Gå til innhold

Er han intressert? Eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kontakt med en fyr en liten stund nå. Vi har skrevet mye til hverandre hver dag,og har avtalt å møtes snart. Veldig gode samtaler. Men nå er han plutselig blitt veldig stille... Har han mistet interessen? Burde jeg ta kontakt? Jeg vil ikke virke masete... Eller burde jeg vente å se om han tar kontakt?

Anonymkode: 55cdc...4a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si. Nie siee meg at det er over. Care = Effort 

Anonymkode: c8539...ef8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vanskelig å si. Nie siee meg at det er over. Care = Effort 

Noe sier meg** herlighet for feilskriving på meg i dag da.

AnonymBruker
Skrevet

Menn som plutselig blir stille er dårlig tegn. Opplever at menn er mer klare på den måten - til de har fått det de vil ha.

Anonymkode: 281b3...c12

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det veldig gøy med nettflørting(gjennom gaming) opp igjennom men når man har begynt å avtale å møtes har jeg backet ut. Tror det var en mix av at jeg var nervøs og at jeg ikke egentlig ville ha noe seriøst.

Anonymkode: b95c5...cdb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg har hatt det veldig gøy med nettflørting(gjennom gaming) opp igjennom men når man har begynt å avtale å møtes har jeg backet ut. Tror det var en mix av at jeg var nervøs og at jeg ikke egentlig ville ha noe seriøst.

Anonymkode: b95c5...cdb

Men har fått inntrykk av at han er intressert og har lyst å møtes.  Blir bare veldig usikker når det blir plutselig veldig stille(fra å ha hatt mye kontakt) Skulle bare ønske at folk var ærlige hvis de ikke var interessert lengre/ha mer kontakt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Menn som plutselig blir stille er dårlig tegn. Opplever at menn er mer klare på den måten - til de har fått det de vil ha.

Anonymkode: 281b3...c12

Vi har ikke møttes enda da....

Kan det være at han venter på et tegn/melding fra meg? Ikke at jeg trir det da... vil bare ikke virke masete så har ikke sendt han noe....

AnonymBruker
Skrevet

Plutselig stillhet fra menn er farlig. Det kalles ghosting. 
Men det finnes mye bra menn du kan finne ellers. 
Ghosting er det ultimate tegn på feighet. 

Anonymkode: 3a421...55b

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor lenge har han vært stille og hvor lenge siden har dere å snakket om å møte? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Q2012 skrev (30 minutter siden):

Hvor lenge har han vært stille og hvor lenge siden har dere å snakket om å møte? 

Har bare vært stille en dag... bare så uvanlig siden vi har hatt enormt mye kontakt hver eneste dag... men er jo sikkert opptatt med noe... snakker stort sett hver dag om å møtes. Er bare jeg som ikke vil sende noe for vil ikke være masete...men har så fryktelig lyst å høre fra han😇

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har bare vært stille en dag... bare så uvanlig siden vi har hatt enormt mye kontakt hver eneste dag... men er jo sikkert opptatt med noe... snakker stort sett hver dag om å møtes. Er bare jeg som ikke vil sende noe for vil ikke være masete...men har så fryktelig lyst å høre fra han😇

Dere snakker om å møtes - men ingenting konkret er planlagt?  Da må du få fiksa det så fort som mulig. Ellers har du nok en som bare er ute etter å holde varm, få oppmerksomhet og sånn inntil han finner noe annet. Tro meg, menn som bare vil tekste og ikke planlegge noe konkret - de vil du ikke ha.  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Bare send han en melding for å møte i helgen. Kanskje han tenker det samme som deg og venter til du kommer med en forslag. Når dere snakker hver dag om å møte er det ikke å mase hvis du spør det nå.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

han snakker nok med noen andre eller har mistet interessen ja. 

Anonymkode: 60d19...93d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Q2012 skrev (19 minutter siden):

Bare send han en melding for å møte i helgen. Kanskje han tenker det samme som deg og venter til du kommer med en forslag. Når dere snakker hver dag om å møte er det ikke å mase hvis du spør det nå.

Han er borte på jobb så kan ikke møtes før han kommer hjem. 

Bare jeg som lurer på om intressen er blitt  mindre fra hans side.... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har hatt kontakt med en fyr en liten stund nå. Vi har skrevet mye til hverandre hver dag,og har avtalt å møtes snart. Veldig gode samtaler. Men nå er han plutselig blitt veldig stille... Har han mistet interessen? Burde jeg ta kontakt? Jeg vil ikke virke masete... Eller burde jeg vente å se om han tar kontakt?

Hvis DU er usikker på " ståa"- er han ikke interessert nok...om du er SIKKER...er han interessert..leveregel nummer 1!

Anonymkode: 5ec40...efd

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

100% mer sannsynlig at du får svaret av han, skal noen her gjette det?

Anonymkode: 87768...e97

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men vi kan jo ikke vite det. :) 

Anonymkode: a6087...637

Skrevet

I utgangspunktet tenker jeg stillhet =ikke intressert. Om en mann blir stille trekker jeg meg ut. Men det trenger ikke være sånn heller. Med han jeg dater nå ble han stille en stund i etterkant av 1 date altså ikke rett etter men typ noen dager etter stoppet kommunikasjonen plutselig opp. 

I stedet for å da sitte å tenke på det tok jeg initiativ og sendte en melding. Da var han på ballen med en gang og ville ringe meg. Viste seg at jeg hadde vært litt avvisende uten å tenke over det, svart litt kort,da jeg hadde vært opptatt med familie. 

Da hadde han på sin side sittet der og vært overbevist om at jeg ikke likte han likevel og at jeg nå var på vei til å ghoste han 🤭så menn kan absolutt være usikre og overtenke. Han hadde og vært redd for at han hadde vært for ivrig og skremt meg bort. 

Ble en god samtale og vi fikk snakket litt om hvor mye kommunikasjon vi ønsker mm så nå snapper vi gjennom dagen og han ringer meg minst en gang om dagen 🤭 

For meg lærte jeg litt av det og tenker at vi kvinner må jo og vise at vi liker de mennene vi dater. De kan jo være minst like usikre som oss, sjenert osv og særlig om de liker deg☺️

Jeg ville sendt han en melding og feks tatt initiativ til å ringes /video chat på snap etc. Ett eller annet som gir mulighet til eskalering. Om han da ikke biter på har du jo fått svarer på at han ikke er interessert og kan gå videre. Bedre enn å sitte der med usikkerhet. Særlig i dagens dating kultur hvor ingen tør å satse. Er nok mange menn som er usikre på seg selv, får lite dates osv. Viktig å huske at de også kan sitte på sin side med masse følelser og usikkerhet ❤️

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
-Missi- skrev (1 time siden):

I utgangspunktet tenker jeg stillhet =ikke intressert. Om en mann blir stille trekker jeg meg ut. Men det trenger ikke være sånn heller. Med han jeg dater nå ble han stille en stund i etterkant av 1 date altså ikke rett etter men typ noen dager etter stoppet kommunikasjonen plutselig opp. 

I stedet for å da sitte å tenke på det tok jeg initiativ og sendte en melding. Da var han på ballen med en gang og ville ringe meg. Viste seg at jeg hadde vært litt avvisende uten å tenke over det, svart litt kort,da jeg hadde vært opptatt med familie. 

Da hadde han på sin side sittet der og vært overbevist om at jeg ikke likte han likevel og at jeg nå var på vei til å ghoste han 🤭så menn kan absolutt være usikre og overtenke. Han hadde og vært redd for at han hadde vært for ivrig og skremt meg bort. 

Ble en god samtale og vi fikk snakket litt om hvor mye kommunikasjon vi ønsker mm så nå snapper vi gjennom dagen og han ringer meg minst en gang om dagen 🤭 

For meg lærte jeg litt av det og tenker at vi kvinner må jo og vise at vi liker de mennene vi dater. De kan jo være minst like usikre som oss, sjenert osv og særlig om de liker deg☺️

Jeg ville sendt han en melding og feks tatt initiativ til å ringes /video chat på snap etc. Ett eller annet som gir mulighet til eskalering. Om han da ikke biter på har du jo fått svarer på at han ikke er interessert og kan gå videre. Bedre enn å sitte der med usikkerhet. Særlig i dagens dating kultur hvor ingen tør å satse. Er nok mange menn som er usikre på seg selv, får lite dates osv. Viktig å huske at de også kan sitte på sin side med masse følelser og usikkerhet ❤️

Tusen hjertelig takk for et veldig fint og ærlig svar. Du har så rett i det du skriver her. Jeg fikk en melding tidligere i ettermiddag, der han lurte på om han hadde sagt noe galt og det gikk bra med meg... så da satt vi der egentlig på hver vår kant og trodde den andre ikke var intressert/sagt noe galt. Så det ordnet seg til slutt..  

Ha fortsatt en fin kveld ❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men vi kan jo ikke vite det. :) 

Anonymkode: a6087...637

Hehe nei det er jo sant😂🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...