Gå til innhold

Angående likes, hjerter og kommentarer på sosiale medier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si du legger ut bilde av deg selv på Facebook der samme fyren trykker hjerte på bildet ditt når du legger ut noe. Eller kommenterer at du er så flink til ditt og datt. Tar du det som et tegn på at han er interessert? 

Anonymkode: 285a2...4b9

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor skal ellers en fyr være så opptatt av å kommentere hver gang?

Anonymkode: eace5...515

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

La oss si du legger ut bilde av deg selv på Facebook der samme fyren trykker hjerte på bildet ditt når du legger ut noe. Eller kommenterer at du er så flink til ditt og datt. Tar du det som et tegn på at han er interessert? 

Anonymkode: 285a2...4b9

Det kommer an på om han gjør det samme med alle han kjenner.

Anonymkode: 7fd60...527

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kommer jo an på hvem denne fyren er, og hvordan han oppfører seg både på sosiale medier og i verden for øvrig. Jeg har ingen på min vennelisten på fb som jeg et øyeblikk ville mistenkt for å være interessert i meg, uansett hvor ivrig de likte og kommenterte.

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Datteren min på 20 år mener det samme og sa det høyt en gang foran samboeren min. Han trykker hjerte og liker selfies av enkelte damer. Det har han ikke gjort siden 😂

Anonymkode: a4fad...3ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja

Datteren min på 20 år mener det samme og sa det høyt en gang foran samboeren min. Han trykker hjerte og liker selfies av enkelte damer. Det har han ikke gjort siden 😂

Anonymkode: a4fad...3ff

Huff, så flaut…

Anonymkode: b0cf8...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...