Gå til innhold

Mannfolk og fetisjer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringsmessig har jeg funnet ut at mannfolk kan ha ganske mange og kanskje litt sære fetisjer, både typen og tidligere partnere har hatt noen og de er vel ikke så ille da det meste handlet om klær,, eksempelvis strømper, sexy undertøy osv og typen har en del slike, men det er gøy og jeg «bruker» gjerne mye av dette for å «få ham dit jeg vil» men, her om dagen innså jeg noe, eller jeg skjønte en greie😳

Typen har bla en turn om på at jeg gir han en hand job med hansker, type selskapsandeler, blondehansker eller lignende og jeg bruker jo egentlig ikke slike hansker annet en i rene seksuelle settinger med ham og da blir det jo lett litt søl så de må få en runde i vasken, ikke at det er noe merkelig men her om dagen hadde typen besøk av en kompis som måtte gå på do, og jeg synes fyren brukte litt lang tid og når jeg var på badet senere var det ganske åpenbart rotet litt i skittentøykurven og hanskene som ikke hadde rukket å bli vasket hadde åpenbart fersk sperm på seg🤔 Altså kompisen må ha funnet disse hanskene og runket i den🤔 

Jeg vet ikke, er dette noe mannfolk «gjør» eller skal jeg nevne det til typen? Egentlig er vel det med typen og de hanskene ikke noe noen av oss tenkte skulle utenfor husets fire vegger og nå er jeg både litt irritert, flau både på egne vegne og typens fetisj da en kompis rimelig sikkert også vet noe om dette🤔😳

Anonymkode: a4a6c...7a2

• Hjerte 1
Skrevet

Oi så ekelt! Typen din må jo ha "skryt" av hva han får deg til å gjøre her, og kameraten må jo vere veldig spesiel for å rote gjenom skitentøy på den måtten. Hadde nesten blitt lit red for hva kameraten kan få seg til å gjøre neste gang. Du bør hvertfal snake me typen om dette, han bør jo ikke gå rundt og snake om deres sex liv på den måten!!!

AnonymBruker
Skrevet

Lurer du på om det er en normal greie for oss menn å rote i skittentøyskurven til folk vi besøker og runke i hansker vi eventuelt finner der? Svaret på det er i hvert fall et rungende nei. For en ekkel jævla fyr. 

Ellers tenker jeg jo at det å snakke om egne fetisjer med venner er noe en del sikkert gjør, sånn på et overfladisk nivå, både menn og kvinner. Jeg gjør det aldri, men tenker det er greit i den grad man ikke utleverer andre enn seg selv eller går så langt at det blir et svik mot partner. Det å fortelle om hansker man har kommet i og hvor de kan finnes hvis gode venner også ønsker å komme i dem, derimot, høres jævlig rart ut. Og helt ugreit. 

Anonymkode: 738b0...153

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Egentlig er vel det med typen og de hanskene ikke noe noen av oss tenkte skulle utenfor husets fire vegger og nå er jeg både litt irritert, flau både på egne vegne og typens fetisj da en kompis rimelig sikkert også vet noe om dette

Jeg forstår deg godt mht å være flau og irritert. Men jeg tror ikke du trenger å være så flau på typens vegne.

Tipper det er han selv som har fortalt dette, så kompisen visste hva han skulle lete etter da han "måtte på do".

Skal ikke mene noe om selve fetisjen, men jeg har lite sans for "lojaliteten" til typen og frekkheten til kompisen. 

Endret av Erfarenmann
Skrevet

Dette er jo bare ekkelt. Hvem gjør noe sånt når de er på besøk. 🤢

Skrevet (endret)
Pippi Lotta skrev (48 minutter siden):

Oi så ekelt! Typen din må jo ha "skryt" av hva han får deg til å gjøre her, og kameraten må jo vere veldig spesiel for å rote gjenom skitentøy på den måtten. Hadde nesten blitt lit red for hva kameraten kan få seg til å gjøre neste gang. Du bør hvertfal snake me typen om dette, han bør jo ikke gå rundt og snake om deres sex liv på den måten!!!

Jeg har ikke problemer med typens fetisjer, de er jo ganske uskyldige og de smitter lett på meg når jeg liker å tenne han m n akkurat det der med en utenforstående plutselig ser deler av dette og tar seg slik til rette irriterer jo, likeså som en annen nevner her. Typen har med stor sikkerhet aldri delt slik info med utenforstående.

Endret av Ingv38
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg for så vidt ikke igjen. Har ingen fetisjer selv. Det du beskriver syntes jeg høres sært ut.

Anonymkode: c651d...07b

Skrevet
Ingv38 skrev (14 minutter siden):

Jeg har ikke problemer med typens fetisjer, de er jo ganske uskyldige og de smitter lett på meg når jeg liker å tenne han m n akkurat det der med en utenforstående plutselig ser deler av dette og tar seg slik til rette irriterer jo, likeså som en annen nevner her. Typen har med stor sikkerhet aldri delt slik info med utenforstående.

Nei hanskene i seg selv høres ganske uskyldige ut. Det at mannen forteler det til kamerater er ikke greit i det helle tatt! Jeg hadde blir red for en kammerat som var så grenseoverskridene, og jeg hadde følt meg helt foråt av typen! 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje på tide å bytte vennekrets.

Anonymkode: 0fb4e...07f

Skrevet
Pippi Lotta skrev (47 minutter siden):

Nei hanskene i seg selv høres ganske uskyldige ut. Det at mannen forteler det til kamerater er ikke greit i det helle tatt! Jeg hadde blir red for en kammerat som var så grenseoverskridene, og jeg hadde følt meg helt foråt av typen! 

Det er nok lite trolig at typen har fortalt noe om det, vi har «våre greier» som ikke nødvendigvis er A4 så vi har venner som kjenner oss utenfor A4 livet men de er ikke daglige omgangsvenner. 

Skrevet (endret)
Erfarenmann skrev (21 timer siden):

Jeg forstår deg godt mht å være flau og irritert. Men jeg tror ikke du trenger å være så flau på typens vegne.

Tipper det er han selv som har fortalt dette, så kompisen visste hva han skulle lete etter da han "måtte på do".

Skal ikke mene noe om selve fetisjen, men jeg har lite sans for "lojaliteten" til typen og frekkheten til kompisen. 

Sitter med samme tankene.. Menn med baller viser lojalitet og respekt ovenfor dama si. Det trengs ikke å være diskutert engang.. det skjer helt naturlig å holde kjeft, om hva vi gjør i sexen. 

Så nei.. typen til TS er ikke helt på "stasjon", han må tunes inn til å bli mere moden🫡
Fetishen er jo forståelig.. men da må jo "kameraten" finne sin egen dame å utfolde fetishen på..
Umodenhet: Skulle ikke forundre meg at disse mennene ler av samarbeidet🫠

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje din mann har en fetisj du ikke vet om. At andre spruter i de samme hanskene han har sprutet i.

Det er jo ingen som hadde gått igjennom skittentøyet til noen, valgt ut noen hansker med gammel sæd på og så valgt å sprute i disse. Virker altfor random til at noe slikt er tilfeldig 

Endret av PhilosopherSe7en
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende det er en fetish. Men det må være veldig godt å bli onanert med slike hansker og mye glidemiddel. Så det er nok ikke en uvanlig preferanse. Sex skal jo gjerne være litt grisete. 
Men at noen driver å snoker i andres sexualitet og privatliv, er helt forkastelig. 
Kanskje var det en misunnelig kamerat som dro derifra den dagen, men som burde skamme seg for at han har gått over en grense. Kanskje vedkommende har luktet og studert ditt brukte undertøy også. Det er helt patetisk. 

Anonymkode: 61509...2c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...