Belsebubba Skrevet 30. juli #1 Skrevet 30. juli Hei! Er det noen som har vært i Montenegro og som kan anbefale et sted å bo i nærheten av Tiavat hvor det er et sentrum og fine strender?
AnonymBruker Skrevet 3. august #2 Skrevet 3. august Budva er fint! Der har man strender, og en strandpromenade med mange restauranter. Og i gamlebyen har man mange perler av spisesteder og unike butikker. Anonymkode: 09fcf...494 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #3 Skrevet 4. august Det er kort vei til det meste i Montenegro. Budva er et godt forslag. Kotor har også det du ønsker deg. Og det har vel for så vidt Tivat selv også. Dog er jeg ikke så kjent med Tivat selv, vet bare hva andre har sagt. Litt usikker på om de har sandstrender, for eksmepel, eller om du må litt ut av sentrum for det. Anonymkode: feea6...937 1
Knirke Skrevet 4. august #4 Skrevet 4. august Kotor er nydelig. Finnes flere hoteller med strender litt utenfor byen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august #5 Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (14 timer siden): Budva er fint! Der har man strender, og en strandpromenade med mange restauranter. Og i gamlebyen har man mange perler av spisesteder og unike butikker. Anonymkode: 09fcf...494 Jævla mange russere der. Siden Montenegro ikke er EU-medlem og ikke er berørt av sanksjoner mot russerne (sperret bank/kredittkort) , lurer jeg på om mange av de har dratt dit for å unnslippe Putin og mobilisering inn i militæret. Anonymkode: cb570...249 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:10 #6 Skrevet mandag kl 16:10 Kotor er veldig fint! Anbefaler klart det framfor Budva. Gamlebyen i Budva er nydelig, men utover det har jeg IKKE imponert. Anonymkode: 779f6...6b4 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:03 #7 Skrevet mandag kl 20:03 Anbefaler Kotor. Fin by og mange fine badeplasser litt utom sentrum. Har vært i Budva også, men der ble vi bare i en natt og dro rett tilbake til Kotor, trivdes ikke der i det hele tatt. Anonymkode: c8d3d...900 1
SPOCA Skrevet torsdag kl 13:01 #8 Skrevet torsdag kl 13:01 Vi var nettopp i Kotor, vi bodde midt inne i gamlebyen. Nydelig sted, og kort vei til stranda også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå