romerskbetong Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Me kan nok alle vere einige om at sirkuspopkorn er beint fram framifrå. Har du nokon popkorntriks i ermet? Korleis får ein til dømes til smørsmak? Eg foretrekk å poppe i 1 ss. rapsolje, men kan tenkje meg at peanøttolje dug enda betre. Kan og anbefale nokon dråpar lime og sterkt karripulver som smakstilsetjing. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli Vent til det du kan telle 3 sekunder mellom hver pop, da blir de helt perfekt. Anonymkode: 1c337...b70
Hunter7 Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli Peanøttolje er suverent til å poppe popcorn. Dét og et dryss med havsalt (fortrinnsvis støtt i morter først slik at saltet har en mindre kornstørrelse) - da er livet ikke så verst. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #4 Skrevet 30. juli Bruk meierismør. Og så er det ekstra gøy med mushroom-popcorn, som er en type popcorn som blir runde i stedet for de vanlige butterfly. Finnes ofte på partybutikker. Anonymkode: 0fa89...9ad 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli Jeg blander smør og olje, da får det smørsmak samtidig som det faktisk blir varmt nok til å poppe uten at det blir svidd. Oljen gjør at smøret kan være i høyere temperatur uten å bli brent Anonymkode: 6131c...173 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #6 Skrevet 30. juli Jeg bruker kokosolje og smaksetter med næringsgjær, salt og røkt paprika. Anonymkode: 627f3...664 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå