AnonymBruker Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Var på Charlottenberg i sommer. Det var litt folk, men ikke mer enn i mange andre svenske tettsteder. Jeg blir vanligvis aldri påvirket av menneskene rundt meg, men reagerte spesielt på at mange prøvde å presse seg foran/ forbi med store vogner. Når det er to i bredden i begge retninger, blir flyten dårlig av de som prøver å presse seg frem. På systembolaget prøvde en dame å skvise seg forbi meg, når jeg gikk litt til side for å slippe frem en med rullestol. Og det var en kamp for å komme frem til hyllene. I tillegg prøvde flere å snike seg foran i køen til kassa, selv om jeg bare hadde et lite brett. Forstår bare ikke denne måten å gjøre det ubehagelig for alle rundt seg. Anonymkode: 4124d...f97
AnonymBruker Skrevet 30. juli #2 Skrevet 30. juli De er vel kanskje dritlei Harry-nordmenn? Frekke folk finnes over alt men tettheten er høy på Sunnmøre ihvertfall. Anonymkode: 923bd...110
AnonymBruker Skrevet 30. juli #3 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De er vel kanskje dritlei Harry-nordmenn? Frekke folk finnes over alt men tettheten er høy på Sunnmøre ihvertfall. Anonymkode: 923bd...110 Det er vel hovedsaklig harrynordmennene som er frekke. Virket det som. Digre vogner, panikkartede innkjøp. Anonymkode: 4124d...f97 1
Hengebuksvinet Skrevet 30. juli #5 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Her på Kvinneguiden Anonymkode: f6287...3be He he. Den er jeg enig i. Enten er jeg veldig heldig i privatlivet, eller så er det noe med kg som får frem det værste i folk. 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli #7 Skrevet 30. juli De frekkeste finner du foran jordbærkurvene på matbutikken. Stort sett middelaldrende tanter. Anonymkode: 69133...d9d 2
Fant80 Skrevet 30. juli #8 Skrevet 30. juli Internett er klart en ener. Går man etter hvordan folk er,bare ved å se på internett,så er det ikke håp for menneskeheten. Det skjer noe hos mange,når man får vært på avstand,og gjerne anonym. Det skjer også noe når man ser folk like det man legger ut. Heldigvis er ikke verden så jævlig som på internett. Det er noe jeg har måtte sagt til meg selv flere ganger. Å frekke folk finner man overalt i alle nasjonaliteter i alle verdens hjørner. Det er raringer absolutt overalt. 1
Hengebuksvinet Skrevet 30. juli #9 Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (16 minutter siden): De frekkeste finner du foran jordbærkurvene på matbutikken. Stort sett middelaldrende tanter. Anonymkode: 69133...d9d Ja, det er helt vilt. Jeg plukker bare 3 bær her og 2 bær der. Og topper kurven.
Slarti Skrevet 30. juli #11 Skrevet 30. juli Plasser med masse turister fra Norge, England, Tyskland, Russland, Kina og eller Frankrike. Spesielt der det selges billig alkohol. Skjønner godt opprøret mot turister jeg.
AnonymBruker Skrevet 31. juli #13 Skrevet 31. juli AnonymBruker skrev (18 timer siden): Italia. Anonymkode: 2e0ac...1d9 Det er en italiensk deli, her jeg bor. Han som jobber der er så sur og frekk at jeg ikke tør å handle der lenger. Ser få mennesker går i butikken og kanskje det er litt av grunnen? Anonymkode: 014ea...41c
Hengebuksvinet Skrevet 31. juli #14 Skrevet 31. juli Og chartertur. Møter aldri like frekke folk på andre reiser.
Laraa Skrevet 31. juli #15 Skrevet 31. juli (endret) På jobb i helsevesenet. For eksempel damer 45+ som påtar seg ansvar, ikke for å være snill og hjelpsom, men for å kunne si ting som: Du må ikke kommer her og fortelle MEG som verneombud hvordan ting fungerer Endret 31. juli av Laraa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå