AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Hvem har lært deg å lage mat? Foreldre? Skole?Youtube? Eller hva? Anonymkode: 0ae9c...797
jegerrinne Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Foreldrene mine, bestemor, tanta og en onkel, litt på skolen, og den selv og litt fra svigermor
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Har lært meg selv ved å bruke oppskrifter og ved å prøve og feile. Er så gammel at jeg lærte meg å lage mat før YouTube og google var alternativer. Var også med mamma og lagde mat da jeg var liten, men det var mye halvfabrikata... Anonymkode: b51d7...4fb
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Lært selv. Følger oppskrifter og nå har vi "Godt levert", føler jeg lærer mye av dette også jeg Forskjellige middagsretter hver dag og mange spennende smaker. Anonymkode: bdf54...b8d
Virrevirrevapp Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden (endret) Mamma, skolen, matlagingskurs, kokebøker, internett. Er for gammel til å ha lært kokekunst av YouTube, jeg var voksen før jeg en gang fant oppskrift - uten bilder - på det store nettet og den tok vel 30 min å få lastet ned og printet ut, hehe Endret 23 timer siden av Virrevirrevapp
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Kokebøker og inspirasjon fra venner som har laget mat til meg Anonymkode: 77e34...5aa
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden Jeg har lært av inspirasjon fra kokebøker, blader og internett. Samt prøving og feiling. Begynte først å lage skikkelig mat i 35-40-årsalderen. Anonymkode: afe6b...676 3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Skrevet 23 timer siden Måtte selv lære meg å lage mat, for min mor var elendig i matlaging. Likte aldri maten hennes så jeg begynne å lese kokebøker på biblioteket før jeg satte i gang 😊 Anonymkode: e09bf...18a 3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Skrevet 23 timer siden Mamma, mormor, farmor, ett år på husmorskolen og egenøving med prøving og feiling. Men følger jo en del oppskrifter på nett også. Anonymkode: 0cc12...d5f
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Skrevet 23 timer siden Gjennom oppskrifter. Anonymkode: 1c7b9...ca6 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #13 Skrevet 22 timer siden Heimkunnskap på skolen og foreldrene mine Anonymkode: bb744...049
Knirke Skrevet 22 timer siden #14 Skrevet 22 timer siden Fikk ikke fart på matlagingen før jeg var over 40, via Instagram, kokebøker og oppskrifts-appen ReciMe. Min mor var ikke noe flink til å lage mat, og bestemors mat likte jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvem har lært deg å lage mat? Foreldre? Skole?Youtube? Eller hva? Anonymkode: 0ae9c...797 Lærte det selv, hadde 0 interesse av det når jeg bodde hjemme Anonymkode: faa2d...417
katties Skrevet 22 timer siden #16 Skrevet 22 timer siden Bestemor og å lage mat med venner har bidratt mest. Har også eksperimentert mye selv da jeg tidlig fikk i oppdrag å lage litt ulike ting til festlige anledninger: salater, grillspyd, supper, dessert. Eksperimenterte da mye selv i tillegg til å følge oppskrifter. Det å ha spist mye forskjellig mat ulike steder bidro sikkert da jeg hadde erfart at mye kan kombineres for å få spennende smaker. Heimkunnskap på skolen bidro minst - lærte ingenting nytt der utenom at man kan legge oppvask i såpevann og skylle den i rent vann i kummen ved siden av.
Lunabelle Skrevet 22 timer siden #17 Skrevet 22 timer siden Jeg er oppvokst med hushjelp/kokk og tror ikke jeg kan huske at noen av foreldrene mine laget mat. Visste knapt at maten ble laget av noen, før jeg var på slutten av barneskolen. Så jeg har lært litt av kokken vår, men eller så har det vært mye prøving og feiling. Kokeboken Fra boller til burritos, som vi fikk utdelt på skolen, åpnet øynene mine og jeg har den ennå. Elsker å lage mat nå. 1
Stacy__ Skrevet 22 timer siden #18 Skrevet 22 timer siden Lært litt av mamma, litt av heimkunnskapen på grunnskolen og mest av meg selv, gjennom prøving og feiling.
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #19 Skrevet 22 timer siden Litt gjennom mamma. Og mye av meg selv. Bøker. Prøving og feiling. Jeg elsker å lage mat. Og en av mine barn elsker det samme. Anonymkode: 81d03...e75
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #20 Skrevet 22 timer siden Mamma og mormor i første omgang. Deretter lærere på vgs og videre med lærlingansvarlig på kjøkkenet jeg jobbet👍🏻😅 har fagbrev som restaurantkokk Anonymkode: c5c53...47d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå