AnonymBruker
Skrevet

Spiser du jevnlig og beveger deg ila dagen? Vanlig at fordøyelsen blir påvirket, er jo tross alt mindre som kommer inn og dermed mindre som skal ut, men er jo ikke bra å få full stopp heller. Hvis det går veldig lang tid kan du jo evt prøve å kjøpe noe lakserende på apoteket, eller prate med lege. Men mye drikke, jevnlig inntak av fiberrik mat og bevegelse er selvfølgelig første bud!

Anonymkode: dae36...b29

AnonymBruker
Skrevet

I varmen har jeg beveget meg lite, så er kanskje litt der det ligger. Håper det går bedre når det blir kjøligere og jeg orker å svette pga trening, og ikke kun pga været😅

Ts

Anonymkode: 2d941...430

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...