AnonymBruker Skrevet i går, 09:43 #1 Skrevet i går, 09:43 Hva vil de egentlig frem til når de sier slikt? Finne feilen som gjør at man er singel? Kanskje jeg ikke har møtt riktig person? Veldig mange er forbløffet over at jeg ser så bra?ut i min alder og er ungdommelig fortsatt, sannsynligvis tror de jeg har gamle bilder. Eller lider av ekstrem overvekt. Eller annet som gjør profilen min "fake". Syns det gir litt inntrykk av at pene damer ikke kan være singel. Er jo mange dom er penere enn jeg der ute også. Men har fått det spørsmålet en håndfull ganger nå. Er jo mange pene kvinner som er single, skjønner ikke hva de vil med spørsmålet. Anonymkode: a387b...3a1 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva vil de egentlig frem til når de sier slikt? Finne feilen som gjør at man er singel? Kanskje jeg ikke har møtt riktig person? Veldig mange er forbløffet over at jeg ser så bra?ut i min alder og er ungdommelig fortsatt, sannsynligvis tror de jeg har gamle bilder. Eller lider av ekstrem overvekt. Eller annet som gjør profilen min "fake". Syns det gir litt inntrykk av at pene damer ikke kan være singel. Er jo mange dom er penere enn jeg der ute også. Men har fått det spørsmålet en håndfull ganger nå. Er jo mange pene kvinner som er single, skjønner ikke hva de vil med spørsmålet. Anonymkode: a387b...3a1 Det viser at menn er mye mer utseende fikserte enn kvinner. Anonymkode: 3c2e0...181 3 8
Sander33 Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det viser at menn er mye mer utseende fikserte enn kvinner. Anonymkode: 3c2e0...181 Ja, vi menn ønsker også pene barn, gjerne som ligner på oss. Om vi er MER fikserte, kanskje. Det er vår måte å velge på. Mine damer MÅ være sjarmerende. Glimt i øyet. Ikke smellfine, pene. Sporty, glimt i øyet og se all right ut. Naturlig skjønne. Men for en flørt, lavere. Kan ikke vi menn også ha noen standarder for utseende?
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Opplever akkurat det samme, de blir mistenksomme og tror det liksom ikke, det dreper ofte stemningen. Tror det er fordi at menn - spesielt etter Tinder kom, har en forestilling at vi kan få hvilke mann vi vil. Det er veldig forenklet tankegang, man vil ikke ha hvem som helst men den ene riktige mannen, og ofte er det ikke de riktige som tar kontakt. Anonymkode: 08f42...076 3 4
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Det er da bare et stort kompliment! Anonymkode: 85e1c...f18 3 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er da bare et stort kompliment! Anonymkode: 85e1c...f18 Absolutt ikke. Anonymkode: ef500...ad0 4 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Skrevet 22 timer siden Anbefaler deg i ikke tenke verst mulig om andre, for her tolker du ting veldig rart Anonymkode: e4a6e...fb3 2
Irak Skrevet 22 timer siden #8 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva vil de egentlig frem til når de sier slikt? Finne feilen som gjør at man er singel? Kanskje jeg ikke har møtt riktig person? Veldig mange er forbløffet over at jeg ser så bra?ut i min alder og er ungdommelig fortsatt, sannsynligvis tror de jeg har gamle bilder. Eller lider av ekstrem overvekt. Eller annet som gjør profilen min "fake". Syns det gir litt inntrykk av at pene damer ikke kan være singel. Er jo mange dom er penere enn jeg der ute også. Men har fått det spørsmålet en håndfull ganger nå. Er jo mange pene kvinner som er single, skjønner ikke hva de vil med spørsmålet. Anonymkode: a387b...3a1 Da hadde jeg bare svart at jeg er singel nettopp av den grunn, om jeg hadde fått den kommentaren der 😂 Tror nok ikke de tenker at det er noe galt. Heller mer som i overrasket tenker jeg. Er jo et hyggelig kompliment å få. Eller? 1 1
katties Skrevet 22 timer siden #9 Skrevet 22 timer siden (endret) Ja, ofte lurer de på hva som er galt med deg hvis du er såpass pen, men likevel singel. Har ei venninne som er dét, og det er slike ting menn spør MEG om angående henne. Endret 11 timer siden av katties 2 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Skrevet 22 timer siden Når menn sier du er veldig pen og hvorfor du er singel så spør de egentlig..Netflix og chill Anonymkode: 96149...f18 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #11 Skrevet 22 timer siden Jeg tolker det som et kompliment, de liker deg og føler seg heldig som dater deg. Tenker at de har funnet en bra dame de liker og er glade for det. Anonymkode: 5043a...8fd 2 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden "Jeg foretrekker være singel, fremfor å date menn som er like overfladisk som deg og tror utseendet er alt, Anonymkode: 3a38a...62d 3
Maleficenta Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden Sander33 skrev (54 minutter siden): Ja, vi menn ønsker også pene barn, gjerne som ligner på oss. Om vi er MER fikserte, kanskje. Det er vår måte å velge på. Mine damer MÅ være sjarmerende. Glimt i øyet. Ikke smellfine, pene. Sporty, glimt i øyet og se all right ut. Naturlig skjønne. Men for en flørt, lavere. Kan ikke vi menn også ha noen standarder for utseende? Du vet pene folk ikke nødvendigvis alltid får pene barn eller? 2 3
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Skrevet 21 timer siden Tar det ikke så seriøst, jeg tolker det som et forsøk på kompliment, men også nysgjerrighet på hvorfor en er singel. 😅 Anonymkode: f9033...a47 4
Luringa Skrevet 20 timer siden #15 Skrevet 20 timer siden Har opplevd det samme, og jeg fikk høre at det måtte være noe galt med meg som hadde valgt å være singel i 3 år og ble deretter ghostet. 2
GrønnNellik68 Skrevet 20 timer siden #16 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er da bare et stort kompliment! Anonymkode: 85e1c...f18 Har hørt d og enda jeg er gammel. Så for pene barn stemmer ikke da jeg er ferdig med den tida. Er vel helst for at vi skal falle for det som kompliment sånn at de får kontakt med oss og mest sannsynlig for kun noe seksuelt da har de ingenting å tape på å smøre tjukt på med komplimenter og kjærlighetsfraser 1 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #17 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Absolutt ikke. Anonymkode: ef500...ad0 Jo det er det. Ikke vær bortskjemt. Anonymkode: 3c2e0...181 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Opplever akkurat det samme, de blir mistenksomme og tror det liksom ikke, det dreper ofte stemningen. Tror det er fordi at menn - spesielt etter Tinder kom, har en forestilling at vi kan få hvilke mann vi vil. Det er veldig forenklet tankegang, man vil ikke ha hvem som helst men den ene riktige mannen, og ofte er det ikke de riktige som tar kontakt. Anonymkode: 08f42...076 Hvem er de riktige for deg? Hvilken krav har du? Anonymkode: 3c2e0...181
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #19 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva vil de egentlig frem til når de sier slikt? Finne feilen som gjør at man er singel? Kanskje jeg ikke har møtt riktig person? Veldig mange er forbløffet over at jeg ser så bra?ut i min alder og er ungdommelig fortsatt, sannsynligvis tror de jeg har gamle bilder. Eller lider av ekstrem overvekt. Eller annet som gjør profilen min "fake". Syns det gir litt inntrykk av at pene damer ikke kan være singel. Er jo mange dom er penere enn jeg der ute også. Men har fått det spørsmålet en håndfull ganger nå. Er jo mange pene kvinner som er single, skjønner ikke hva de vil med spørsmålet. Anonymkode: a387b...3a1 «Det er så mange udugelige menn at jeg velger heller å være singel» «Jeg trives med å være singel» Anonymkode: 67f10...dfe 5
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #20 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva vil de egentlig frem til når de sier slikt? Finne feilen som gjør at man er singel? Kanskje jeg ikke har møtt riktig person? Veldig mange er forbløffet over at jeg ser så bra?ut i min alder og er ungdommelig fortsatt, sannsynligvis tror de jeg har gamle bilder. Eller lider av ekstrem overvekt. Eller annet som gjør profilen min "fake". Syns det gir litt inntrykk av at pene damer ikke kan være singel. Er jo mange dom er penere enn jeg der ute også. Men har fått det spørsmålet en håndfull ganger nå. Er jo mange pene kvinner som er single, skjønner ikke hva de vil med spørsmålet. Anonymkode: a387b...3a1 Det kan være vanskelig for Equinor å finne kvalifisert arbeidskraft. Det kan også være vanskelig for Ola Nordmann som sliter med rus, droppet ut av ungdomsskolen og er helt uten arbeidserfaring i en alder av 45 å finne seg en jobb i bygda han vokste opp i. Både Ola og Equinor har det til felles at de sliter på arbeidsmarkedet. Utover det har de lite til felles og kan overhode ikke sies å være i samme situasjon. Kvinner og menn kan ha det til felles at noen av dem sliter på datingmarkedet. Men utover det har de lite til felles. De er i svært forskjellige posisjoner. Anonymkode: 3c2e0...181 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå